Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-19
Warszawa: Wykonanie materiałów promocyjnych w podziale na 2 zadania dla IAM
Numer ogłoszenia: 170009 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza , ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, faks 022 4476152.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych w podziale na 2 zadania dla IAM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 worki/plecaki promujące program CED 900 szt Zadanie nr 2 Pokrowiec na garnitur wraz z pudełkiem 600 szt..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - jakość - 40
- 3 - termin realizacji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 2) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie 3) w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego 4) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli tak zamiana leży w interesie publicznym 5) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności., w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej SIWZ. mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-650 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25,00-650 Warszawa, w recepcji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 worki/plecaki promujące program CED.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały promocyjne - worki - plecaki promujące program CED - 900szt Opis przedmiotu: Format: mieszczący A4 (wymiary po rozłożeniu około 35 cm szerokości i 45 cm wysokości); długość sznurków regulowana (zakres ok. 52-80 cm), umożliwiająca ściągnięcie (zamknięcie) i noszenie worka na plecach. Materiały: worek z wysokiej, jakości materiałów odpornych na wilgoć i zabrudzenia. Nadruk: jednokolorowy, biały nadruk na kolorowej powierzchni materiału zewnętrznego. Druk i materiały odporne na pranie w pralce. Konstrukcja: mocne szwy, worek jednokomorowy, kieszeń z przodu zapinana na suwak, wewnątrz worka dwie mniejsze kieszonki na telefon portfel etc., sznurki o szerszym przekroju, zabezpieczone przed strzępieniem; wzmocnienie otworów i tunelu, przez które przechodzi sznurek. Konstrukcja, wykonanie i materiały worka wytrzymujące obciążenie do 1,5 kg. Dodatkowe elementy: pełno kolorowa metka z logo Creative Europe Desk Polska, wszyta w bok plecaka. Projekt: Worek powinien zostać uszyty wg własnego projektu, zakładającego tkaniny w 2 kolorach. Kolor przewodni: PANTONE 2665 C (CMYK: C-62, M-60, Y-0, K-0 RGB: R-101, G-80, B-163); drugi kolor: PANTONE 130 U - odcienie mogą być zbliżone do podanych. Sznurki powinny zostać kolorystycznie dopasowane do całości. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w całości maksymalnie 300 z 900 sztuk worków-plecaków. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy będzie pomniejszone proporcjonalnie do wykonanej usługi. Dostawa i wniesieniem gotowych materiałów do Creative Europe Desk Polska, Warszawa 00-540, Al. Ujazdowskie 41 - III piętro)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 40
- 3. termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pokrowiec na garnitur wraz z pudełkiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowiec na garnitur wraz z pudełkiem Pokrowiec na garnitur 600 szt. Rozmiar: 60 x 8 x 120 cm - materiał: tkanina B6 Flat, 220g/m2 o bardzo dobrych walorach użytkowych - odporna na uszkodzenia mechaniczne, wodoodporna - kolor: czarny - taśma zamkowa # 5, czarny - suwak - rozmiar #5, czarny - krawędź zewnętrzna - lamówka PP 2,5 cm czarna - kształt pokrowca zaokrąglony - rzep + nap x 2, długość 15 cm każdy/ szer .3 cm Rzepy/ napy wszyte 8 cm od brzegu krótszego boku dolnego i górnego, rozmieszczone proporcjonalnie pomiędzy bokiem a suwakiem. - czarny element dodatkowo spinający pokrowiec umieszczony centralnie na dole pokrowca służący do zaczepienia wychodzącego haka od wieszaka. - 2 rączki - taśma nośna PP 4 cm czarna/ długość rączki 43 cm - w dolnej części pokrowca wszyta przywieszka do wieszaka - nici z jedwabiu poliestrowego spełniające normę EN 12590:1999 - dwa miejsca nadruku o rozmiarach: 23 cm x 1,5 cm strona zewnętrzna prawy górny róg i 20 cm x 9 cm strona z suwakiem - nadruk 1 kolor biały, druk wypukły, sitodruk - wszyta metka czarna z logo w kolorze magenta (logo nadrukowane) Produkt zafoliowany rozmiar 30 x 22 cm Pudełko z nadrukiem 600 szt: Pudełko tekturowe dwuczęściowe - wieczko + spód Materiał: tektura mikrofala, 3-warstwowa Kolor: biały Gramatura: 365 g/m2 Rozmiar: 25 x 35 x 9 cm Nadruk na pudełku wykonany metodą sitodruku w kolorze czarnym. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać konfekcjonowanie. Ułożenie pokrowca w folii tak, aby po otwarciu pudełka widoczny był napis na pokrowcu. Zamawiający wymagać będzie dostarczenia prototypu do akceptacji przed rozpoczęciem produkcji. Dostawa i wniesieniem gotowych materiałów: -120 sztuk do Instytutu Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa - III piętro -480 sztuk na adres (na terenie Warszawy) wskazany przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 40
- 3. termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- Kompleksowa usługa opracowania materiału edukacyjnego dla nauczycieli w zakresie ekonomii społecznej w postaci scenariusza do tzw. "żywej lekcji" o ekonomii społecznej.
- Materiały informacyjno-promocyjne dotyczące budowy III linii metra Etap I Praga
- Dostawa gadżetów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.