To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-20
Warszawa: Zakup sprzętu teleinformatycznego dla komórek i jednostek organizacyjnych KSP
Numer ogłoszenia: 170311 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147231 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, faks 022 6037642.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu teleinformatycznego dla komórek i jednostek organizacyjnych KSP.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu teleinformatycznego zwanym dalej sprzętem i oprogramowania zwanego dalej oprogramowaniem. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 4 zadania. a. Zadanie nr 1 - dostawa komputerów przenośnych w ilości 25 szt, b. Zadanie nr 2 Dostawa komputerów biurowych w ilości 60 szt., c Zadanie nr 3 - Dostawa oprogramowania systemu operacyjnego w ilości 85 szt., d. Zadanie nr 4 - dostawa oprogramowania biurowego w ilości - 85 szt. . 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt/oprogramowanie było fabrycznie nowe, wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz spełniały co najmniej minimalne parametry techniczno-funkcjonalne. 4. Wykonawca na zaoferowany sprzęt / oprogramowanie, udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania przez strony bez uwag protokołu odbioru. 5. wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady sprzętu/oprogramowania w okresie 12 miesięcy licząc od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zwiększenia ilości sprzętu/oprogramowania, odpowiednio w zadaniu maksymalnie o:a) nr 1- 10 szt., b) nr 2 - 14 szt., c) nr 3 -24 szt., d) nr 4 - 24 szt. - przy zachowaniu pozostałych warunków umowy, w tym cen jednostkowych brutto PLN. Każdorazowo skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji odbędzie się poprzez złożenie Wykonawcy kolejno jednostronnych oświadczeń w formie zamówienia, w którym określona zostanie ilość sprzętu / oprogramowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa komputerów przenośnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Intaris Sp. z o.o., ul. Księcia Ziemowita 53, 03-885 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71036,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87084,00
Oferta z najniższą ceną: 87084,00 / Oferta z najwyższą ceną: 103012,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa komputerów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Intaris Sp. z o.o., ul. Ksiecia Ziemowita 53, 03-885 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165853,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 205828,20
Oferta z najniższą ceną: 205828,20 / Oferta z najwyższą ceną: 205828,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa oprogramowania systemu operacyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Towarzystwo handlowe ALPLAST spółka jawna A. Bąk i spółka, ul. Obozowa 5, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32479,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35442,45
Oferta z najniższą ceną: 35442,45 / Oferta z najwyższą ceną: 88344,75
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa oprogramowania biurowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Towarzystwo Handlowe ALPLAST spółka jawna A. Bąk i spółka, ul. Obozowa 5, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53320,50
Oferta z najniższą ceną: 53320,50 / Oferta z najwyższą ceną: 104550,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego - w podziale na 2 zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Zakupu serwera wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.