eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie materiałów promocyjnych w podziale na 2 zadania dla IAM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-19

Warszawa: Wykonanie materiałów promocyjnych w podziale na 2 zadania dla IAM
Numer ogłoszenia: 170009 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza , ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, faks 022 4476152.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych w podziale na 2 zadania dla IAM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 worki/plecaki promujące program CED 900 szt Zadanie nr 2 Pokrowiec na garnitur wraz z pudełkiem 600 szt..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - jakość - 40
  • 3 - termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 2) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie 3) w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego 4) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli tak zamiana leży w interesie publicznym 5) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności., w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej SIWZ. mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-650 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25,00-650 Warszawa, w recepcji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 worki/plecaki promujące program CED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały promocyjne - worki - plecaki promujące program CED - 900szt Opis przedmiotu: Format: mieszczący A4 (wymiary po rozłożeniu około 35 cm szerokości i 45 cm wysokości); długość sznurków regulowana (zakres ok. 52-80 cm), umożliwiająca ściągnięcie (zamknięcie) i noszenie worka na plecach. Materiały: worek z wysokiej, jakości materiałów odpornych na wilgoć i zabrudzenia. Nadruk: jednokolorowy, biały nadruk na kolorowej powierzchni materiału zewnętrznego. Druk i materiały odporne na pranie w pralce. Konstrukcja: mocne szwy, worek jednokomorowy, kieszeń z przodu zapinana na suwak, wewnątrz worka dwie mniejsze kieszonki na telefon portfel etc., sznurki o szerszym przekroju, zabezpieczone przed strzępieniem; wzmocnienie otworów i tunelu, przez które przechodzi sznurek. Konstrukcja, wykonanie i materiały worka wytrzymujące obciążenie do 1,5 kg. Dodatkowe elementy: pełno kolorowa metka z logo Creative Europe Desk Polska, wszyta w bok plecaka. Projekt: Worek powinien zostać uszyty wg własnego projektu, zakładającego tkaniny w 2 kolorach. Kolor przewodni: PANTONE 2665 C (CMYK: C-62, M-60, Y-0, K-0 RGB: R-101, G-80, B-163); drugi kolor: PANTONE 130 U - odcienie mogą być zbliżone do podanych. Sznurki powinny zostać kolorystycznie dopasowane do całości. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w całości maksymalnie 300 z 900 sztuk worków-plecaków. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy będzie pomniejszone proporcjonalnie do wykonanej usługi. Dostawa i wniesieniem gotowych materiałów do Creative Europe Desk Polska, Warszawa 00-540, Al. Ujazdowskie 41 - III piętro)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 40
    • 3. termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pokrowiec na garnitur wraz z pudełkiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowiec na garnitur wraz z pudełkiem Pokrowiec na garnitur 600 szt. Rozmiar: 60 x 8 x 120 cm - materiał: tkanina B6 Flat, 220g/m2 o bardzo dobrych walorach użytkowych - odporna na uszkodzenia mechaniczne, wodoodporna - kolor: czarny - taśma zamkowa # 5, czarny - suwak - rozmiar #5, czarny - krawędź zewnętrzna - lamówka PP 2,5 cm czarna - kształt pokrowca zaokrąglony - rzep + nap x 2, długość 15 cm każdy/ szer .3 cm Rzepy/ napy wszyte 8 cm od brzegu krótszego boku dolnego i górnego, rozmieszczone proporcjonalnie pomiędzy bokiem a suwakiem. - czarny element dodatkowo spinający pokrowiec umieszczony centralnie na dole pokrowca służący do zaczepienia wychodzącego haka od wieszaka. - 2 rączki - taśma nośna PP 4 cm czarna/ długość rączki 43 cm - w dolnej części pokrowca wszyta przywieszka do wieszaka - nici z jedwabiu poliestrowego spełniające normę EN 12590:1999 - dwa miejsca nadruku o rozmiarach: 23 cm x 1,5 cm strona zewnętrzna prawy górny róg i 20 cm x 9 cm strona z suwakiem - nadruk 1 kolor biały, druk wypukły, sitodruk - wszyta metka czarna z logo w kolorze magenta (logo nadrukowane) Produkt zafoliowany rozmiar 30 x 22 cm Pudełko z nadrukiem 600 szt: Pudełko tekturowe dwuczęściowe - wieczko + spód Materiał: tektura mikrofala, 3-warstwowa Kolor: biały Gramatura: 365 g/m2 Rozmiar: 25 x 35 x 9 cm Nadruk na pudełku wykonany metodą sitodruku w kolorze czarnym. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać konfekcjonowanie. Ułożenie pokrowca w folii tak, aby po otwarciu pudełka widoczny był napis na pokrowcu. Zamawiający wymagać będzie dostarczenia prototypu do akceptacji przed rozpoczęciem produkcji. Dostawa i wniesieniem gotowych materiałów: -120 sztuk do Instytutu Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa - III piętro -480 sztuk na adres (na terenie Warszawy) wskazany przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 40
    • 3. termin realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.