Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-29
Rzeszów: Wyodrębnienie 2 samodzielnych lokali w budynku przy ul. Nizinnej 30 w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 170108 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa , Pl. Ofiar Getta 3, 35-002 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8754719, 8754695, faks 17 8754700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl/bgm/bgm.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyodrębnienie 2 samodzielnych lokali w budynku przy ul. Nizinnej 30 w Rzeszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wyodrębnieniu 2 samodzielnych lokali w budynku Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Dom dla Dzieci i Młodzieży Mieszko przy ul. Nizinnej 30 w Rzeszowie, które powinny być wykonane zgodnie w obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował minimum 1 osobą z uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do projektowania architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej stosownie do art. 13 ust.1 pkt1 i art.14ust.1 pkt.1 i 2 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. 1 2010r. nr 243, poz.1623 ze zmianami)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował minimum 1 osobą z uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do projektowania architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej stosownie do art. 13 ust.1 pkt1 i art.14ust.1 pkt.1 i 2 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. 1 2010r. nr 243, poz.1623 ze zmianami)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający nie wymaga
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, który może wystąpić w przypadku: - zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego, - konieczności wprowadzenia zmian w projekcie z przyczyn niewynikających ze strony Wykonawcy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa
Pl. Ofiar Getta 3, 35-002 Rzeszów, w sekretariacie BGM pok. 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa Pl. Ofiar Getta 3, 35-002 Rzeszów, w sekretariacie BGM pok. 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Przeprowadzenie badania i sporządzenie ekspertyzy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV z napędem 4 x 4 dla potrzeb Działu ds. Wojskowych Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów
- "Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK9 w m. Głogów Małopolski"
- Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych w ramach Politechnicznej Sieci Via Carpatia
- Świadczenie usług noclegowych ze śniadaniem dla uczestników konferencji "Sztuka jako język i narzędzie" organizowanej przez Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA PRZYGOTOWANIA I PRZEKAZANIA NORMATYWNEJ WYCENY PROCEDUR REALIZOWANYCH W OŚRODKACH PROCEDURALNYCH JEDNOSTKI
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu przy ul. Wośnickiej i 11 Listopada.
- Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego - 4 zadania częściowe
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości, położonych w Radomiu przy ulicy: Wrocławskiej, Potkanowskiej, Żółkiewskiego.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych, położonych w Radomiu przy ulicy: Warszawskiej, Wolanowskiej, Chrobrego.
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 5
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.