eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dalików › Budowa sieci wodociągowej z przyłączami Wodociąg Wschodni w miejscowościachStefanów, Piotrów, Wyrobki, Marcinów, Dąbrówka Nadolna, Huta Bardzyńska, Rozynów, Symonia, Eufemia, Ostrów, Karolinów, Emilianów, Witów, Bardzynin, Gajówka, Budzynek i Dąbrówka Woź

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Dalików: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami Wodociąg Wschodni w miejscowościach: Stefanów, Piotrów, Wyrobki, Marcinów, Dąbrówka Nadolna, Huta Bardzyńska, Rozynów, Symonia, Eufemia, Ostrów, Karolinów, Emilianów, Witów, Bardzynin, Gajówka, Budzynek i Dąbrówka Woźnicka w gminie Dalików
Numer ogłoszenia: 170484 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dalików , Plac Powstańców 1, 99-205 Dalików, woj. łódzkie, tel. 043 6780123, faks 043 6780183.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dalikow.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami Wodociąg Wschodni w miejscowościach: Stefanów, Piotrów, Wyrobki, Marcinów, Dąbrówka Nadolna, Huta Bardzyńska, Rozynów, Symonia, Eufemia, Ostrów, Karolinów, Emilianów, Witów, Bardzynin, Gajówka, Budzynek i Dąbrówka Woźnicka w gminie Dalików.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami Wodociąg Wschodni w miejscowościach: Stefanów, Piotrów, Wyrobki, Marcinów, Dąbrówka Nadolna, Huta Bardzyńska, Rozynów, Symonia, Eufemia, Ostrów, Karolinów, Emilianów, Witów, Bardzynin, Gajówka, Budzynek i Dąbrówka Woźnicka w gminie Dalików. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z przyłączami w dwóch etapach: ETAP I: sieć wodociągowa rury PVC O 160 długości 1839 m, O 110 długości 9014 m (Razem sieci 10 853 m), przyłącza 62 szt. (w tym 31 studzienki wodomierzowe) z rur HDPE O 40 długości 1637 m, O 50 długości 953 m (Razem długość przyłączy 2590 m) ETAP II: sieć wodociągowa rury PVC O 160 długości 2828 m, O 110 długości 8957 m (Razem sieci 11 785 m), przyłącza 61 szt. (w tym 32 studzienki wodomierzowe) z rur HDPE O 40 długości 1866 m, O 50 długości 659 m (Razem długość przyłączy 2525 m). Łączna długość sieci wodociągowej I i II Etapu - 22 638 m Łączna długość przyłączy wodociągowych I i II Etapu - 5115 m. - 123 szt. Przejście rurociągiem wodociągowym pod rowami melioracyjnymi i droga powiatową w rurach osłonowych stalowych i PVC..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.21.33.16 - Roboty instalacyjne związane z przejściami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 60000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy 1 posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Wniosą wadium spełniające wymagania niniejszej specyfikacji. 3. Przyjmują warunki umowy proponowane przez Zamawiającego 4. Ocena spełnienia warunków opisanych, w pkt. 1 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, 5. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7. Nie spełnienie któregokolwiek z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zgodnie z art. 23 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. spółka cywilna, konsorcjum. W takim wypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, ze pełnomocnictwo do podpisywania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. Zamawiający w przypadku wybrania oferty wyżej wymienionych wykonawców może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca do złożonej oferty załączy a Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu b Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi potwierdzać zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia objętego postępowaniem przetargowym. c Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca do złożonej oferty załączy a wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca c pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w wyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował d wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz wykaz podmiotów podwykonawców, którzy będą uczestniczyć przy realizacji przedmiotu zamówienia. e pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. f Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku realizacji niniejszego zamówienia uprawnienia budowlane w specjalności - instalacyjnej w zakresie wykonywania sieci wodociągowych, - w specjalności drogowej - melioracyjnej g zaświadczenie o posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 3 W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca winien załączyć do oferty a informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wyrażającą się co najmniej kwotą w wysokości składanej oferty, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b polisę lub inny dokument, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dalikow.bipst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dalikowie Plac Powstańców 1 99-205 Dalików.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Dalikowie Plac Powstańców 1 99-205 Dalików pokój 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 29.07.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.