eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Przebudowa - modernizacja pomieszczeń pralni szpitala wraz z wymianą urządzeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-22

Bydgoszcz: Przebudowa - modernizacja pomieszczeń pralni szpitala wraz z wymianą urządzeń
Numer ogłoszenia: 122717 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa - modernizacja pomieszczeń pralni szpitala wraz z wymianą urządzeń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń zgodnie z zakresem opisanym w Programie Funkcjonalno Użytkowym, w tym:a. wykonanie inwentaryzacji obiektu w zakresie potrzebnym do opracowania projektu;b. opracowanie projektu budowlanego z niezbędnymi uzgodnieniami dla uzyskania zgody na wykonanie robót budowlanych oraz wielobranżowych projektów wykonawczych stanowiących podstawę do wykonania robót budowlanych (wykonawca jest zobowiązany do konsultowania z zamawiającym projektowanych rozwiązań i uwzględniania uwag Zamawiającego do opracowanej dokumentacji projektowej);c. uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2010.243.1623 ze zm.) oraz wszelkich opinii, zatwierdzeń i zezwoleń wymaganych dla dokumentacji będącej przedmiotem umowy, a wynikających z obowiązujących przepisów oraz wymagań właściwych organów i jednostek.2) Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych we wszystkich branżach zgodnie z zakresem opisanym w Programie Funkcjonalno Użytkowym - wykonanie wszystkich niezbędnych przyłączy do wszystkich urządzeń łącznie z planowanymi, ale na obecnym etapie niemontowanymi. Zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru robót budowlanych przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, i przepisami BHP w zakresie umożliwiającym uzyskanie przez zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 3) Dostawa i montaż wyposażenia pralni z barierą higieniczną określonego ilościowo i jakościowo w załącznikach: - Parametry minimalne wyposażenia technologicznego pralni. - Parametry minimalne wyposażenia pomocniczego.4) Odbiory, uruchomienie procesu technologicznego, oraz szkolenia personelu. 5) Dostawa zestawu komputerowego z prasą do znakowania bielizny wraz z wymaganym zestawem startowym od momentu rozpoczęcia prac remontowych w Pralni. Uruchomienie stanowiska do znakowania bielizny wraz z oprogramowaniem generowania kodów kreskowych, które w późniejszym okresie będzie kompatybilne z wprowadzonym komputerowym systemem obiegu prania oraz rejestracji parametrów procesu urządzeń bariarowych. Przeszkolenie personelu do obsługi stanowiska. 6) Dostawa materiałów eksploatacyjnych i zużywalnych dla wszystkich urządzeń technologicznych na okres rozruchowy 3 miesięcy, w terminie 14 dni przed planowanym odbiorem całej inwestycji (za wyjątkiem środków piorących). W zakresie projektowania i robót budowlanych zamawiający wymaga 3 lat gwrancji i rękojmi, w zakresie wyposażenia pomocniczego pralni 24mc gwarancji, w zakresie wyposażenia technologicznego minimum 36 mc gwarancji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 51.54.34.00 - Usługi instalowania maszyn pralniczych, piorących, czyszczenia na sucho i suszących .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 134 083.30 zł (słownie: sto trzydzieści cztery tysiące osiemdziesiąt trzy 30/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: 1. Wykaz co najmniej 3 dokumentacji projektowo - kosztorysowych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu wymagającego pozwolenia na budowę o wartości minimum 50 000.00 brutto każda, dotyczącej zaprojektowania w zakresie ochrony zdrowia, w tym co najemnej dwóch dotyczących zaprojektowania pomieszczeń z barierą higieniczną (tj. centralna sterylizatornia, pralnia lub centralna dezynfekatornia) zakończonych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie.2. Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych dotyczących budowy, przebudowy lub remontu o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. każda w tym co najmniej jednej w zakresie obiektów ochrony zdrowia, zakończonych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3. Wykaz wykonanych dostaw montażu i uruchomiania sprzętu pralniczego oraz myjni dezynfekatorów wózków transportowych o łącznej wartości co najmniej 2 000 000,00 zł. brutto w okresie w ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać: a) dysponowanie osobami odnośnie wykonania dokumentacji projektowej: projektantami posiadającymi uprawnienia bez żadnych ograniczeń w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychb) dysponowanie osobami odnośnie wykonania robót budowlanych: osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez żadnych ograniczeń oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy; osobami, które będą pełnić funkcję kierowników robót, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 1. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca do oferty dołączy informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o łącznej wysokości co najmniej 3 mln zł. , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie tego warunku polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b prawa zamówień publicznych, musi przedłożyć informację dotyczącą tych podmiotów. 2. zobowiązanie wykonawcy w przypadku złożenia oferty najkorzystniejszej, do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności:a) w okresie realizacji przedmiotu umowy na kwotę w wysokości co najmniej 3 mln zł,b) w okresie obowiązywania rękojmi i gwarancji na kwotę w wysokości co najmniej 1 mln zł. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że w przypadku uznana jego oferty za najkorzystniejszą, przedstawi kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie i kwotach o których mowa wyżej. Wykonawca zobowiąże się również do przedłożenia zamawiającemu kserokopii polisy każdorazowo po jej odnowieniu. Oświadczenie zawarte jest w treści formularza ofertowego. Wymienione dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.formularz oferty elektronicznej (formularz ofertowy) wraz ze wstępnym harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym.2.Potwierdzone przez kierownictwo Wydziału Techniczno Gospodarczego dokonanie wizji lokalnej w budynku nr 12 . 3.w zakresie wyposażenia technologicznego pralni wszystkie parametry techniczne muszą zostać potwierdzone ogólnodostępnymi folderami producenta oraz dokumentami pochodzącymi od producenta urządzeń z czytelnym zaznaczeniem odniesień do zaoferowanych parametrów wyposażenia. 4. w zakresie wyposażenia technologicznego pralni Autoryzacja serwisowa producenta sprzętu wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji przez producenta, lub alternatywnie oświadczenie o zobowiązaniu serwisowym wystawione przez autoryzowanego dystrybutora dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji przez producenta.5. Zobowiązanie Wykonawcy w przypadku złożenia oferty najkorzystniejszej - do przedstawienia z chwilą rozpoczęcia robót budowlanych kopii decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami (Ustawa o odpadach tekst pierwotny Dz. U. 2001 nr 62 poz. 628, tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 185 poz. 1243 art.17 ust.1a z późniejszymi zmianami) Oświadczenie zawarte jest w treści formularza ofertowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwrancji dla technologicznego wyposażenia pralni - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z projektem umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.