eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Administrowanie i świadczenie usług w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory - Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-24

Oświęcim: Administrowanie i świadczenie usług w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory - Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 170900 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148858 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie i świadczenie usług w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory - Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Administrowanie Oświęcimskim Inkubatorem Przedsiębiorczości ( OIP): 1) obsługa techniczna komisji kwalifikacyjnej do OIP i udział w jej obradach, 2) przygotowanie umów z rezydentami o najem powierzchni w OIP i związanych z tym usług, 3) sporządzenie faktur obciążających rezydentów z tytułu: czynszu najmu, dostawy energii elektrycznej i cieplnej 4) przestrzeganie regulaminu obowiązującego w OIP oraz nadzorowanie przestrzegania regulaminu przez rezydentów, 5) dbałość o czystość i bezpieczeństwo eksploatacji obiektu, 6) wypełnianie obowiązków wynikających z przepisów o ochronie przeciwpożarowej i sanitarnej 7) utrzymanie w bieżącej sprawności technicznej instalacji wewnętrznych tj.: instalacji elektrycznej, wymiennika ciepła i instalacji centralnego ogrzewania, wodnokanalizacyjnej, sieci LAN, sieci telefonicznej wraz z centralą abonencką, instalacji sygnalizacji włamania, instalacji monitoringu wizyjnego, 8) bieżące monitorowanie zużycia mediów w celu minimalizacji kosztów oraz niezwłoczne informowanie o stwierdzonych nieprawidłowościach i ponadnormatywnym zużyciu eksploatacyjnym, 9) bieżące remonty i konserwacja urządzeń instalacji OIP, 10) zawieranie umów i regulowanie z tego tytułu należności za usługi świadczone przez osoby trzecie w zakresie: a) usług informatycznych (koszt podstawowego zakresu usługi czyli podłączenie jednego urządzenia w każdym wynajmowanym pomieszczeniu do internetu, wliczony w stawkę czynszu rezydenta), b) usług telefonicznych (Wykonawca refakturuje rezydenta kwotą z tytułu zainicjowanych przez niego połączeń, koszty abonamentów telefonicznych, utrzymywania centrali wewnętrznej w całości ponosi Wykonawca), c) wywozu odpadów (koszt wliczony w stawkę czynszu). W przypadku znacznej ilości odpadów obowiązek zawarcia odrębnej umowy będzie ciążył na rezydencie), d) ochrony obiektu (koszt wliczony w stawkę czynszu). 11) Regularne wystawianie we własnym imieniu faktur za wykonane usługi, o których mowa w punkcie 2.1.10 2) Świadczenie usług na rzecz osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą w następującym zakresie: a) doradztwo z zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, b) doradztwo w zakresie wyboru formy opodatkowania, c) udzielanie szczegółowej informacji w zakresie obowiązkowej procedury rejestracji oraz na temat podstawowych zgłoszeń wynikających z prowadzenia działalności gospodarczej, d) udzielanie szczegółowej informacji dot. możliwości źródeł finansowania rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej oraz współpraca w tym zakresie z Powiatowym Urzędem Pracy, e) pomoc w zakresie przygotowania biznesplanu, w szczególności na potrzeby uzyskania kredytu lub pożyczki, f) informowanie o usługach świadczonych dla MŚP przez inne instytucje otoczenia biznesu. 3) Świadczenie usług na rzecz przedsiębiorców w OIP w następującym zakresie: a) doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, w tym pomoc w przygotowaniu biznesplanów, b) pomoc w poszukiwaniu środków finansowych dla przedsiębiorców w postaci grantów na prowadzenie i rozwój działalności gospodarczej, c) współpraca z PUP w Oświęcimiu w zakresie inicjatyw dla aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych i zmiany kwalifikacji zawodowych, d) doradztwo w zakresie rachunkowości, e) świadczenie podstawowych usług sekretarskich, rozumianych jako odbieranie telefonów, odbiór dokumentów pocztą, faksem, pocztą elektroniczną, udzielanie zainteresowanym osobom podstawowych informacji o ofercie firmy, standardowym cenniku itp., pomoc w redagowaniu standardowych pism, f) podstawowe doradztwo gospodarcze (informowanie o zmianach w najważniejszych przepisach w szczególności podatkowych), g) udostępnienie pomieszczeń wspólnie użytkowanych (toalety, szatnie, kuchnie, pomieszczenia socjalne, sale konferencyjne) oraz parkingów. h) bieżącego gromadzenia informacji wymaganych do sporządzenia raportów dotyczących liczby firm i zatrudnionych w MSAG oraz przekazywanie tych danych do Zamawiającego na żądanie. i) podejmowanie działań marketingowych mających na celu pełne wykorzystanie OIP oraz promocja terenów MSAG Nowe Dwory w tym utrzymanie min. 26 firm w OIP. 4) oraz wykonywanie innych prac i usług niezbędnych do należytego wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu Małopolski Zachodniej Sp. z o.o., ul. Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 604878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 744000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 744000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 744000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.