eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jodłówka Tuchowska › Wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Jodłówce Tuchowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-19

Jodłówka Tuchowska: Wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Jodłówce Tuchowskiej
Numer ogłoszenia: 170647 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Jodłówce Tuchowskiej, Jodłówka Tuchowska 275, 33-173 Jodłówka Tuchowska, woj. małopolskie, tel. 0-14 6526826, fax 0-14 6527282.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Jodłówce Tuchowskiej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Jodłówce Tuchowskiej w zakresie: - wykucie wyeksploatowanej stolarki okiennej - zdemontowanie parapetów okiennych osadzeniue nowej stolarki okiennej PCV /okna pięciokomorowe koloru białego rozwieralno - uchylne, z mikrouchyłem, szybą zespoloną K 1,0 / - wykonanie nowych tynków cementowo - wapiennych ościeży wokół wymienionej stolarki okiennej, - wykonanie i pomalowaniu części tynków wewnętrznych /ościeży okiennych/ - zamontowanie nowych parapetów okiennych od strony zewnętrznej

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie 19 SIWZ Wymagane oświadczenia. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku występowania pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje swoja wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień publicznych w oparciu o. - wykaz zrealizowanych zamówień wykonanych przez wykonawcę popartych odpowiednimi dokumentami, iż przedstawione roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje). Do każdej pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 3 należy załączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Wymaga się aby wykonawca wykazał się co najmniej 1 robotą budowlaną podobną z rodzaju i zakresu co przedmiot zamówienia a także: udzieli co najmniej 5 letniej gwarancji na zamontowana stolarkę okienną i wykonane prace budowlane Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje, iż pośród pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia, dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane. Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: dołączenie do oferty uprawnień budowlanych kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. - wykona przedmiot zamówienia w terminie do dnia 10.11.2007 r. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży w swojej ofercie oświadczenie iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o: dokument o nazwie Oświadczenie będący załącznikiem do SIWZ, Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. uPzp - jego spełnienie będzie stwierdzone na podstawie: dokumentu o nazwie Oświadczenie załącznik nr 2 SIWZ złożonego w trybie art. 22 ustawy.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu winien złożyć oświadczenie, że: a posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia; c znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia; d nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. e w przypadku wyboru oferty podpisze umowę, której wzór załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i czasie wskazanym przez Zamawiającego f realizując zamówienie publiczne w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządziliśmy szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je z nienależytą starannością g oferowana stolarka okienne i materiały, spełniają wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadają wszystkie wymagane atesty i certyfikaty h udzieli co najmniej 5 letniej gwarancji na zamontowaną stolarkę okienną i wykonane prace budowlane i roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z należytą starannością, zgodnie z normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, a w szczególności z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, dokumentacją projektowo - techniczną, etyką zawodową przepisami BHP i postanowieniami umowy. j wszyscy pracownicy skierowani do realizacji zamówienia będą posiadać wymagane kwalifikacje techniczne i aktualne badania lekarskie Po zapoznaniu się z wszystkimi warunkami zamówienia, projektem umowy i załącznikami akceptują je bez zastrzeżeń Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87 , poz. 605 z 2006 r.), winny być aktualne w terminie składania ofert i mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych kopii Za zgodność z oryginałem. Potwierdzenie zgodności należy potwierdzić na każdej stronie dokumentu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty : I. wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - zgodnych z treścią załącznika nr 3 SIWZ. II. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. III.W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć oświadczenie Wykonawców, że ich zobowiązania co do wykonania zamówienia są solidarne a także: - oznaczenie zakresu rzeczowego za jakie będzie odpowiadał poszczególny członek konsorcjum/spółki - określenie sposobu wspólnej realizacji kontraktu i oznaczenie lidera konsorcjum/spółki - podpisy pod ofertą winni złożyć wszyscy członkowie podmiotu chyba, że umowa konsorcjum/spółki wskazuje inny charakter reprezentowania podmiotu Ponadto w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a także. aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w formie oryginału. Zamawiający przypomina, że dokument pełnomocnictwa , jak i jego odpis zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej podlegają opłacie skarbowej. Opłata skarbowa powinna być odprowadzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2000 r. w sprawie pobierania zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów tej opłaty . Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w art. 23 ust. 1 uPzp zostanie wybrana, zamawiający przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. IV.dokumentów stwierdzających, że osoby które wykonywać będą zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy podać wykaz pracowników nadzoru, zawierający potwierdzenie wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu - załączyć uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności kierownika budowy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa V. wykazu wykonanych robót budowlanych /zamontowanej stolarki okiennej/, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, VI.dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane, przedstawione w powyższym w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością, VII.wskazania przez wykonawcę w załączniku nr 6 tej części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom Zamawiający żąda przedstawienia w swojej ofercie zakresu powierzonych prac podwykonawcom w przypadku ich występowania. Załączniki do formularza ofertowego, będące częścią oferty, muszą być podpisane bądź przez ww. osoby, bądź przez upoważnionego Wykonawcę - w tym przypadku upoważnienie do podpisania dokumentów musi być bezwzględnie dołączone do oferty. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nie poświadczenie którejkolwiek strony dokumentu przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, odpisy lub kopie, stwierdzenia braku podpisów bądź upoważnienia do podpisywania dokumentów, Wykonawca zostanie wykluczony i spowoduje odrzucenie oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone powyżej należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów, albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności i zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 6 czerwca 1997r. Kodeks karny (Dz. U. Z 1997r. Nr 88 poz. 553 rozdział XXXVI art. 297) oraz Prawa zamówień publicznych powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. Formuły spełnia - nie spełnia

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tuchow.BIP Tuchow/jednostki organizacyjne

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Jodłówce Tuchowskiej Adres: 33-173 Jodłówka Tuchowska 275 Telefon: 014 652-68-26 Telefaks: 014 652-68-26.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10.10.2007 r. o godzinie 10.30 w siedzibie Zamawiającego, pokój dyrektora - parter.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.