eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Przebudowa - modernizacja pomieszczeń pralni szpitala wraz z wymianą urządzeń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-16

Bydgoszcz: Przebudowa - modernizacja pomieszczeń pralni szpitala wraz z wymianą urządzeń
Numer ogłoszenia: 167893 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122717 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa - modernizacja pomieszczeń pralni szpitala wraz z wymianą urządzeń.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń zgodnie z zakresem opisanym w Programie Funkcjonalno Użytkowym, w tym: a. wykonanie inwentaryzacji obiektu w zakresie potrzebnym do opracowania projektu; b. opracowanie projektu budowlanego z niezbędnymi uzgodnieniami dla uzyskania zgody na wykonanie robót budowlanych oraz wielobranżowych projektów wykonawczych stanowiących podstawę do wykonania robót budowlanych (wykonawca jest zobowiązany do konsultowania z zamawiającym projektowanych rozwiązań i uwzględniania uwag Zamawiającego do opracowanej dokumentacji projektowej); c. uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2010.243.1623 ze zm.) oraz wszelkich opinii, zatwierdzeń i zezwoleń wymaganych dla dokumentacji będącej przedmiotem umowy, a wynikających z obowiązujących przepisów oraz wymagań właściwych organów i jednostek. 2) Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych we wszystkich branżach zgodnie z zakresem opisanym w Programie Funkcjonalno Użytkowym - wykonać wszystkie niezbędne przyłącza do wszystkich urządzeń łącznie z planowanymi, ale na obecnym etapie niemontowanych. Zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru robót budowlanych przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, i przepisami BHP w zakresie umożliwiającym uzyskanie przez zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 3) Dostawa i montaż wyposażenia pralni z barierą higieniczną określonego ilościowo i jakościowo w załącznikach do umowy: Zał. nr 2 Parametry minimalne wyposażenia technologicznego pralni. Zał. nr 3 Parametry minimalne wyposażenia pomocniczego. 4) Odbiory, uruchomienie procesu technologicznego, oraz szkolenia personelu. 5) Dostawa zestawu komputerowego z prasą do znakowania bielizny wraz z wymaganym zestawem startowym od momentu rozpoczęcia prac remontowych w Pralni. Uruchomienie stanowiska do znakowania bielizny wraz z oprogramowaniem generowania kodów kreskowych, które w późniejszym okresie będzie kompatybilne z wprowadzonym komputerowym systemem obiegu prania oraz rejestracji parametrów procesu urządzeń bariarowych. Przeszkolenie personelu do obsługi stanowiska. 6) Dostawa materiałów eksploatacyjnych i zużywalnych dla wszystkich urządzeń technologicznych na okres rozruchowy 3 miesięcy, w terminie 14 dni przed planowanym odbiorem całej inwestycji (za wyjątkiem środków piorących).;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED Sp. z o. o., Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6704165,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8598000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8598000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8598000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.