eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych leżących na terenie powiatu bocheńskiego przy użyciu emulsji asfaltowych z grysami i masy bitumicznej oraz dostawa masy bitumicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-15

POZYCJA 17003

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Wiśnicz: remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych leżących na terenie powiatu bocheńskiego przy użyciu emulsji asfaltowych z grysami i masy bitumicznej oraz dostawa masy bitumicznej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu, do kontaktów: Bohdan Barylak, Piotr Wnęk, ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6128206, fax 014 6108481, e-mail: pzd@bochnia.starostwo.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.malopolska.pl/BIPbochenski Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych leżących na terenie powiatu bocheńskiego przy użyciu emulsji asfaltowych z grysami i masy bitumicznej oraz dostawa masy bitumicznej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Powiat Bocheński. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego przy użyciu emulsji asfaltowych z grysami i masy bitumicznej oraz dostawa masy bitumicznej. 1. Zadanie nr 1 - Rejon północ-emulsją z grysami 2. Zadanie nr 2 - Rejon południe-emulsją z grysami 3. Zadanie nr 3 - Remonty nawierzchni masą bitumiczną. 4. Zadanie nr 4 - Dostawa masy bitumicznej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) Oferent załącza do oferty oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wszystkich podanych w pkt. 8 specyfikacji warunków ze wszystkimi konsekwencjami w przypadku podania nieprawdziwych danych. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. c) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, d) Dla zadania nr 4 Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców. e) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzona odpowiednim zaświadczeniem. f) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. g) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. h) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. j) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca: 1. dla zadań nr 1 i 2 - minimum po 3 remontery pracujące jednocześnie na terenie poszczególnych zadań 2. dla zadania nr 3 - min. 2 kpl. zawierające: piłę do cięcia asfaltu, sprężarkę powietrza, skrapiarkę do bitumu, samochód samowyładowczy, walec statyczny 10t. k) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności l) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. m) sprawozdania finansowego , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawcy nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres n) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do wysokości kwoty przedstawionej w ofercie na wykonanie zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. o) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie zostało podzielone na 4 odrębne zadania: Zadanie nr 1 - Rejon północ-emulsją z grysami Zadanie nr 2 - Rejon południe-emulsją z grysami Zadanie nr 3 - Remonty nawierzchni masą bitumiczną. Zadanie nr 4 - Dostawa masy bitumicznej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 2 200,00 PLN Zadanie nr 2 - 2 200,00 PLN Zadanie nr 3 - 1 600,00 PLN Zadanie nr 4 - 800,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Złożenie oświadczenia, że: - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1, 2 Ustawy \Prawo zamówień publicznych\. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU PODPISANĘ PRZEZ OSOBY UPOWAŻNIONE DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCY. BRAK JAKIEGOKOLWIEK Z WYŻEJ WYMIENIONYCH A ŻĄDANYCH DOKUMENTÓW LUB ZŁOŻENIE W NIEWŁAŚCIWEJ FORMIE BEZ ZGODNOŚCI Z ORYGINAŁEM SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu jakie należy załączyć do oferty : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, c) Dla zadania nr 4 Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców. d) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzona odpowiednim zaświadczeniem. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. g) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. i) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca: 1. dla zadań nr 1 i 2 - minimum po 3 remontery pracujące jednocześnie na terenie poszczególnych zadań 2. dla zadania nr 3 - min. 2 kpl. zawierające: piłę do cięcia asfaltu, sprężarkę powietrza, skrapiarkę do bitumu, samochód samowyładowczy, walec statyczny 10t. j) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności k) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. l) sprawozdania finansowego , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawcy nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres m) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do wysokości kwoty przedstawionej w ofercie na wykonanie zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. n) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. DOKUMENTY NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB KSEROKOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ WYKONAWCĘ. BRAK JAKIEGOKOLWIEK Z WYŻEJ WYMIENIONYCH A ŻĄDANYCH DOKUMENTÓW LUB ZŁOŻENIE W NIEWŁAŚCIWEJ FORMIE BEZ ZGODNOŚCI Z ORYGINAŁEM SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/BIPbochenski. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.04.2007, godzina 09:05, POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BOCHNI Z SIEDZIBA W NOWYM WIŚNICZU UL. LIMANOWSKA 11 32-720 NOWY WIŚNICZ POK. NR 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego przy użyciu emulsji asfaltowych z grysami i masy bitumicznej oraz dostawa masy bitumicznej. Zadanie nr 1 Rejon Północ - emulsją z grysami. 1) Krótki opis: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego przy użyciu emulsji asfaltowych z grysami i masy bitumicznej oraz dostawa masy bitumicznej. Zadanie nr 1 Rejon Północ - emulsją z grysami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie nr 1 Rejon Północ - emulsją z grysami. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego przy użyciu emulsji asfaltowych z grysami i masy bitumicznej oraz dostawa masy bitumicznej. Zadanie nr 2 Rejon Południe - emulsją z grysami. 1) Krótki opis: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego przy użyciu emulsji asfaltowych z grysami i masy bitumicznej oraz dostawa masy bitumicznej. Zadanie nr 2 Rejon Południe - emulsją z grysami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie nr 2 Rejon Południe - emulsją z grysami. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego przy użyciu emulsji asfaltowych z grysami i masy bitumicznej oraz dostawa masy bitumicznej. Zadanie nr 3 Remonty nawierzchni masą bitumiczną. 1) Krótki opis: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego przy użyciu emulsji asfaltowych z grysami i masy bitumicznej oraz dostawa masy bitumicznej. Zadanie nr 3 Remonty nawierzchni masą bitumiczną. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie nr 3 Remonty nawierzchni masą bitumiczną. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego przy użyciu emulsji asfaltowych z grysami i masy bitumicznej oraz dostawa masy bitumicznej. Zadanie nr 4 Dostawa masy bitumicznej. 1) Krótki opis: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego przy użyciu emulsji asfaltowych z grysami i masy bitumicznej oraz dostawa masy bitumicznej. Zadanie nr 4 Dostawa masy bitumicznej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie nr 4 Dostawa masy bitumicznej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. całkowita wartość dostawy 75 2. Lokalizacja wytwórni mas bitumicznych do najdalszego punktu sieci dróg powiatowych Powiatu Bocheńskiego do 50 km 25 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.