eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wwykonanie Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w budynku Oddziału ZUS w Zielonej Górze ul. Kupiecka 65

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Zielona Góra: Wwykonanie Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w budynku Oddziału ZUS w Zielonej Górze ul. Kupiecka 65
Numer ogłoszenia: 168863 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127611 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze, ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3294200, faks 068 3244213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wwykonanie Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w budynku Oddziału ZUS w Zielonej Górze ul. Kupiecka 65.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) w budynku Oddziału ZUS w Zielonej Górze ul. Kupiecka 65 umożliwiającego rozgłaszanie sygnałów ostrzegawczych i komunikatów głosowych dla potrzeb bezpieczeństwa, związanego z ochroną przeciwpożarową osób przebywających w budynku, nadawanych automatycznie po otrzymaniu sygnału z systemu sygnalizacji pożarowej, a także przez operatora zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. oraz normą PN-E 60849:2001. 2. Zakres robót obejmuje prace budowlane i elektryczne mające na celu instalację dźwiękowego systemu ostrzegania, który będzie w stanie niezwłocznie przekazać do strefy zagrożonej sygnały i komunikaty o niebezpieczeństwie w sposób automatyczny lub sterowany przez uprawnioną osobę. Podstawowymi informacjami przekazywanymi przez dźwiękowy system ostrzegawczy DSO będą: ­- komunikaty ewakuacyjne przekazywane w sytuacjach wymagających natychmiastowej ewakuacji oraz komunikaty informujące o rodzaju zagrożenia i sposobie ewakuacji, ­- komunikaty alarmowe przekazywane w sytuacjach bliskiego niebezpieczeństwa oraz komunikaty informujące o sposobie postępowania. Warunki realizacji: 1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z własnych materiałów i urządzeń oraz przy wykorzystaniu własnego sprzętu i narzędzi. Materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994. Prawo Budowlane. Wszelkie stosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać Polskim Normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności lub deklarację zgodności, 2. Funkcjonalność systemu ostrzegawczego dla DSO używanego w stanie zagrożenia musi być zgodna z PN-EN 60849:2001, 3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną, 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wykonanie robót niezgodnie ze sztuka budowlaną i przepisami prawa budowlanego, 5. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót, 6. Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień narażających użytkowników budynku na szkody, 7. Przed przystąpieniem do prac i w trakcie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do: ­- zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom, ­- zainstalowanie kontenera na składowanie gruzu i sukcesywne jego wywożenie na wysypisko, ­- przeszkolenie pracowników realizujących zadania pod względem bhp i ppoż., ­- prowadzenie księgi obmiarów, dziennika budowy, zgłaszania robót do odbioru. 8. Dobrane przez projektanta materiały i urządzenia konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą standardu. Zamawiający dopuszcza możliwości zastosowania rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są dobrane przez projektanta i zagwarantują uzyskanie takich samych lub lepszych parametrów technicznych i eksploatacyjnych. Wszystkie zastosowane urządzenia i materiały instalacyjne powinny posiadać aktualne w dniu odbioru systemu DSO certyfikaty wydane przez CNBOP w Józefowie. 9. Zamawiający umożliwi odpłatne korzystanie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z wody i energii elektrycznej: ­- za pobór energii elektrycznej dla zasilania niezbędnych urządzeń i narzędzi elektrycznych zamawiający obciąży wykonawcę po zakończeniu robót kwotą ryczałtową w wysokości 500,00 zł brutto, ­- za pobór wody dla czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający obciąży wykonawcę po zakończeniu robót kwotą ryczałtową w wysokości 300,00 zł brutto. 10. Wykonawca udzieli zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia na okres minimum 48 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół odbioru końcowego) tych robót bez wad. 11. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót i warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia robót oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zmówienia. 12. Koszta związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektu w uzgodnionym wcześniej terminie po uprzednim kontakcie telefonicznym z panem Zbigniewem Urbanowicz (nr tel. 68 455 90 38). 13. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji, jako następstwo wizji lokalnej terenu robót objętego mniejszym zamówieniem. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienie. 14. Roboty będą wykonywane w czynnym budynku. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócić pracy w budynku ZUS. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane poza godzinami pracy urzędu, a więc w godzinach od 16:00 do 22:00 i dni ustawowo wolne od pracy. 15. W czasie wykonywania robót miejsce prac należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 16. Wykonawca zapewni kierownictwo robót budowlanych osobie z uprawnieniami budowlanymi odpowiednimi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 17. Potwierdzeniem odbioru końcowego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 18. W dniu odbioru technicznego wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) 3 egz. dokumentacji powykonawczej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD, dokumentację techniczno-ruchową (DTR) zawierającą: ­- opis ogólny urządzeń, ­- zasady działania, ­- dane techniczne, ­- sposób montażu, ­- sposób uruchomienia, ­- wytyczne do przeglądów i konserwacji, b) świadectwa dopuszczenia lub aktualne certyfikaty systemu DSO oraz urządzeń i materiałów (w tym na kable, osprzęt pomocniczy), c) protokóły pomiarów i testów w tym: ­- pomiary kabli, ­- rezystancji izolacji i rezystancji uziemienia, ­- protokóły szkolenia personelu obsługi, ­- protokóły testów poszczególnych elementów systemu, ­- protokóły odbiorów częściowych, ­- oświadczenie o wykonaniu DSO zgodnie z dokumentacją, ­- protokóły pomiarów zrozumiałości mowy w poszczególnych pomieszczeniach, d) dokumentację eksploatacyjną, w tym: ­- instrukcję skróconą (alarmowa), ­- instrukcje pełną (opis wszystkich czynności obsługi), ­- procedury postępowania (codzienne, alarmowe, awaryjne), ­- plany obiektu (lokalizacja stref głośnikowych), ­- zalecenia konserwacyjne, ­- dziennik operacyjny, ­- rejestr zdarzeń awaryjnych - uszkodzenia, przedsięwzięte działania, ­- interwencja serwisu, przywrócenie stanu normalnego, ­- rejestr konserwacji - wizyty serwisu, wykonane czynności, działania dodatkowe, ­- Wykonawca dokona czynności sprawdzających potwierdzenie zgodność funkcjonalności DSO z wymaganiami normy PN EN 60849 z 2001 r. 18. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia na okres minimum 48 miesięcy. 19. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 10.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMTEL s.c. W.Tatarczuk, M.Mejnartowicz, Al. Zjednoczenia 106, 65-120 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273260,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180701,57

  • Oferta z najniższą ceną: 154994,74 / Oferta z najwyższą ceną: 297994,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.