eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › Przebudowa drogi gminnej Powidz - Charbin wraz z modernizacją ul. Jagiellończyka (w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Powidz: Przebudowa drogi gminnej Powidz - Charbin wraz z modernizacją ul. Jagiellończyka (w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011)
Numer ogłoszenia: 168370 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu , ul. 29 Grudnia 24, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2776272, 2776273, faks 0-63 2776272.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Powidz - Charbin wraz z modernizacją ul. Jagiellończyka (w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólna charakterystyka robót: 1) ROBOTY POMIAROWE I PRZYGOTOWAWCZE 2) ROBOTY ZIEMNE: roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu pozyskanego z wykopów. 3) PODBUDOWA: podbudowa betonowa z betonu, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 4) WARSTWY BITUMICZNE : roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej, nawierzchnia z betonu asfaltowego, skropienie warstwy podbudowy emulsją asfaltową szybkorozpadową 5) ROBOTY BRUKOWE: krawężniki betonowe na podsypce cementowo-piaskowej, obrzeża betonowe, wykonanie ścieków pochodnikowych z elementów odwodnienia korytkowego, podbudowa betonowa na zjazdach i parkingach, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej czerwonej grub 8 cm, nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej grub 6 cm. 6) ELEMENTY ODWODNIENIA: wykopy jamiste wykonywane koparkami przedsiębiernymi - wykop pod studnie i przykanaliki,podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, kanły z rur PCV łączonych na wcisk - kolektor kanalizacji deszczowej, studnie rewizyjne z kręgów betonowych, studzienki ściekowe uliczne betonowe, zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych, 7) Oznakowanie: słupki do znaków drogowych z rur stalowych, przymocowanie tablic drogowych, mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych na jezdni farbą chlorokauczukową, 8) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: rury osłonowe dla przewodów otwartym wykopem, humusowanie skarp z obsianiem. 9) Inwentaryzacja geodezyjno-powykonawcza. 10) projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami stanowiąca załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Od wykonawców wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 100 000 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale F SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, polegających na wykonaniu i oddaniu zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym robót dotyczących budowy lub przebudowy lub modernizacji dróg, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia o wartości każda nie mniejszej niż 1 000 000 zł. brutto, potwierdzonej, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale F SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie dysponowania ta osobą, tj. osoba posiadającą aktualną przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej, - minimum jedną osobę z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń sanitarnych b) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale F SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi wykazać, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia , na sumę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale F SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1- Załączniki nr 2 do SIWZ, 2) wypełniony formularz Oferta - Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) kosztorys ofertowy (sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót), 4) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 5) zaparafowany wzór umowy - Załącznik nr 9 do SIWZ, 6) dowód wniesienia wadium, 7) upoważnienie do podpisywania oferty oraz inne dokumenty związane z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 8) informację na temat jaką część zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy zgodnie z załącznikiem lub oświadczenie , że wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi - wg załącznika Nr 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy zawartej w trybie przepisów Prawa zamówień publicznych w następujących przypadkach: konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana:a) warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi,b) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń , dokonywanie odbiorów,c) zmianami będącymi następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez zamawiającego oraz konieczność usunięcia błędów lub wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej, d) zmianami będącymi następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji , zezwoleń itp., odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń uzgodnień,e) zmianami spowodowanymi warunkami geologicznymi, architektonicznymi lub terenowymi, a także zdarzeniami takimi jak niewypały , niewybuchy, wykopaliska archeologiczne,f) koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wymagających większego nakładu pracy lub jeżeli technologia wykonania robót wymaga dłuższego terminu wykonania danego etapu przedmiotu zamówienia,g)innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością prowadzenia prac;2) konieczność zmian technologicznych, w szczególności:a) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne ( kategorie gruntu, kurzawka itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych,c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych,d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, e) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 3) zmiany osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ, w przypadku choroby lub śmierci osób wskazanych w ofercie Wykonawcy lub zaistnienia szczególnych okoliczności uniemożliwiających ich dalszy udział w realizacji zamówienia, 4) Zmiana wynagrodzenia jest dopuszczalna w przypadku rezygnacji przez zamawiającego z części zakresu robót określonej w dokumentacji projektowej lub zastosowania rozwiązań zamiennych w dokumentacji projektowej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powidz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Powidz ul. 29 Grudnia 24, 62-430 Powidz, pok. nr 17. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.powidz.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2011 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Powidz ul. 29 Grudnia 24,62-430 Powidz, pok. Sekretariat,..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.