eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb muzyków Orkiestry symfonicznej Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina - 3 zadania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-19

Łódź: dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb muzyków Orkiestry symfonicznej Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina - 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 168336 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina , ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 664 79 18, faks 0-42 664 79 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb muzyków Orkiestry symfonicznej Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina - 3 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb muzyków Orkiestry symfonicznej Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina - 3 zadania. zadanie 1 - dostawa kompletu klarnetów Buffet Crampon Divine A+B oraz fletu piccolo Anton Braun Komplet klarnetów Buffet Crampon Divine A+B - model profesjonalny - strój A=440/442 Hz - 2 baryłki - 650 i 660 - drewno Grenadilla - poduszki GoreTex i korkowe - mechanizm posrebrzany - 19 klap - klapa korekcyjna niskiego f - dodatkowa klapa korygująca intonację niskiego e - wstawki w otworach dźwiękowych górnego korpusu z materiału odpornego na pęknięcia - wzmocnienia baryłki, dolnego korpusu, czary głosowej włóknem węglowym - czara głosowa bez metalowego pierścienia - podwyższony kominek dźwięku cis1/gis2 w klarnecie A - czopy korpusów wzmacniane metalowymi pierścieniami - podwójny oryginalny twardy futerał - zestaw fabrycznych akcesoriów - możliwość wyboru instrumentu w fabryce - wymagana gwarancja - 24 miesiące - autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny producenta na terenie kraju - bezpłatne przeglądy w ramach gwarancji - możliwość dostosowania instrumentu do wymagań muzyka (korekty intonacyjne, korekty ustawień mechanizmu, pozycji klap itp.) Flet piccolo - Anton Braun - strój A-442Hz - instrument klasy profesjonalnej - ręcznie wykonany - główka i korpus z drzewa Grenadilla - główka ze specjalnie profilowanym ustnikiem - mechanizm ze srebra 925 - e-mechanika - poduszki silikonowe A.Braun - futerał - pokrowiec skórzany - pręt wycioru wykonany ze srebra 925 - jedwabna szmatka do wycierania instrumentu - wymagana gwarancja - 24 miesiące zadanie 2 - dostawa fortepianu firmy KAWAI model GM-10 - długość - od 150 do 151 cm - szerokość - od 150 cm do 151 cm - wysokość - od 101 cm do 103 cm - waga w przybliżeniu - 270 kg - pokrycie klawiszy: białe - syntetyczną kością słoniowa uzyskania z włókien celulozy, zapobiegająca ślizganiu się palców, która posiada delikatną teksturę i absorbuje wilgoć; czarne - kompozyt hebanu i tworzywa sztucznego - elementy mechaniki wykonane z włókna węglowego ABS CARBON - pozycje otwarcia skrzydła - 2 - zamek klapy i pokrywy klawiatury - pedał Sostenuto ( 3 pedały) - wykończenie: czarne wysoki połysk - wymagana gwarancja - 60 miesięcy zadanie 3 - dostawa instrumentów perkusyjnych Dzwony rurowe Bergerault model C20 Instrument koncertowy, 2 oktawy, tłumienie regulowane Marimba Bergerault MCBH Seria koncertowa, 4,5 oktawy, drewno heban, regulowana wysokość, możliwość strojenia rezonatorów F2 -> C7 Dzwonki Bergerault model GRE -RP 3 oktawy F5 -> E8, bez rezonatorów, stojak zintegrowany, tłumienie pedałowe Wymagana gwarancja dla wszystkich instrumentów perkusyjnych wynosi 24 miesiące. W przypadku wszystkich instrumentów wskazanych w zadaniach 1-3 z wyjątkiem fletu Anton Braun, Zamawiający żąda przedstawienia przynajmniej 3 egzemplarzy każdego z instrumentów w celu umożliwienia mu wyboru konkretnego instrumentu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 4 dostawy instrumentów muzycznych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, przy założeniu, że ich wartość brutto powinna wynosić minimum: a/ dla zad. 1 - 80 000 zł. b/ dla zad. 2 - 40 000 zł. c/ dla zad. 3 - 50 000 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do siwz)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź, sekretariat II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.