eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klucze › Realizacja zadania aktywna integracja dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach w ramach projektu systemowego Wsparcie za Wsparcie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-22

Klucze: Realizacja zadania aktywna integracja dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach w ramach projektu systemowego Wsparcie za Wsparcie
Numer ogłoszenia: 168538 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143130 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Zawierciańska 12, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. (032) 642 84 67, faks (032) 642 94 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadania aktywna integracja dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach w ramach projektu systemowego Wsparcie za Wsparcie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Wsparcie za wsparcie w Gminie Klucze. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Podziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Kod CPV 80500000-9, 80570000-0 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch zadań: 1. KONTRAKT SOCJALNY dla 16 osób w tym: 1.1. zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla osób bezrobotnych wraz z osobami zależnymi (szacunkowa liczba osób zależnych 14 w tym dzieci poniżej 7 lat-6) podczas, którego przeprowadzone zostaną warsztaty kompetencji społecznych w łącznym wymiarze 30 h w tym: - naukę umiejętności komunikacji interpersonalnej i trening asertywności 10h - zajęcia wzmacniające poczucie własnej wartości i autoprezentacji 10h - doradztwo wizażu i makijażu, profilaktyki chorób i zdrowego stylu życia 10h Zapewnienie uczestnikom wyjazdu opiekuna, transportu, noclegów, pełnego wyżywienia (śniadanie, obiad i kolacja), ubezpieczenia NNW i pomocy medycznej w razie potrzeby. Miejscem zakwaterowania ma być ośrodek, gospodarstwo agroturystyczne itp. położony w odległości do 200 km od siedziby Zamawiającego, dysponujący pokojami 2-3 osobowymi oraz salą umożliwiającą przeprowadzenie zajęć. 1.2.przeprowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego 20 h obejmującego: - określenie preferencji zawodowych uczestników - umiejętności poruszania się po lokalnym rynku pracy - sporządzania listu motywacyjnego Forma prowadzenia zajęć: zajęcia grupowe. 1.3. zajęcia w zakresie grupowego poradnictwa psychologicznego 10 h oraz porady indywidualnego 32 h( 16 uczestników x 2 h) 1.4. szkolenie zawodowe dla uczestników projektu w tym: - prawo jazdy kat. B - 2 osób; kurs gastronomiczny (kucharz) -1 osoba; opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - 5 osób; obsługa wózka widłowego - 5 osób; obsługa kasy fiskalnej - 1 osoba; opiekun dzieci - 1 osoba; kurs ogrodniczy - 1osoba Przy wyborze rodzaju szkolenia brane będą pod uwagę indywidualne preferencje uczestników, wypracowanych z doradcą zawodowym. 2.PROGRAM OPIEKI NAD DZIECKIEM I RODZINĄ dla 29 osób (młodzież w wieku 15-19 lat) w tym: 2.1. zorganizowanie 10-dniowego wyjazdu integracyjno-edukacyjnego podczas, którego przeprowadzone zostaną zajęcia w zakresie profilaktyki uzależnień i radzenia sobie z używkami 5 h, zajęcia integracyjne 5 h, zajęcia w zakresie aktywności lokalnej/animacji lokalnej 5 h. Zapewnienie uczestnikom wyjazdu opiekuna, transportu, noclegów, pełnego wyżywienia (śniadanie, obiad i kolacja), ubezpieczenia NNW i pomocy medycznej w razie potrzeby. Miejscem zakwaterowania ma być ośrodek, gospodarstwo agroturystyczne itp. położony w odległości do 200 km od siedziby zamawiającego. Wyjazd ma być połączeniem atrakcyjnego wypoczynku wakacyjnego z zajęciami edukacyjnymi. 2.2. zajęcia w zakresie rozwoju ścieżki zawodowej 15 h oraz zajęcia w zakresie profilaktyki promującej zdrowy styl życia bez używek 15 h. W/w zajęcia będą przeprowadzone w podziale na dwie grupy, przy założeniu, że liczba godzin zajęć dziennie nie będzie przekraczała 5 h. Zajęcia będą przeprowadzane wyłącznie w soboty. Część wspólna dla wszystkich części przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wszystkich zajęć (oprócz zajęć wyjazdowych) na terenie miejscowości Klucze. Salę oraz sprzęt multimedialny (niezbędny do przeprowadzenia zajęć) zapewni Wykonawca usługi. 2. Wykonawca ubezpieczy uczestników projektu od następstw nieszczęśliwych wypadków, a kopię polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu. Listę osób do ubezpieczenia Wykonawca otrzyma przed rozpoczęciem zajęć. 3. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć każdemu z uczestników projektu (podczas zajęć) swobodny dostęp do napojów typu: kawa, herbata, napoje, soki, woda mineralna oraz przekąsek w postaci kanapek, ciast itp. lub posiłków. 4. Za 1 h zajęć Zamawiający przyjmuje 45 min zajęć edukacyjnych oraz przerwę liczącą średnio 15 min. 5. Zajęcia w ramach projektu oraz konsultacje indywidualne muszą realizować osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie. 6. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe, które zostaną przekazane uczestnikom na własność oraz wyda zaświadczenia o odbyciu i ukończeniu zajęć. Kopie wydanych zaświadczeń Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 5 dni po ich zakończeniu. 7. Materiały szkoleniowe, zaświadczenia oraz pomieszczenia, w których będą odbywać się zajęcia i szkolenia muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczeń projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 8. Szczegółowy program zajęć i szkoleń oraz ich harmonogram musi być przedstawiony Zamawiającemu w terminie: do końca danego miesiąca na miesiąc następny. 9. Wykonawca przeprowadzi z uczestnikami projektu dwie pisemne anonimowe ankiety (na początku i po zakończeniu zajęć w projekcie) oraz dokona ich pisemnej analizy. Głównym celem ankiet oraz analizy będzie dokonanie pomiaru rezultatów zgodnych z rezultatami określonymi we wniosku o dofinansowanie projektu tj. 9.1. Dla grupy bezrobotnych - KONTRAKT SOCJALNY - nabycie umiejętności z zakresu aktywnego poszukiwania pracy, - uzyskanie wsparcia w sytuacjach kryzysowych, - nabycie umiejętności pracy w zespole, - zwiększenie motywacji do działania i wzrost zaufania we własne siły, - podniesienie zdolności komunikacyjnych, - wzmocnienie postaw asertywnych, 9.2. Dla grupy młodzieży - PROGRAM OPIEKI NAD DZIECKIEM I RODZINĄ - zwiększenie aktywności lokalnej osób młodych, - wzrost świadomości przynależności/integracji grupowej, - nabycie wiedzy z zakresu radzenia sobie z uzależnieniami, - uzyskanie wsparcia w sytuacjach kryzysowych, - nabycie umiejętności pracy w zespole, 10. Dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności. Każdy z uczestników zajęć/szkoleń musi otrzymać zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w projekcie, które będzie zawierało logo projektu oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społeczne.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134544,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 117900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.