eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostarczenie, montaż, obsługa i demontaż metalowych konstrukcji sceniczno-scenograficznych na potrzeby koncertów odbywających się w ramach 6. Festiwalu Sacrum Profanum

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Kraków: Dostarczenie, montaż, obsługa i demontaż metalowych konstrukcji sceniczno-scenograficznych na potrzeby koncertów odbywających się w ramach 6. Festiwalu Sacrum Profanum
Numer ogłoszenia: 168273 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4249650, fax 012 4249652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie, montaż, obsługa i demontaż metalowych konstrukcji sceniczno-scenograficznych na potrzeby koncertów odbywających się w ramach 6. Festiwalu Sacrum Profanum.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie, montaż, obsługa i demontaż metalowych konstrukcji sceniczno-scenograficznych na potrzeby koncertów odbywających się w dniach 15-21 września 2008 roku w Krakowie w ramach 6. Festiwalu Sacrum Profanum. Zamówienie obejmuje: dostarczenie, montaż, obsługę i demontaż metalowych konstrukcji sceniczno-scenograficznych na potrzeby koncertów odbywających się: w Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie, w Fabryce Oskara Schindlera w Krakowie oraz w hali ocynowni chemicznej Arcelor Mittal Poland Oddział w Krakowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.11.00.00 - Konstrukcje metalowe i ich części Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. są uprawnieni do ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i złożą w tym zakresie stosowne oświadczenia; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i złożą w tym zakresie wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień potwierdzających, że wykonawca posiada doświadczenie w realizacji dostaw objętych przedmiotem zamówienia oraz że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) zrealizował zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; informację o liczbie osób, które wykonawca zaangażuje do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz specyfikację kosztową z uwzględnieniem cen za poszczególne elementy oferty wraz ze wskazaniem rodzaju sprzętu (marka, system), który wykonawca wykorzysta do realizacji przedmiotowego zamówienia; 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności i złożą w tym zakresie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej należy złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji wszystkich wspólników oraz dołączyć kopię aktualnej umowy spółki), a w przypadku wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP mają zastosowanie przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; a także złożą inne dokumenty wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o uprawnieniu do ubiegania się o udzielenie zamówienia; 2. Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu; 3. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości zamówień, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 4. Zaświadczenie o wpisie do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert * (w przypadku spółki cywilnej należy złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji wszystkich wspólników oraz dołączyć kopię aktualnej umowy spółki) * W przypadku wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP mają zastosowanie przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; 5. Informacja o liczbie osób, które wykonawca zaangażuje do realizacji przedmiotowego zamówienia; 6. Specyfikacja kosztowa z uwzględnieniem cen za poszczególne elementy oferty wraz ze wskazaniem rodzaju sprzętu (marka, system), który wykonawca wykorzysta do realizacji przedmiotowego zamówienia; 7. Informacja o tym, które części zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dokument wymagany tylko w przypadkach, gdy wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom wykonanie części zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Krakowskiego Biura Festiwalowego, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.