Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-20
Bydgoszcz: 51/P/2014
Numer ogłoszenia: 169232 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 51/P/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach w obrębie działania ROM-1, ROM-3, ROM-4 zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - WYKONAŁ co najmniej: Dla zadania 1, 2, 3 i 4 : - 1 robotę budowlaną (zamówienie) polegającą na wykonaniu (budowie) lub remoncie (wymianie) instalacji elektrycznej o wartości robót minimum 20.000 zł brutto (słownie brutto: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Dla zadania 5 : - 1 robotę budowlaną (zamówienie) polegającą na wykonaniu (budowie) lub remoncie (wymianie) instalacji elektrycznej o wartości robót minimum 3.000 zł brutto (słownie brutto: trzy tysiące złotych)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2013r. Poz.1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem ustawy Ministra transportu i Budownictwa z dnia 28.04.1994 r. lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa tj. dysponuje minimum (dotyczy wszystkich zadań) : - osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Dla zadania 1, 2, 3 i 4 : . 1 robotę budowlaną (zamówienie) polegającą na wykonaniu (budowie) lub remoncie (wymianie) instalacji elektrycznej o wartości robót minimum 20.000 zł brutto (słownie brutto: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Dla zadania 5 : . 1 robotę budowlaną (zamówienie) polegającą na wykonaniu (budowie) lub remoncie (wymianie) instalacji elektrycznej o wartości robót minimum 3.000 zł brutto (słownie brutto: trzy tysiące złotych); - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale) 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.8. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 3) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 5) podział ceny na składniki - według wzoru stanowiącego załączniki nr 9/1, 9/2, 9/3, 9/4,do SIWZ (dotyczy odpowiednio tylko zadania nr 1,2,3,4) 6) Formularz ofertowy -stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro , pokój nr 2).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro , pokój nr 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 51/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej: - w lokalach mieszkalnych przy ul.: Grunwaldzka 10/1, Grunwaldzka 10/3, Grunwaldzka 10/3A, Grunwaldzka 10/6, Grunwaldzka 153/1, Grunwaldzka 153/2, Grunwaldzka 153/3, Grunwaldzka 153/4 , Grunwaldzka 153/5, Grunwaldzka 153/7, Grunwaldzka 153 OF-1/8 - w części wspólnej (administracyjnej) budynków przy ul. Grunwaldzka 153 i Grunwaldzka 153 OF-1 w Bydgoszczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 51/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej: - w lokalach mieszkalnych przy ul.: Grunwaldzka 78/9, Gdańska 16 OF-1/14, Lipowa 11/2, Lipowa 11/3, Lipowa 11/3A, Lipowa 11/4 , Grunwaldzka 91/1 , Grunwaldzka 91 OF-1/6, Grunwaldzka 91 OF-1/8, Koronowska 6/2, Koronowska 6/4, Koronowska 6/5, M. Focha 8 Front/3, M. Focha 8 Front/3A, M. Focha 8 Front/3B, M. Focha 8 Front/4A, M. Focha 8 Front/4B, M. Focha 8 Front/5, Sobieskiego 11 (LM 1-3)/1 oraz Sobieskiego 11 (LM 1-3)/1A w Bydgoszczy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 51/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej: - w lokalach mieszkalnych przy ul.: Łukasiewicza 10/9, Łukasiewicza 10/12, Łukasiewicza 10/16, Łukasiewicza 10/18, Łukasiewicza 10/100-101, Łukasiewicza 10/208, Łukasiewicza 10/210, Łukasiewicza 10/218, Łukasiewicza 10/310, Łukasiewicza 10/312 oraz Toruńska 20/1 - w lokalu użytkowym przy ul. Wojska Polskiego 35 (L301) - w części wspólnej (administracyjnej) budynków przy ul. Pionierów 9 oraz Stolarska 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 51/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej w części wspólnej (administracyjnej) budynków przy ul. Planu 6-letniego 1 barak A,B,C,D,E,F , Świetlicowa 8, Wł. Bełzy 8, Wł. Bełzy 18, Wł. Bełzy 18A, Wł. Bełzy 18B, Wł. Bełzy 18C w Bydgoszczy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 51/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Paderewskiego 30/13 w Bydgoszczy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywne dostawy zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatury do OB
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 269 Szczerkowo - Izbica Kujawska - Chodecz - Choceń - Kowal, m. Izbica Kujawska od km 14+142 do km 17+765, dł. 0,623 km
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
- Dostawa, instalacja, montaż i uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi myjni - dezynfektora do endoskopów
- Przebudowa nawierzchni chodników na terenie miasta Bydgoszczy (Program BBO)
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy infrastruktury rowerowej na terenie Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektów małej architektury oraz utwardzenia terenu w ramach strefy rekreacyjno-zabawowo-edukacyjnej "miasteczko ruchu drogowego" przeznaczonej dla dzieci w Gminie Alwernia
- Przebudowa drogi gminnej Nr 115171E relacji Paplin - Chrzczonowice
- Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
- Przebudowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w m. Narzym
- "Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Glinojecku - etap II"
- Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.