Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-18
Kłaj: ROZBUDOWA DACHU NA BUDYNKU URZEDU GMINY KŁAJ WRAZ Z DOCIEPLENIEM ŚCIAN I STROPÓW ORAZ WYMIANA STOLARKI
Numer ogłoszenia: 169793 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłaj, 655, 32-015 Kłaj, woj. małopolskie, tel. 012 2841100 w. 36, fax 012 2841133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.klaj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA DACHU NA BUDYNKU URZEDU GMINY KŁAJ WRAZ Z DOCIEPLENIEM ŚCIAN I STROPÓW ORAZ WYMIANA STOLARKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROZBUDOWA DACHU NA BUDYNKU URZĘDU GMINY KŁAJ WRAZ Z DOCIEPLENIEM ŚCIAN I STROPÓW ORAZ WYMIANĄ STOLARKI. Wykonanie konstrukcji drewnianej dachu wielospadowego z pokryciem dachówką bitumiczną. Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą. Wykonanie docieplenia stropu ostatniej kondygnacji warstwą termoizolacji na sucho. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane jest wykazanie: -Wykonania robót budowlanych o wartości łącznej brutto minimum 2 000 000,00 zł w latach 2002-2006. -Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania i kontrolowania budowy w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjno-inżynieryjne: instalacje elektryczne. -Dysponowanie przynajmniej 15 pracownikami zdolnymi wykonać zamówienie. -Wykazanie obrotów łącznych za lata 2004, 2005, 2006 lub w okresie prowadzenia działalności (jeżeli jest krótszy niż 3 lata obrotowe) w wysokości minimum 1 800 000,00zł -Wykazanie minimalnej zdolności kredytowej w kwocie 200 000,00zł lub posiadanie na koncie firmowym środków finansowych w kwocie 200 000,00zł -Załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie minimum 100 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie dołączonych do oferty: dokumentów, oświadczeń i zestawień wymaganych zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Wykonawca musi spełniać minimalne warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane jest: -Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót, wartość wykonanych robót oraz że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie. -Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. -Załączenie do oferty sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres -Załączenie do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Załączenie do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biuletyn.abip.pl/ug-klaj/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://biuletyn.abip.pl/ug-klaj/index.phpj lub osobiście w Urzędzie Gminy Kłaj 32-015 Kłaj 655 cena 50zł.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy Kłaj, 32-015 Kłaj 655 (sekretariat pok. Nr 3).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej" - II Postępowanie
- Budowa Przychodni Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej wraz z niezbędną infrastrukturą na dz. nr 996/14 w Szczucinie, Gmina Szczucin
- Utworzenie lokalnego centrum integracji społecznej w miejscowości Michałówka
- "Wymiana pokrycia dachu w segmencie A, budynku Sądu Okręgowego w Legnicy, przy ul. Złotoryjskiej 40".
- Modernizacja budynków użyteczności publicznej z zagospodarowaniem terenów wokół oraz budowa i modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych
- Budowa łącznika Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.