Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-03
Łomża: Przetarg nieograniczony
na prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu PROGRAMY INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH w Gminie Łomża
Numer ogłoszenia: 16932 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1A, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 216 58 36, faks (086) 215 12 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalomza.pl/bip/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gminalomza.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu PROGRAMY INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH w Gminie Łomża.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do wykonawcy zadania będzie należało: 1. Przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem zajęć opracowanym przez zamawiającego. 2. Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do badania efektów nauczania. 3. Realizacja zajęć zgodnie ze wskazanym przez Zamawiającego programem nauczania. 4. Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 5. Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 6. Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne. II. Zajęcia będą prowadzone z uczniami I-III : w Szkole Podstawowej w Pniewie w 5 grupach 5 i 10 osobowych. Każdy uczeń będzie objęty 30-ma godzinami w ramach poszczególnych zajęć. 2 godz. zajęcia będą odbywały się co najmniej 3 razy w miesiącu w dni robocze; w Szkole Podstawowej w Kupiskach w 2 grupach 10-15 osobowych . Każdy uczeń będzie objęty 30-ma godzinami w ramach poszczególnych zajęć. 2 godz. zajęcia będą odbywały się co najmniej 3 razy w miesiącu w dni robocze; w Szkołach Podstawowych w Jarnutach, Konarzycach i Wygodzie zajęcia będą prowadzone w trzech grupach 8-10 osobowych w każdej szkole . Każdy uczeń będzie objęty 40-ma godz. zajęć, 2 godz. zajęcia będą odbywały się, co najmniej 1 raz w tygodniu (4 razy w miesiącu, w dni robocze); w Szkole Podstawowej w Podgórzu zajęcia będą odbywały się w trzech grupach - 7- 10 osób. Dzieci z grupy o specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu, zagrożone dysleksją będą objęte 60 godz. wsparciem t.j 12 godzin miesięcznie 6 razy w miesiącu, po 2 godz. zajęć - w dni robocze. Dzieci zagrożone trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych i grupy zajęć logopedycznych - po 40 godzin. Co najmniej 1 raz w tygodniu w dzień roboczy (4 razy w miesiącu). Przez godzinę wyżej wymienianych zajęć rozumie się 60 minut. Podział na części zadania zajęcia dla uczniów klas I-III szkół podstawowych: Zadanie 1.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Pniewie - 30 godz. zajęć ; Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Pniewie - 30 godz. zajęć ; Zadanie 3. Radzę sobie coraz lepiej zajęcia dla dzieci z dostosowaniem wymagań w Szkole Podstawowej w Pniewie - 30 godz. zajęć; Zadanie 4 .Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Pniewie - 30 godz. zajęć ; Zadanie 5. Chcę wiedzieć więcej - Zajęcia dla dzieci wybitnie zdolnych z zakresu nauk matematyczno - przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Pniewie - 30 godz. zajęć. Zadanie 6. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Kupiskach -30 godz. zajęć, Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych w Szkole Podstawowej w Kupiskach - 30 godzin zajęć, Zadanie 8. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Jarnutach - 40 godzin zajęć; Zadanie 9. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Jarnutach - 40 godzin zajęć; Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Jarnutach - 40 godzin zajęć. Zadanie 11. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Konarzycach - 40 godz.zajęć; Zadanie 12. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Konarzycach - 40 godz. zajęć; Zadanie 13. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Konarzycach - 40 godz. zajęć; Zadanie 14. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Podgórzu - 60 godz. zajęć; Zadanie 15. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Podgórzu - 40 godz. zajęć; Zadanie 16. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Podgórzu - 40 godzin zajęć. Zadanie 17. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Wygodzie - 40 godz. zajęć.; Zadanie 18. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Wygodzie - 40 godz. zajęć; Zadanie 19. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych ( np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych ) w Szkole Podstawowej w Wygodzie - 40 godz. zajęć..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Dysponują lub będą dysponować osobami które (odpowiednio do każdego zadania na które składają ofertę): Posiadają wykształcenie wyższe, odpowiedniego kierunku/przedmiotu ze specjalizacją pedagogiczną .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania były przez co najmniej 2 lata zatrudnione jako nauczyciel danego przedmiotu w szkole odpowiadającej etapowi kształcenia grupy z którą mają prowadzić zajęcia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wykształcenie wyższe, odpowiedniego kierunku/przedmiotu ze specjalizacją pedagogiczną oraz w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania były przez co najmniej 2 lata zatrudnione jako nauczyciel danego przedmiotu w szkole odpowiadającej etapowi kształcenia grupy z którą mają prowadzić zajęcia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD EKONOMICZNY SZKÓŁ GMINY ŁOMŻA
UL. M. SKŁODOWSKIEJ CURIE 1A
18-400 ŁOMŻA
www.gminalomza.pl/bip/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 10:00, miejsce: ZARZĄD EKONOMICZNY SZKÓŁ GMINY ŁOMŻA UL. M. SKŁODOWSKIEJ CURIE 1A 18-400 ŁOMŻA pokój nr 18..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt PROGRAMY INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH realizowany w Gminie Łomża finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 -2013. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w dostępie do usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy wraz z rozbudową budynku położonego przy ulicy Spółdzielczej 74 w Łomży na potrzeby Mediateki
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Wykonanie wymiany stolarki okiennej w Pawilonie H w ramach przedsięwzięcia pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków Szpitala Wojewódzkiego w Łomży - budynek Pawilonu H i budynek Kuchni"
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa produktów spożywczych głęboko mrożonych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Opracowanie dokumentacji modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej w mieście Łomża
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych, szkoleń oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJ@ EDUKACJA
- Realizacja zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Hrubieszowskiego w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia nauki w szkole
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
- Zaj. terap.-pedagogiczne wspieranie rozwoju poznawczego dzieci oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikow. do wczesnego wspomagania rozwoju, w ram.pr.kom.wsp dla rodzin ZA ŻYCIEM, z podz na cz.
- Organizacja szkoleń w formie stacjonarnej i szkoleń realizowanych w formie online dla beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027
- Organizacja i realizacja usług szkoleniowych oraz prowadzenie zajęć z coachingu, doradztwa zawodowego oraz psychologicznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.