eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie usługi zarządzania, koordynacji i nadzoru merytorycznego (menedżera projektu) nad realizacją projektu Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Łódź: Wykonanie usługi zarządzania, koordynacji i nadzoru merytorycznego (menedżera projektu) nad realizacją projektu Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami.
Numer ogłoszenia: 168483 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi , ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. +48 42 6384409, faks +48 42 6384418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi zarządzania, koordynacji i nadzoru merytorycznego (menedżera projektu) nad realizacją projektu Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją i nadzorem merytorycznym (menedżera projektu) nad realizacją projektu Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami (Akronim projektu: CKzM) realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa IV Społeczeństwo Informacyjne - Działanie IV.2 E-usługi publiczne) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz publikacją jego wyników..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3000

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przedstawionych w punkcie 9. warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z podanych warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 1. Dla warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w formularzu Oświadczenie wykonawcy oraz udokumentowanie faktu zarejestrowania działalności gospodarczej o ile jest to wymagane przez odrębne przepisy. 2. Dla warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w formularzu Oświadczenie wykonawcy oraz: 2.1. Udokumentowanie wykonania co najmniej jednego zakończonego projektu z zakresu zarządzania projektem informatycznym, którego celem było wdrożenie usług publicznych realizowanych za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub systemu klasy CRM a zarządzany projekt miał wartość nie niższą niż 2,5 mln złotych i został zrealizowany dla miasta na prawach powiatu o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 200 tys. lub innej porównywalnej pod względem liczby klientów oraz stopniu złożoności organizacji jednostki administracji publicznej. 2.2. Dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie zarządzania projektami z zakresu wdrażania projektów teleinformatycznych polegających na integracji systemów dziedzinowych i udostępnianiu elektronicznych usług publicznych za pomocą wielokanałowej platformy usług (dostęp za pomocą różnych rodzajów mediów: poczta elektroniczna, telefon komórkowy, itp.) lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób o ww. doświadczeniu. 2.3. Dysponowanie minimum jedną osobą posiadająca doświadczenie w zarządzaniu projektami polegającymi na wdrażaniu systemu klasy CRM i zostały zrealizowane dla miasta na prawach powiatu o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 200 tys. lub innej porównywalnej pod względem liczby klientów oraz stopniu złożoności organizacji, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób o ww. doświadczeniu. 2.4. Dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą certyfikat potwierdzający pozytywne zdanie egzaminu z zakresu metodyki zarządzania projektami Prince2. Egzamin powinien być przeprowadzony przez organizację zarządzającą daną metodyką lub inny upoważniony przez nią podmiot. 2.5. Dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie w zakresie stosowania Kodeksu Postępowania Administracyjnego w jednostkach administracji publicznej lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób o ww. wiedzy i doświadczeniu. 2.6. Dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. prawnych (lub równoważnej) w projekcie informatycznym realizowanym ze środków unijnych lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób o ww. doświadczeniu. 2.7. Dysponowanie minimum jedną osobą (specjalista ds. zamówień publicznych) posiadająca doświadczenie w zakresie realizacji zamówień publicznych w projektach informatycznych realizowanych z udziałem środków unijnych lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób o ww. doświadczeniu. 2.8. Dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie rozliczania projektów informatycznych realizowanych z udziałem środków unijnych lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób o ww. doświadczeniu. 2.9. Dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie promocji i informacji w projektach informatycznych realizowanych z udziałem środków unijnych lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób o ww. doświadczeniu. Każda z osób wykazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia może jednocześnie spełniać nie więcej niż dwa warunki posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawcy mogą spełniać powyższe warunki wspólnie. 3. Dla warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w formularzu Oświadczenie wykonawcy. 4. Dla warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w formularzu Oświadczenie wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Dokument ustanawiający pełnomocnika, o którym mowa w art. 23, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Dokument ten załączają tylko wykonawcy występujący wspólnie. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z podaną datą wystawienia lub potwierdzenia przez urząd wystawiający odpis. Data ta nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokument ten składa każdy z wykonawców. 4. Wykaz osób proponowanych do realizacji zamówienia, spełniających wymagania zawarte w punkcie 10 ppkt 2.3. i 2.4. niniejszej specyfikacji - wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji, dodatkowo dla spełnienie warunku zawartego w punkcie 10 ppkt 2.2. wymagane jest dostarczenie kserokopii certyfikatu. 5. Wykaz prac wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - spełniających wymagania zawarte w punkcie 10 ppkt 2.1 i 2.2 niniejszej specyfikacji - wg załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się odpowiednich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokument-dokumenty- oświadczenie mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 104 - Biuro Informatyki, bud. B, III piętro, pok. 306B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Biura Informatyki Urzędu Miasta Łodzi (pokój 311B)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz wkładu własnego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.