eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › NA ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OBIEKTU I MIENIA W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE PRZY UL. OKRZEI 4 W BEŁCHATOWIE ORAZ KONWOJOWANIE ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Bełchatów: NA ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OBIEKTU I MIENIA W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE PRZY UL. OKRZEI 4 W BEŁCHATOWIE ORAZ KONWOJOWANIE ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH
Numer ogłoszenia: 169592 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Bełchatowie, ul. Okrzei 4, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 0-44 6322177 w. 115, 6322177 w, fax 0-44 6322177 w. 115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OBIEKTU I MIENIA W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE PRZY UL. OKRZEI 4 W BEŁCHATOWIE ORAZ KONWOJOWANIE ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: NA ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OBIEKTU I MIENIA W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE PRZY UL. OKRZEI 4 W BEŁCHATOWIE ORAZ KONWOJOWANIE ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uczestnikami postępowania mogą być wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 ustawy; 2. spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 3. prowadzą działalność gospodarczą co najmniej od 1 października 2005 r.; 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5. udokumentują, że w okresie ostatnich dwóch lat, licząc od terminu składania ofert, wykonali (lub są w trakcie realizacji) co najmniej dwie usługi ochrony fizycznej o podobnym charakterze, tj. zrealizowali (lub są w trakcie realizacji) co najmniej dwa zamówienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w obiektach użyteczności publicznej takich jak m. in. budynki biurowe, urzędy, szkoły, szpitale, banki, sądy, z wyłączeniem magazynów, hal przemysłowych, parkingów, o wartości min. 200.000 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te wykonane lub wykonywane w obiektach użyteczności publicznej zostały wykonane należycie, Uwagi do ww. pkt: poprzez obiekty użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty wg definicji zawartej w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z 2002 roku, Nr 75, poz. 690), tj. (budynki przeznaczone dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny), poprzez (zrealizowane zamówienie) Zamawiający rozumie zamówienie rozpoczęte i, lub zakończone w ciągu ostatnich 2 lat do dnia złożenia oferty; 6. spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń złożonych w ramach niniejszego postępowania; 7. posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia - ważną w okresie realizacji zamówienia ; 8. posiadają ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności aktualne w tym w zakresie przewozu konwojowanych wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych na odległość w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiążą się do jego przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia; 9. wykonają zamówienie zgodnie z opisem zawartym w projekcie umowy; 10. skierują do wykonania umowy co najmniej 2 osoby, które w okresie dwóch ubiegłych lat świadczyły na rzecz wykonawcy pracę w charakterze pracownika ochrony na podstawie umowy o pracę, Cena (C) za usługi ochrony w okresie 2 lat obowiązywania umowy - 70% Doświadczenie (D) w realizacji usług ochrony fizycznej o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, tj. zrealizowali (są w trakcie realizacji) co najmniej dwa zamówienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w obiektach użyteczności publicznej takich jak m. in. budynki biurowe, urzędy, szkoły, szpitale, banki, sądy, z wyłączeniem magazynów, hal przemysłowych, parkingów, wykonane lub wykonywane w ciągu ostatnich 3 lat przez Wykonawcę w obiektach użyteczności publicznej - w porównaniu do pozostałych złożonych ofert. - 10% Jakość świadczonych usług (J) - potwierdzona referencjami czy też, opiniami wystawionymi przez dotychczasowych lub aktualnych kontrahentów, (w szczególności dotyczących zleceń dokonanych przez podmioty o podobnym charakterze) a także odpowiednimi certyfikatami jakości lub innymi wyróżnieniami czy też nagrodami - jeżeli wykonawca takie posiada. - 10% Kompetencje pracowników, którzy mają być skierowani do wykonania zamówienia (K) ze szczególnym uwzględnieniem osób kierowanych do ochrony osób i mienia w godzinach pracy sądu - wykształcenie, doświadczenie w wykonywaniu podobnej pracy, umiejętności, w tym potwierdzone dyplomami, zaświadczeniami czy kursami, sprawność fizyczna, postura, wiek, kultura osobista (potwierdzone np.: referencjami). - 10%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 06.164.1163 tekst jednolity pózn. zmianami.) wymagana się złożenie przez wykonawcę wraz ofertą następujących dokumentów:: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, tj. dotyczącej: wykonawców będących osobami fizycznymi, wspólników spółek jawnych, komplementariuszy spółek komandytowych lub komandytowo-akcyjnych lub urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych lub podmiotów zbiorowych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) formularz oferty - Załącznik nr 2 do siwz 4) koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 5) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej; 6) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (kopie ewentualnych licencji, ważnych poświadczeń bezpieczeństwa osobowego uprawniających do dostępu do informacji niejawnych, zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie ochrony); 7) wykazu imiennego pracowników wykonawcy, którzy będą wykonywać zamówienie - min. 6 osób (w tym przynajmniej dwóch kierowanych do ochrony w budynku sądu w godzinach jego pracy), ze wskazaniem jakie z obowiązków będą wykonywać wskazane osoby (konwój, grupa interwencyjna, ochrona w godzinach pracy sądu, ochrona po godzinach pracy sądu), wraz z informacją o charakterze stosunku prawnego łączącego te osoby z wykonawcą (umowa o pracę, umowa zlecenia), wskazaniem okresu, w którym pracownicy świadczyli na rzecz wykonawcy pracę i zakresu ich obowiązków, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wiek wzrost i wagę; 8) określenie ogólnych wymagań minimalnych jakie spełniać będzie każdy z pracowników skierowanych do wykonania zamówienia na poszczególnych stanowiskach; 9) wykazu wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat usług porównywalnych z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 10) licencję pracownika ochrony fizycznej przynajmniej pierwszego stopnia, który będzie nadzorował i kontrolował pracę pracowników ochrony, 11) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 4 do siwz; 2. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii dokumentu, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3. Dokumenty składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. 4. Brak któregokolwiek z dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie uczestnika postępowania na podstawie art. 24 ustawy, chyba że zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Doświadczenie (D) - 10
  • 3. Jakość świadczonych usług (J) - 10
  • 4. Kompetencje pracowników, którzy mają być skierowani do wykonania zamówienia (K) - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.belchatow.sr.4bip.pl/index1.php?idg=1&id=44&x=8&y=2

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Bełchatowie ul. Okrzei 4 97-400 Bełchatów Oddział Administracyjny- pokój 112.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Ochrona będzie realizowana przez pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. Nr 114 z 26 września 1997r. poz. 740) w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: a) stałej lub doraźnej, b) polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, c) polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych. Zakres ochrony: 1. Ochrona sprawowana będzie w następujących godzinach: - całodobowo - 1 pracownik, 7 dni w tygodniu, - w godzinach urzędowania sądu (730-1530) - 2 pracowników (po 8 godzin). 2. Konwój wartości pieniężnych poniżej 1 jednostki obliczeniowej do 2 km - realizowany 3 (trzy) razy w tygodniu. I. SPOSÓB SPRAWOWANIA OCHRONY ORAZ WYMAGANIA W STOSUNKU DO WYKONAWCY I PRACOWNIKÓW SPRAWUJĄCYCH OCHRONĘ. A. 1. Ochrona osób i mienia realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej. 2. Ochrona osób i mienia wykonywana będzie przez pracowników Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania zamówienia przez podwykonawców. 3. Z uwagi na nieprzystosowanie budynków do wykonywania zadania przez osoby niepełnosprawne oraz z uwagi na złożoność powierzanych zadań - współpraca z policją, obsługa spraw karnych o podwyższonym stopniu bezpieczeństwa - wymaga się by zadania wykonywane były przez osoby w pełni sprawne. 4. Poza wyżej podanymi godzinami ochrony fizycznej stałej Wykonawca zobowiązany jest stale dozorować w każdym obiekcie sygnały przesyłane, gromadzone i przetwarzane w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych za pośrednictwem załóg patrolowo-interwencyjnych, centrum dyspozycyjnego. 5. Pracownicy ochrony muszą być jednolicie umundurowani, posiadać imienne identyfikatory, wykrywacze ręczne metali, posiadające stosowne atesty. Pracownicy Załogi patrolowo-interwencyjnej powinni być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego. 6. Pracownicy ochrony powinni być wyposażeni w bezprzewodowe środki łączności, telefon komórkowy lub radiostację o przydzielonej częstotliwości przez Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE), każdy pracownik powinien mieć jeden z ww. środków łączności. 7. Wykonawca wskaże koordynatora usług ochrony, grupy konwojującej wartości pieniężne, do którego będzie należało też kontrolowanie pracowników ochrony w budynku Sądu, nie rzadziej niż raz w tygodniu, co zostanie odnotowane w księdze raportów dziennych. Do obowiązków koordynatora będzie należała współpraca z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie całokształtu działań związanych z wykonaniem umowy. 8. Wykonawca zapewni gotowość i interwencję załóg patrolowo-interwencyjnych, które podejmą czynne działania ochronne, natychmiast po uzyskaniu sygnału o alarmie, pożarze lub innym zagrożeniu. Czas ich dotarcia do siedziby chronionej jednostki od momentu zgłoszenia wynosi: 15 min. w godz. od 18.00 do 07.00, 10 min w godz. od 07.00 do 18.00. 9. Załoga patrolowo-interwencyjna (ZPI) działająca na wezwanie: pracownika ochrony z Posterunku Stałego lub koordynatora usług ochrony, powinna się składać z pracowników ochrony w tym posiadających licencje ochrony I stopnia, umundurowanych, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego. 10. Szczegółowe czynności dozoru i wymagania precyzyjnie określi plan ochrony sporządzony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego - w ciągu dwóch tygodni od zawarcia umowy. 11. Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia - w zakresie obejmującym ochronę stałą wykonywaną w budynku sądu - pracowników, którzy zostaną zaakceptowani przez Zamawiającego przed zawarciem umowy. 12. Zamawiający może żądać przedstawienia kandydatów do wykonywania pracy w godzinach pracy sądu - innych niż wymienionych w liście załączonej do oferty. 13. Wykonawca zobowiązuje się do informowania na piśmie kierownika chronionej jednostki z 14-dniowym wyprzedzeniem o chęci zmiany osoby sprawującej ochronę w tej jednostce. Do pisma załączy kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem uprawnień nowego pracownika. Zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego. 14. Wykonawca zapewni zwiększenie składu osobowego pracowników ochrony w przypadkach wynikających z konieczności wprowadzenia dodatkowej ochrony. 15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szkolenie z zakresu BHP oraz specjalistyczne z zakresu ochrony przeciwpożarowej. 16. Pracownicy ochrony mienia w czasie pełnienia służby podlegają kierownictwu kadry kierowniczej Sądu a także kierownictwu zatrudniającej ich Agencji Ochrony. W czasie pełnienia służby pracownicy ochrony działają zgodnie z zasadami stanu wyższej konieczności i obrony koniecznej oraz właściwymi przepisami regulującymi wykonywanie usług ochrony pamiętając, że dobrem najwyższym jest życie i zdrowie człowieka. B. Do obowiązków pracowników ochrony w czasie pełnienia służby w budynku sądu należy współpraca z pracownikami sądu w zakresie dbałości o bezpieczeństwo osób i mienia w ramach której wykonują następujące zadania ochronne: 1. zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach ochranianego obiektu sądowego; 2. ochrona obiektu, pomieszczeń i urządzeń sądowych przed dostępem do nich osób nieuprawnionych; 3. ochrona mienia znajdującego się na chronionym obszarze przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem; 4. zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie obiektu; 5. utrzymywanie w gotowości wyposażenia technicznego oraz utrzymywanie łączności między pracownikami ochrony a bazą; 6. natychmiastowe wzywanie załogi patrolowo-interwencyjnej w razie zajścia konieczności dokonania czynności przekraczających siły i możliwości interwencji ochrony stałej; 7. natychmiastowe wzywanie Policji do dokonania czynności przekraczających uprawnienia Wykonawcy; 8. powiadamianie Prezesa Sądu lub osoby przez niego upoważnionej o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku; 9. obsługa urządzeń alarmowych, monitorujących i rejestrujących, w które wyposażono budynek sądu; 10. podejmowanie natychmiastowych interwencji w razie uaktywnienia wszelkich alarmów znajdujących się na terenie sądu; 11. wykonywanie zarządzeń Przewodniczących posiedzeń sądowych w szczególności zmierzających do usunięciu osób z Sal rozpraw i budynku sądu; 12. ujawnianie faktów dewastacji mienia; 13. kontrola osób oraz prowadzenie depozytów; 14. niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania. Stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych z obiektów jednostek chronionych; 15. całodobowa fizyczna ochrona obiektów wraz z wyposażeniem przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżą, w tym włamaniem; kontrola zagrożenia pożarowego, zapobieganie czynom chuligańskim i innym czynom sprzecznym z porządkiem prawnym; 16. w przypadku zaistnienia zagrożenia, usiłowania lub dokonania przestępstwa przeciwko życiu, zdrowiu lub mieniu w chronionym obiekcie zabezpieczenie miejsca zdarzenia przed zatarciem dowodów pozostawionych przez sprawców i powiadomienie policji; 17. w przypadkach zdarzeń nadzwyczajnych, w sytuacjach nie cierpiących zwłoki powiadamianie - na zlecenie Zamawiającego lub samoistnie odpowiednich służb miejskich oraz zabezpieczenie miejsca ich działalności; 18. kierowanie ruchem interesantów oraz udzielanie im niezbędnej pomocy i informacji w sposób miły i uprzejmy; 19. udzielanie pomocy pracownikom chronionej jednostki na ich prośbę lub w przypadkach zagrożenia; 20. monitorowanie sprawności wszelkich urządzeń alarmowych i technicznych pomocnych przy zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia w tym nadzorowanie i kontrola pracy urządzeń stanowiących wyposażenie budynku oraz nadzorowanie pracy urządzeń w pomieszczeniach technicznych; 21. bieżące informowanie na piśmie kierownika ochranianej jednostki o każdej nieprawidłowości, awarii, o przyjeździe załóg patrolowo-interwencyjnych oraz niesprawności istniejących w jednostce systemów monitoringu, antywłamaniowego, p.p.o.ż.; 22. wykonywanie innych czynności z zakresu ochrony a zleconych przez przedstawicieli stron uprawnionych do wydawania poleceń; 23. prowadzenie odpowiedniej dokumentacji wymaganej w planie ochrony ( w szczególności: księga raportów dziennych, rejestr osób pozostających po godzinach pracy i wchodzących do sądu po godzinach urzędowania, ewidencja kluczy, ewidencja interesantów odwiedzających budynek sądu, a nieposiadających stosownego wezwania); 24. uniemożliwienie wstępu osobom nieupoważnionym po godzinach pracy; 25. umożliwienie wstępu osobom upoważnionym po godzinach pracy; 26. systematyczny obchód ciągów komunikacyjnych po godzinach pracy jednostki chronionej celem wykluczenia obecności osób trzecich w obiekcie i sprawdzanie stanu zamknięć i plomb, patrolowanie terenu w niejednolitych odstępach czasowych. Odnotowanie w księdze raportów godzin obchodu; 27. obserwacja obiektu za pośrednictwem systemu monitorowania telewizji przemysłowej; 28. wykonywanie zadań wynikających z tabeli służby i innej dokumentacji ochronnej; 29. dokładna znajomość obowiązków na posterunku pełnienia służby; 30. sumienne i dokładne wykonywanie zadań służbowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa publicznego i ochrony mienia sądowego; 31. przestrzeganie zasad należytego zachowania się na służbie oraz dbanie o swój wygląd zewnętrzny i postawę (czyste, niepogniecione jednolite umundurowanie, posiadanie w widocznym miejscy identyfikatora ze zdjęciem i nazwiskiem; zakaz palenia na służbie itp.); 32. zwracanie się do interesantów w sposób uprzejmy i kulturalny w formie grzecznościowej przy miłej prezencji; 33. przekazanie służby następuje z chwilą przyjęcia obowiązków przez pracownika z innej zmiany; 34. informowanie kierownictwa Sądu i swoich przełożonych o wszystkich nieprawidłowościach zaobserwowanych w trakcie pełnienia służby, mających wpływ na bezpieczeństwo pracowników i ochronę obiektu; 35. przyjmowanie i wydawanie kluczy od pomieszczeń pracownikom Sądu; 36. otwieranie i zamykanie budynku Sądu oraz przyległych parkingów; 37. ścisłe przestrzeganie dyscypliny pracy. II. KONWOJOWANIE WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH. 1. Transport wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych poniżej 1 jednostki obliczeniowej na odległość ok. 2 km. 2. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie na konwój minimum do kwoty 1 jednostki pieniężnej. 3. Zamawiający, będzie zgłaszał swoje potrzeby w zakresie konwoju wartości pieniężnych telefonicznie na 2 godz. przed wyjazdem. 4. Konwój wartości pieniężnych odbywać się może przy udziale pracownika Sądu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Bełchatowie ul. Okrzei 4 97-400 Bełchatów Biuro Podawcze - pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 16.12.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.