eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Administrowanie i świadczenie usług w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory - Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-08

Oświęcim: Administrowanie i świadczenie usług w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory - Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 148858 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie i świadczenie usług w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory - Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Administrowanie Oświęcimskim Inkubatorem Przedsiębiorczości ( OIP): 1) obsługa techniczna komisji kwalifikacyjnej do OIP i udział w jej obradach, 2) przygotowanie umów z rezydentami o najem powierzchni w OIP i związanych z tym usług, 3) sporządzenie faktur obciążających rezydentów z tytułu: czynszu najmu, dostawy energii elektrycznej i cieplnej 4) przestrzeganie regulaminu obowiązującego w OIP oraz nadzorowanie przestrzegania regulaminu przez rezydentów, 5) dbałość o czystość i bezpieczeństwo eksploatacji obiektu, 6) wypełnianie obowiązków wynikających z przepisów o ochronie przeciwpożarowej i sanitarnej 7) utrzymanie w bieżącej sprawności technicznej instalacji wewnętrznych tj.: instalacji elektrycznej, wymiennika ciepła i instalacji centralnego ogrzewania, wodnokanalizacyjnej, sieci LAN, sieci telefonicznej wraz z centralą abonencką, instalacji sygnalizacji włamania, instalacji monitoringu wizyjnego, 8) bieżące monitorowanie zużycia mediów w celu minimalizacji kosztów oraz niezwłoczne informowanie o stwierdzonych nieprawidłowościach i ponadnormatywnym zużyciu eksploatacyjnym, 9) bieżące remonty i konserwacja urządzeń instalacji OIP, 10) zawieranie umów i regulowanie z tego tytułu należności za usługi świadczone przez osoby trzecie w zakresie: a) usług informatycznych (koszt podstawowego zakresu usługi czyli podłączenie jednego urządzenia w każdym wynajmowanym pomieszczeniu do internetu, wliczony w stawkę czynszu rezydenta), b) usług telefonicznych (Wykonawca refakturuje rezydenta kwotą z tytułu zainicjowanych przez niego połączeń, koszty abonamentów telefonicznych, utrzymywania centrali wewnętrznej w całości ponosi Wykonawca), c) wywozu odpadów (koszt wliczony w stawkę czynszu). W przypadku znacznej ilości odpadów obowiązek zawarcia odrębnej umowy będzie ciążył na rezydencie), d) ochrony obiektu (koszt wliczony w stawkę czynszu). 11) Regularne wystawianie we własnym imieniu faktur za wykonane usługi, o których mowa w punkcie 2.1.10 2) Świadczenie usług na rzecz osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą w następującym zakresie: a) doradztwo z zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, b) doradztwo w zakresie wyboru formy opodatkowania, c) udzielanie szczegółowej informacji w zakresie obowiązkowej procedury rejestracji oraz na temat podstawowych zgłoszeń wynikających z prowadzenia działalności gospodarczej, d) udzielanie szczegółowej informacji dot. możliwości źródeł finansowania rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej oraz współpraca w tym zakresie z Powiatowym Urzędem Pracy, e) pomoc w zakresie przygotowania biznesplanu, w szczególności na potrzeby uzyskania kredytu lub pożyczki, f) informowanie o usługach świadczonych dla MŚP przez inne instytucje otoczenia biznesu. 3) Świadczenie usług na rzecz przedsiębiorców w OIP w następującym zakresie: a) doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, w tym pomoc w przygotowaniu biznesplanów, b) pomoc w poszukiwaniu środków finansowych dla przedsiębiorców w postaci grantów na prowadzenie i rozwój działalności gospodarczej, c) współpraca z PUP w Oświęcimiu w zakresie inicjatyw dla aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych i zmiany kwalifikacji zawodowych, d) doradztwo w zakresie rachunkowości, e) świadczenie podstawowych usług sekretarskich, rozumianych jako odbieranie telefonów, odbiór dokumentów pocztą, faksem, pocztą elektroniczną, udzielanie zainteresowanym osobom podstawowych informacji o ofercie firmy, standardowym cenniku itp., pomoc w redagowaniu standardowych pism, f) podstawowe doradztwo gospodarcze (informowanie o zmianach w najważniejszych przepisach w szczególności podatkowych), g) udostępnienie pomieszczeń wspólnie użytkowanych (toalety, szatnie, kuchnie, pomieszczenia socjalne, sale konferencyjne) oraz parkingów. h) bieżącego gromadzenia informacji wymaganych do sporządzenia raportów dotyczących liczby firm i zatrudnionych w MSAG oraz przekazywanie tych danych do Zamawiającego na żądanie. i) podejmowanie działań marketingowych mających na celu pełne wykorzystanie OIP oraz promocja terenów MSAG Nowe Dwory w tym utrzymanie min. 26 firm w OIP. 4) oraz wykonywanie innych prac i usług niezbędnych do należytego wykonania zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 1 usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, Opis sposobu oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W okresie realizacji umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. 2. Ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy w roku 2014 zostanie ustalona na koniec 2014 r. po przeliczeniu kwoty tego wynagrodzenia średniorocznym wskaźnikiem cen towarów i usług konsumpcyjnych określonym w Komunikacie Prezesa GUS za 2013 r. w wysokości nie większej niż 5%. 3. W przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 4. W przypadku działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Solskiego 2 pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferta powinna być złożona w Urzędzie Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.