Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-22
Lisia Góra: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Szansa na lepsze jutro program aktywnej integracji w Gminie Lisia Góra
Numer ogłoszenia: 169942 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 1 Maja 7, 33-140 Lisia Góra, woj. małopolskie, tel. 14 6784568, faks 14 6784249.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lisiagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Szansa na lepsze jutro program aktywnej integracji w Gminie Lisia Góra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Szansa na lepsze jutro- program aktywnej integracji w Gminie Lisia Góra 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Spawacz metoda MAG 2. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kucharz małej gastronomi 3. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Operator koparko-ładowarki 4. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Florysta bukieciarz z obsługą kasy fiskalnej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Szansa na lepsze jutro program aktywnej integracji w Gminie Lisia Góra 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Spawacz - metoda MAG 2. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kucharz małej gastronomi 3. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Operator koparko-ładowarki 4. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Florysta-bukieciarz z obsługą kasy fiskalnej
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń: Oświadczenie , o spełnianiu warunków wynikających z art 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń: Oświadczenie , o spełnianiu warunków wynikających z art 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych.Wykaz wykonanych usług (szkoleń) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje) - Doświadczenie firmy - załącznik nr 2 do SIWZ; - wymaga się minimum jedną realizacje dla każdej części osobno tożsamą lub odpowiadającą przedmiotowi zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń: Oświadczenie , o spełnianiu warunków wynikających z art 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń: Oświadczenie , o spełnianiu warunków wynikających z art 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług szkoleń, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Wiedza i doświadczenie personelu przewidywanego do przeprowadzenia zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. - wymaga się aby Wykonawca dysponował osobami, które przeprowadziły minimum jedno szkolenie tożsame lub odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert dla każdej części osobno: - w zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń: Oświadczenie , o spełnianiu warunków wynikających z art 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ oryginał Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia: - w przypadku wystąpienia siły wyższej oraz innych warunków niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy, - w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych, powodujących sytuację w której realizacja zamówienia podstawowego jest niemożliwa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamałopolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lisiej Górze, ul. 1 Maja 7 , 33-140 Lisia Góra pok nr 12..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lisiej Górze, ul. 1 Maja 7 , 33-140 Lisia Góra pok nr 12..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szansa na lepsze jutro Program aktywnej integracji w Gminie Lisia Góra Program współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Spawacz - metoda MAG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Spawacz MAG 135 - spawanie blach i rur spoinami pachwinowym Zakładana liczba osób: 2 Szkolenie powinno obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Przewidziana liczba godzin szkolenia to 150 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. W programie szkolenia należy uwzględnić również egzamin przeprowadzany przez Instytut Spawalnictwa. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do uzyskania uprawnień spawacza oraz wykonywania zadań w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) . Minimalny zakres szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: charakterystyka urządzeń spawalniczych innych urządzeń wykorzystywanych w pracy spawacza, charakterystyka metod i technik spawania, charakterystyka materiałów wykorzystywanych w pracy spawacza, sposób przygotowania elementów do spawania, bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie spawacza, ćwiczenia praktyczne z zakresu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135). Przy opracowywaniu programu szkolenia należy wykorzystać Standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych opracowane dla zawodu: spawacz - kod zawodu 7212 dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Miejsce szkolenia : Tarnów Termin realizacji: 15 październik 2011 do 30 grudzień 2011.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kucharz małej gastronomi z obsługą kasy fiskalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kucharz małej gastronomi z obsługą kasy fiskalnej Zakładana liczba osób: grupa od 10 do 15 osób Szkolenie powinno obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Przewidziana liczba godzin szkolenia to 150 zajęć w tym 100 godzin zajęć praktycznych i 50 zajęć teoretycznych - w tym zajęcia z obsługi kasy fiskalnej. Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom nabycia umiejętności i wiedzy niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku kucharz małej gastronomii. Minimalny zakres szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: dobieranie surowców i półproduktów do produkcji w małej gastronomii dobieranie, obsługiwanie maszyn, urządzeń i sprzętu w małej gastronomii przeprowadzanie obróbki wstępnej surowców i półproduktów w małej gastronomii przygotowywanie półproduktów do dalszej obróbki w małej gastronomii dokonywanie obróbki termicznej surowców i półproduktów w małej gastronomii sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów w małej gastronomii planowanie posiłków i układanie prostego menu w małej gastronomii porcjowanie, dekorowanie i ekspedycja potraw w małej gastronomii organizowanie i porządkowanie własnego stanowiska pracy w małej gastronomii zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych w małej gastronomii ocenianie jakościowe i ilościowe surowców i półproduktów w małej gastronomii ocenianie jakościowe i ilościowe wyrobów gotowych w małej gastronomii nabycie przez uczestników umiejętności obsługi kas fiskalnych, Miejsce szkolenia : Lisia Góra lub Tarnów Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 30 listopada 2011.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Operator koparko-ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Operator koparko-ładowarki kalsy III Zakładana liczba osób : 4 Szkolenie powinno obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Przewidziana liczba godzin szkolenia to minimum 176 maksimum 202 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania kwalifikacji w zawodzie operatora koparko - ładowarek klasa III Szkolenie winno zostać zorganizowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118 poz. 1263). Minimalny zakres szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia, - użytkowanie eksploatacyjne - dokumentacja techniczna - BHP - podstawy elektrotechniki - silniki spalinowe - elementy hydrauliki - budowa - technologia robót - zajęcia praktyczne Szkolenie powinno zakończyć się sprawdzianem przeprowadzonym przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Osoba, która uzyskała pozytywny wynik sprawdzianu, otrzymuje świadectwo oraz uzyskuje wpis do książeczki operatora (wzór książeczki operatora zawiera załącznik nr 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych Dz. U. Nr 118 poz. 1263 ). Miejsce szkolenia : Tarnów. W przypadku prowadzenia szkolenia poza Tarnowem wykonawca winien w cenie uwzględnić ceny dojazdu uczestników. Wykonawca zobowiązany jest do pokrywania kosztów dojazdu uczestników projektu z Lisiej Góry do miejsca szkolenia i z powrotem, za cały okres trwania kursu. Koszty te należy uwzględnić w ogólnej cenie szkolenia. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2011r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Florysta-bukieciarz z obsługą kasy fiskalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Florysta-bukieciarz z obsługą kasy fiskalnej Zakładana liczba osób: grupa od 5 do 8 osób Szkolenie powinno obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Przewidziana liczba godzin szkolenia to 110 godzin, w tym 65 godzin zajęć praktycznych na żywych i sztucznych kwiatach, 45 zajęć teoretycznych - w tym zajęcia z obsługi kasy fiskalnej. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników przygotowania teoretyczno praktycznego do wykonywania pracy w charakterze florysty. Minimalny zakres szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia, podział i przegląd roślin ozdobnych znajdujących się w użyciu potrzeb dekoracyjnych. wykorzystanie poszczególnych części roślin w układaniu kompozycji kwiatowych, pielęgnacja kwiatów ciętych i doniczkowych, ochrona roślin ozdobnych, materiały i akcesoria wykorzystywane w florystyce, podstawowe wiadomości o kompozycjach roślinnych oraz zasady ich tworzenia, układanie bukietów, dekoracje komunijne i ślubne, dekoracje świąteczne oraz okolicznościowe, florystyka pogrzebowa, kompozycje z kwiatów suchych, układanie kwiatów w naczyniach, dekoracje witryn sklepów oraz wnętrz na różne okazje, artykuły dekoracyjne i pomocnicze stosowane do pakowania prezentów oraz pakowanie, nabycie przez uczestników umiejętności obsługi kas fiskalnych, organizacja pracy w kwiaciarni, kultura obsługi klienta w handlu. Miejsce szkolenia : Lisia Góra Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2011r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LISIA GÓRA
więcej: przetargi LISIA GÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursu startup dla uczniów szkół zawodowych pobierających naukę na terenie województwa pomorskiego.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych wraz z badaniami lekarskimi i egzaminami dla uczestników i absolwentów OHP oraz osób spoza OHP w jednostkach podległych ŚWK OHP w Kielcach
- Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: "Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza"
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów placówek oświatowych w Trzebnicy, Żmigrodzie i Obornikach Śląskich
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi, ubezpieczeniem NNW oraz egzaminami dla młodzieży w wieku 17-25 lat.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.