eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Łódź: Roboty budowlane w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 169304 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Łodzi, ul. ks. Brzóski 24, 91-315 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6539936.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - remont nawierzchni parkingu: - likwidacje dwóch wysepek trawnikowych i fragmentu nawierzchni gruntowej w rejonie garaży blaszanych, - demontaż krawężników ulicznych, - demontaż wylewki betonowej przed garażami murowanymi i przy schodach wejściowych, - przestawienie dwóch masztów flagowych, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnie asfaltową w miejscach likwidowanych wysepek, przy schodach wejściowych i przed garażami murowanymi, - wykonanie dywaników z asfaltobetonu w ciągu garaży blaszanych i na podjeździe do nich, - uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni asfaltowej, w miejscach wyrwanych krawężników, zagłębieniach i ubytkach, - wykonanie nowych dywaników asfaltowych w miejscach po zlikwidowanych wysepkach trawnikowych, przy schodach wejściowych i przed garażami - wywóz powstałych odpadów na wysypisko.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, b) - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, c) - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub wszystkich wymienionych w niniejszej specyfikacji dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: e) - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, f) - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, g) - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, h) - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, i) - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, j) - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, k) - nie spełnia wymagań zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - zaświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Do potwierdzenia aktualnymi zaświadczeniami wydanymi przez właściwe urzędy (ZUS i Urząd skarbowy). - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: załącznik nr 2. - potwierdzenie, że w ostatnich pięciu latach Oferent wykonał przynajmniej trzy roboty o porównywalnej wielkości i technologii wykonania - do potwierdzenia oświadczeniami (do oświadczenia o każdej z wykonanych robót należy załączyć referencje wystawione przez Zleceniodawcę danej roboty) ) - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu. - kosztorys ofertowy, wykonany metodą szczegółową na podstawie przedmiaru robót, stanowiącego Załącznik nr 5 - Uprawnienia Kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o jego przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych - oświadczenie o podwykonawcach 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: ]) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - Oferta winna zawierać dokumenty: dla każdego partnera z osobna tj. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub rejestracji w KRS oraz zaświadczenia o niezaleganiu w płatnościach na rzecz ZUS i US; pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: Wykonawca ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej, deliktowej i kontraktowej w stosunku do mienia Zamawiającego na terenie budowy - min. o wartości Zadania, na które zwierana jest umowa, oraz w stosunku do osób trzecich i ich mienia, a także od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopii właściwych polis wraz z dowodami wpłat wymaganych składek. Ubezpieczenia powinny zachować swą ważność do dnia dokonania odbioru końcowego. Beneficjentami wymienionych ubezpieczeń będą równolegle Zamawiający i Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie zawrze wyżej wymienionych ubezpieczeń, lub nie będzie ich kontynuował, Zamawiający może je zawrzeć lub przedłużyć na koszt Wykonawcy. Brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w Rozdziale IX skutkuje odrzuceniem oferty - z zastrzeżeniem punktu 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-315 Łódź, ul. ks Brzóski 24 Zamawiający nie przewiduje wysyłania SIWZ w wersji papierowej faksem, pocztą czy kurierem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, w pokoju 23/2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.