eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Świadczenie usług cateringowych podczas spotkania z okazji Dni Miasta Białegostoku organizowanego przez Prezydenta Miasta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Białystok: Świadczenie usług cateringowych podczas spotkania z okazji Dni Miasta Białegostoku organizowanego przez Prezydenta Miasta
Numer ogłoszenia: 168328 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124246 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych podczas spotkania z okazji Dni Miasta Białegostoku organizowanego przez Prezydenta Miasta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług cateringowych podczas spotkania okolicznościowego wydanego przez Prezydenta Miasta z okazji Dni Miasta Białegostoku w dniu 25 czerwca 2011 r., o godz. 20.00, w Pałacu Branickich Aula Magna przy ul. Kilińskiego 1 w Białymstoku. 2. Przewidywana liczba uczestników - 280 osób. 3. Zamawiający wymaga dostarczenia:- stołów szwedzkich okrągłych o średnicy min. 150 cm w ilości 10 sztuk, na których rozstawione zostaną potrawy, - stołów prostokątnych, które ustawione zostaną wzdłuż ścian, do wydawania posiłków gorących,- stolików koktajlowych 4-6 osobowych w ilości 13 sztuk i rozstawienie ich na holach bocznych przy Auli Magna, do spożycia posiłku na stojąco, - stoły powinny być nakryte białymi obrusami, zastawą składającą się z porcelany gastronomicznej, z czystego białego szkła, bez napisów oraz udekorowane żywymi kwiatami (kolorystyka dobrana do wnętrza Sali oraz zaakceptowana przez Zamawiającego). 4. Wymagania dotyczące obsługi: - 12 kelnerów posiadających doświadczenie w zawodzie, ubranych w jednolite stroje (białe kurtki, białe koszule z długim rękawem, czarne muchy, czarne spodnie, czarne pantofle, białe rękawiczki), - cechy charakterystyczne kelnerów: wysoka kultura osobista, sprawność, uprzejmość, minimum 2 letnie doświadczenie w zawodzie, znajomość dwóch języków obcych (język angielski w stopniu średnim), wyłącznie męska obsługa, wykluczone jest palenie papierosów w czasie realizacji zamówienia nawet w czasie przerwy. 5. Dnia 25 czerwca 2011 roku Wykonawca zobowiązuję się do dostarczenia posiłków oraz stołów własnym środkiem transportu na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem spotkania (pełna gotowość wymagana jest na godz. 19.30). 6. Wykonawca odpowiada za przygotowanie spotkania zgodnie z ustalonym menu, rozstawienie własnych stołów, nakrycia, obsługę uroczystości oraz uprzątnięcie sali po zakończeniu spotkania w ciągu 30 min.7. Wykonawca zapewnia naczynia, sztućce, termosy, podgrzewacze oraz inne narzędzia i przedmioty niezbędne do wykonania zamówienia. 8. Posiłki winny być dostarczone w termosach i szczelnych pojemnikach, własnym transportem Wykonawcy. 9. Posiłki muszą być bezwzględnie świeże i przyrządzone w dniu dostawy.10. Dania na ciepło powinny być gorące (min. 85 stp. C). 11. Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jaki i estetyki.12. Wykonawca zadba o właściwy stan dostarczonych posiłków. 13. W razie stwierdzenia wad w realizacji usługi Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia. 14. Do obowiązków Wykonawcy należy: odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki oraz odpady pokonsumpcyjne będą zbierane po zakończeniu uroczystości. 15. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej. 16. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Przez Świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowania, dostarczenia i podawania cateringu zgodnie z menu podanym w SIWZ. 17. Menu na jedną osobę powinno zawierać: Dania gorące: Pieczone mieszki z polędwicy wieprzowej w sosie z kurkami - 100g/os, Potrawka cielęca (cielęcina b/k) podawana ze szparagami z wody - 100g/os, Kuleczki wołowe w aromatycznym ostrym sosie (papryka, pomidory, bazylia) - 100g/os, Naleśniki ze szpinakiem i łososiem (duże placki z ciasta naleśnikowego zawinięty szpinak oraz płaty wędzonego łososia. Całość podzielona i przed podaniem podsmażona) - 50-70g/os, Przystawki zimne mięsne:Galantyna z kaczki z pistacjami, śliwkami suszonymi, morelami - 50-70g/os, Pieczona pierś z indyka faszerowana morelami i migdałami - 50-70g/os, Schab faszerowany śliwką i morelą - 50-70g/os, Pasztet z dzika z pistacjami, żurawiną - 50-70g/os, Pasztet z królika z prawdziwkami - 50-70g/os, Jaja garnirowane łososiem wędzonym (ugotowane połówki jaj zawinięte w plaster łososia i udekorowane) - 50-70g/os , Koreczki z sera (składniki: pleśniowy, żółty, winogrona, orzechy włoskie, pomidory koktajlowe, salami - różne konfiguracje) - 20-40g/os, Szynka parmeńska z melonem Galia - 50g/os, Tartinki z kurczakiem, żółtym serem, szynką, ananasem, itp.; różne konfiguracje składników- 20-40g/os, Tartaletki z pastą twarogową z chrzanem, łososiem i rukolą 30-40g/os, Koktajl drobiowy (pieczona pierś z kurczaka, ananas, seler naciowy, różne rodzaje sałat, filety z pomarańczy z sosem majonezowym) - składniki ozdobnie ułożone w pucharku lub w kieliszku koktajlowym - 50-70g/os, Przystawki zimne rybne: Terrina z łososia, Mousseline z wędzonego pstrąga z kawiorem z łososia, Koktajl z krewetek (krewetki, rukola, mango, czarne oliwki, orzeszki Pini, sos majonezowy z curry i sokiem z limonki) - składniki ozdobnie ułożone i podane w kieliszkach koktajlowych lub pucharkach, Paluszki z łososiem i warzywami w cieście filo (Przystawki w wadze 50g/os), Sałatki: Sałatka z szynką parmeńską (szynka parmeńska w plastrach, kapary, oliwki, suszone pomidory, mieszanka sałat, z sosem balsamicznym), Sałatka z wędzonym pstrągiem (wędzony pstrąg, ogórki konserwowe, jabłko, por, papryka czerwona) z sosem majonezowym z dodatkiem soku z cytryny i natki pietruszki (Sałatki w wadze 50g/os), Dodatki do dań: Warzywa z wody: szparagi, brokuły, kalafior - 50g/os, Pieczywo: białe, razowe, pełnoziarniste - 50g/os, Sosy: chrzan ze śmietaną, cumberland, musztardowy, chutney (jabłka, śliwki, papryka, pomidory) - 80ml/os, Marynaty: ogórki, borowiki, papryka, cebulki koktajlowe 50g/os, Desery: Owoce filetowane: ananas, pomarańcza, melon, arbuz, winogrona, kiwi, grejpfrut, Sernik domowy, Szarlotka, Mufinki czekoladowe i bananowe, Mini rogaliki z nadzieniem konfiturowym, Panna cotta (Ciasta w wadze 100g/os), Napoje gorące: Kawa, herbata (400 ml/os), Cukier w kostkach, Śmietanka do kawy, Cytryna do herbaty, Napoje zimne: Woda gazowana i niegazowana (1 l/os), Sok jabłkowy i pomarańczowy (1 l/os).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU ALICJA Skurski Tomasz, ul. Rzemieślnicza 40, 15-773 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22377,60

  • Oferta z najniższą ceną: 22377,60 / Oferta z najwyższą ceną: 33264,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.