eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego /szkolenie z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej MOJA FIRMA, magazynier z obsługą programu do fakturowania FPP i uprawnieniami na wózki jezdniowe, AutoCAD - projektowanie 2D,3D/ - szkolenia przyjęte do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Tarnów: Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego /szkolenie z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej MOJA FIRMA, magazynier z obsługą programu do fakturowania FPP i uprawnieniami na wózki jezdniowe, AutoCAD - projektowanie 2D,3D/ - szkolenia przyjęte do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń.
Numer ogłoszenia: 169113 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145834 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego /szkolenie z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej MOJA FIRMA, magazynier z obsługą programu do fakturowania FPP i uprawnieniami na wózki jezdniowe, AutoCAD - projektowanie 2D,3D/ - szkolenia przyjęte do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. /Szkolenie z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej MOJA FIRMA/ dla 80 osób. Szkolenie realizowane w 7 grupach (I grupa 20 osób, II-VII grupa po 10 osób). Zamawiający zastrzega sobie w razie konieczności możliwość połączenia dwóch grup po 10 osób w jedno szkolenie dla 20 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 30 godzin zegarowych w tym 15 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować w szczególności zajęcia teoretyczne i praktyczne w tym administracyjno - prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej, rozliczenia wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego, zarządzanie własną firmą, marketing, ogólne zasady rachunkowości. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ). Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-5, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. /Magazynier z obsługą programu do fakturowania FPP i uprawnieniami na wózki jezdniowe/ dla 20 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 180 godzin zajęć w tym 90 godzin zajęć praktycznych w tym minimum 15 godzin nauki kierowania wózkami dla 1 osoby. Program szkolenia winien uwzględniać między innymi obsługę wózków, wymianę butli gazowej, BHP na stanowisku magazyniera, obsługa klienta i organizacja sprzedaży, dokumentacja magazynowa, obsługa programu fakturującego FPP oraz nauka kierowania wózkami. Szkolenie kończy się egzaminem przed Komisją Kwalifikacyjną Urzędu Dozoru Technicznego. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz zaświadczenie uprawniające do obsługi wózków jezdniowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-5, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. /AutoCAD - projektowanie 2D, 3D/ dla 20 osób. Szkolenie realizowane w 2-ch grupach po 10 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 80 godzin zajęć w tym minimum 60 godzin zajęć praktycznych na komputerze. Program szkolenia winien uwzględniać między innymi wprowadzenie do ogólnych zasad działania programu, tworzenie inżynierskich wielowarstwowych rysunków płaskich, zasady wymiarowania na rysunku technicznym i nanoszenie wymiarowania, tworzenie i posługiwanie się obiektami blokowymi, projektowanie 3D. Liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi mieć do dyspozycji 1 stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem. Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje na własność książkę do obsługi programu AutoCAD oraz bezpłatne oprogramowanie AutoCAD na nośniku w wersji trial - 31 dni. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz Międzynarodowy Certyfikat Ukończenia Szkolenia firmy Autodesk (Certificate of Completion). Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80533100-0, OPIS - Usługi szkolenia komputerowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt /Czas na pracę/ realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, w ramach PO KL 2007-2013, (Priorytet VI, Poddziałanie 6.1.3 - projekty systemowe), zgodnie z umową ramową o dofinansowanie realizacji projektu nr UDA-POKL.06.01.03-12-003/08-00, z dnia 16.04.2008r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia pn. /Szkolenie z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej MOJA FIRMA/

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacyjne PROGRESS, ul. Mickiewicza 3, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30080,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia pn. /Magazynier z obsługą programu do fakturowania FPP i uprawnieniami na wózki jezdniowe/

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Krakowie Ośrodek Kształcenia Zawodowego z siedzibą w Tarnowie., ul. Bema 16, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.