eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup sprzętu teleinformatycznego dla komórek i jednostek organizacyjnych KSP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-25

Warszawa: Zakup sprzętu teleinformatycznego dla komórek i jednostek organizacyjnych KSP
Numer ogłoszenia: 147231 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, faks 022 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu teleinformatycznego dla komórek i jednostek organizacyjnych KSP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu teleinformatycznego zwanym dalej sprzętem i oprogramowania zwanego dalej oprogramowaniem. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na 4 zadania. a. Zadanie nr 1 Dostawa komputerów przenośnych w ilości - 25 szt. b. Zadanie nr 2 Dostawa komputerów biurowych w ilości - 60 szt. c. Zadanie nr 3 Dostawa oprogramowania systemu operacyjnego w ilości - 85 szt. d. Zadanie nr 4 Dostawa oprogramowania biurowego w ilości - 85 szt. 3.Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt/oprogramowanie było fabrycznie nowe, wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz spełniały co najmniej minimalne parametry techniczno - funkcjonalne. 4.Wykonawca na zaoferowany sprzęt/oprogramowanie, udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 5.Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady sprzętu/oprogramowania w okresie 12 miesięcy licząc od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zwiększenia ilości sprzętu/oprogramowania, odpowiednio w zadaniu maksymalnie o: a) nr 1 - 10 szt. b) nr 2 - 14 szt. c) nr 3 - 24 szt. d) nr 4 - 24 szt. przy zachowaniu pozostałych warunków umowy, w tym cen jednostkowych brutto PLN. Każdorazowo skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji odbędzie się poprzez złożenie Wykonawcy kolejno jednostronnych oświadczeń w formie zamówienia, w którym określona zostanie ilość sprzętu/oprogramowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego wskazanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty (odpowiednio do zadania), kopie następujących dokumentów, potwierdzających spełnienie norm lub posiadanie wymaganych oznaczeń: 1.certyfikat ISO 9001:2000 (dotyczy zad. nr 1 i nr 2); 2.certyfikat ISO 14001(dotyczy zad. nr 1 i nr 2); 3.deklarację zgodności CE(dotyczy zad. nr 1 i nr 2); 4.dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (dotyczy zad. nr 1 i nr 2); 5.certyfikat EPEAT na poziomie GOLD. Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej(dotyczy zad. nr 1 i nr 2); 6.certyfikat EnergyStar 5.0. Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov- dopuszcza się wydruk ze strony internetowej (dotyczy zad. nr 1 i nr 2); 7.dokument potwierdzający, że głośność sprzętu - mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana .zgodnie z normą ISO 9296, jest nie wyższa niż 22 dB (dotyczy zadania nr 1); 8.dokument potwierdzający, że głośność jednostki centralnej - mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana .zgodnie z normą ISO 9296, jest nie wyższa niż 22 dB (dotyczy zadania nr 2); 9.wydruk z przeprowadzonych testów, potwierdzający, że zaoferowany procesor osiągnął wymagany wynik w zaoferowanym sprzęcie (test powinien być potwierdzony przez przedstawiciela producenta w Polsce) (dotyczy zad. nr 1 i nr 2); 10.opis oferowanego sprzętu wg wzoru wskazanego w załączniku nr 6a-6b SIWZ - (dotyczy zadania nr 1 i nr 2). 11.oświadczenie potwierdzające, że oferowane oprogramowanie spełnia wymagania opisane w załączniku nr 2 do SIWZ - (dotyczy zadania nr 3 i nr 4) - wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku skorzystania z prawa opcji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy w zakresie: a)ilości zakupu sprzętu/oprogramowania (odpowiednio do zadania), b)wartości umowy, - przy zachowaniu pozostałych warunków Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2 (opłata za specyfikację wynosi 43,05 PLN: wpłata na konto 49 1010 1010 0056 9150 0000).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa komputerów przenośnych w ilości - 25 szt. 2. Wartość zamówienia poniżej 125 000 EURO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa komputerów biurowych w ilości - 60 szt. 2. Wartość zamówienia poniżej 125 000 EURO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania systemu operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa oprogramowania systemu operacyjnego w ilości - 85 szt. 2. Wartość zamówienia poniżej 125 000 EURO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania biurowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa oprogramowania biurowego w ilości - 85 szt. 2. Wartość zamówienia poniżej 125 000 EURO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.