eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa jednorazowego sprzętu dp zabiegów wewnątrznaczyniowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-18

Warszawa: Dostawa jednorazowego sprzętu dp zabiegów wewnątrznaczyniowych
Numer ogłoszenia: 168545 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151991 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu dp zabiegów wewnątrznaczyniowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu do zabiegów wewnątrznaczyniowych. 1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr: Opis: 1 Zadanie nr 1 - Jednorazowy sprzęt do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych I Wspólny Słownik Zamówień: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki, 33111710-1 - Wyroby do angiografii 2 Zadanie nr 2 - Jednorazowy sprzęt do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych II Wspólny Słownik Zamówień: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki, 33111710-1 - Wyroby do angiografii 1.3. Przy dostawie zamówionego przedmiotu zamówienia nastąpi przekazanie przez Wykonawcę sprzętu do depozytu u Zamawiającego na podstawie dokumentu przekazania. Stan depozytowy (asortyment i ilości) zostanie ustalony przez przedstawiciela Zamawiającego. Informacja o zużyciu sprzętu zostanie przekazana faxem na podstawie protokołu zużycia - wzór stanowi załącznik nr 1 do Istotnych dla Stron postanowień umowy, w terminie 3 dni roboczych od daty zużycia. Protokół zużycia stanowi podstawę do wystawienia faktury. Faktura należy wystawić w ciągu 7 dni od daty otrzymania protokołu zużycia. Po wystawieniu faktury przez Wykonawcę sprzęt przechodzi na własność Zamawiającego. 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz wielkość zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 1.5. Przedmiot zamówienia winien posiadać dokładny opis na opakowaniu, dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do stosowania w służbie zdrowia na terenie RP oraz posiadać świadectwa, atesty i certyfikaty jakościowe wymagane prawem Unii Europejskiej (dyrektywami UE). 1.6. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 1.7. Okres przydatności do stosowania nie może być krótszy niż 12 miesiące od daty dostawy do Zamawiającego. 1.8. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 1.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.10. Miejsce realizacji: siedziba Szpitala Wolskiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Jednorazowy sprzęt do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • St. Jude Medical Sp. z o.o., ul. Broniewskiego 3, 01-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17280,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17280,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Jednorazowy sprzęt do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maquet Polska Sp. z o.o., ul. Osmańska 14, 02-823 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40176,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40176,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40176,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.