eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont II piętra w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-29

Warszawa: Remont II piętra w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 167831 - 2016; data zamieszczenia: 29.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90319 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców, Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont II piętra w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu II piętra budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymianę istniejącej instalacji elektrycznej administracyjnej oraz zapewnienie działania oświetlenia klatki schodowej (spocznika) poprzez tymczasowe podłączenie go do rozdzielnicy głównej, 2) przygotowanie powierzchni wszystkich pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń socjalnych i korytarzy, w tym ścian na klatce schodowej (spocznik), z wyłączeniem samej klatki schodowej poprzez zeskrobanie starych nawierzchni, wykonanie niezbędnych napraw tynków, wykonanie gładzi szpachlowej i malowanie, 3) przygotowanie powierzchni parapetów do malowania poprzez usunięcie istniejących nawierzchni i ich malowanie z maskowaniem kątownikami łączenia okno-parapet, 4) przygotowanie do malowania i malowanie grzejników z gałązkami i pionami, 5) wycięcie rur nieczynnej instalacji wodnej w pokoju nr 33 (5 rur o następujących średnicach: 1 szt. 1/2 cala., 1 szt. 1 cal, 1 szt. 2 cale, 2 szt. 5 cali), 6) demontaż 2 szt. parapetów w holu, 7) wymianę glazury i gresu, wymianę białego montażu z armaturą w 3 łazienkach (wymianę instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej, wymianę ustępów ze spłuczkami, wymianę baterii umywalkowych, wymianę umywalek), 8) wykonanie pasa technicznego z glazury na ścianie w pomieszczeniu socjalnym, 9) demontaż drzwi do pomieszczeń biurowych, toalet i pomieszczenia socjalnego za wyjątkiem drzwi na klatce schodowej o odporności ogniowej EI 30 wyposażonych w samozamykacz i drzwi do pomieszczeń 32 i 34 oraz montaż nowych drzwi fornirowanych pełnych w miejsce zdemontowanych (za wyjątkiem drzwi pomiędzy pomieszczeniami 30 i 31). Drzwi do łazienek - fornirowane, wyposażone w kratki wentylacyjne w dolnej części drzwi. Drzwi do pomieszczeń 27, 28A, 28B mają być o podwyższonej izolacyjności akustycznej 40dB. Drzwi do pomieszczeń 32 i 34 zostaną oklejone odpowiednio do drzwi nowo montowanych. Drzwi w pomieszczeniu nr 28C mają być kasetowe fornirowane, drzwi we wnęce pomieszczenia K2 fornirowane pełne. Wszystkie drzwi mają być kompletne, wyposażone w klamki, szyldy, zawiasy, zamki. W drzwiach niepodlegających wymianie pozostają dotychczasowe klamki, szyldy, zawiasy, zamki. 10) wymianę posadzek w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i korytarzach, w tym w pomieszczeniach nr 29 i nr 30, z zastrzeżeniem, iż w nich wymieniane będą tylko panele; wymiana posadzek będzie polegała na usunięciu zużytych wykładzin dywanowych, paneli i parkietu, wykonaniu warstw samopoziomujących, wyrównujących poziomy oraz ułożeniu w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach nowej wykładziny dywanowej w płytach a w pomieszczeniu socjalnym gresu. Wymiana posadzek w pomieszczeniach 27, 28, 28A, 28B, 28C i K2 będzie polegała dodatkowo na rozbiórce warstw podposadzkowych i wykonaniu nowych szlicht na warstwie akustycznej oraz ułożeniu podłogi drewnianej z fabrycznie wyprodukowanych desek o grubości min. 14 mm tzw. podłogi pływającej na korku grubości min. 3 mm, 11) rozbiórkę ścianki w korytarzu K3 (przejście do pokoi 25 i 25AB), 12) rozbiórkę ścian pomieszczenia 28C i wybudowanie nowych ścian z płyt gipsowo- kartonowych izolowanych akustycznie wełną mineralną z wbudowaną kasetą drzwiową i montażem drzwi przesuwnych kasetowych wykończonych jak pozostałe drzwi nowe, uchwyty dla przesuwu wpuszczone, 13) zamurowanie otworu po zdemontowanych drzwiach pomiędzy pomieszczeniami 30 i 31 z wykonaniem tynku cementowo-wapiennego i gładzi, 14) demontaż sufitów podwieszonych w łazienkach i montaż w nich nowych sufitów podwieszonych; montaż nowych sufitów podwieszonych w pomieszczeniach K1, K3 oraz w holu (klatce schodowej); wykonanie z płyty g-k pionowej, zewnętrznej, zamykającej ścianki sufitu w holu (klatce schodowej); pozostałe powierzchnie wypełniane płytami z prasowanej wełny mineralnej o wymiarze 60x60cm, 15) wykonanie sufitu obwodowego podwieszonego w pomieszczeniu K2 z płyt gipsowo - kartonowych z wykonaniem kapinosa obwodowego stojącego o wysokości 1-2 cm, 16) wykonanie obudów gipsowo - kartonowych pionów c.o. w pomieszczeniach 27, 28, 28A, 28B, K2, hol (klatka schodowa) oraz osłon grzejników w tych pomieszczeniach (rodzaj obudowy na zdjęciu załączonym do SIWZ załącznik nr 5a - ramka obwodowa MDF lakierowane szer. 6 cm wypełniona lakierowaną blachą gr ok. 1,5-2 mm), dodatkowo osłony grzejników w holu (klatce schodowej) obudowane ściankami bocznymi i powierzchną górną, 17) obniżenie zaworów odpowietrzających na pionach c.o. w holu (klatce schodowej), 18) sporządzenie dokumentacji powykonawczej obejmującej: a) naniesienie ewentualnych zmian, w tym nowych tras przewodów, w projekcie wykonawczym instalacji elektrycznej administracyjnej, b) protokoły badań i sprawdzeń instalacji, c) dokumenty potwierdzające, że zastosowane materiały zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2014 poz. 883 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290) i posiadają one wymagane parametry, d) oświadczenie kierownika robót elektrycznych o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami oraz SIWZ, e) oświadczenie kierownika robót budowalnych o zgodności wykonania robót z obowiązującymi przepisami oraz SIWZ. f) oświadczenie kierowników robót o doprowadzeniu terenu robót do porządku i należytego stanu. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy opraw oświetleniowych i systemu sterowania oświetleniem, a jedynie ich montaż. Zamawiający przekaże je protokolarnie Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu. 3.1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach: a) Rzut II piętra z ekspertyzy przeciwpożarowej budynku zawierający oznaczenia drzwi o wymaganej przez Zamawiającego odporności ogniowej EI 30. - Załącznik nr 2 do SIWZ, b) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych administracyjnych budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców - Instalacje elektryczne, Warszawa, maj 2016 r. - Załącznik nr 3 do SIWZ, c) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych administracyjnych budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Warszawa, maj 2016 r. - Załącznik nr 4 do SIWZ, d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych dotycząca wykonania robót budowalnych w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Warszawie przy ul. Koszykowej 16 - Załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 31.68.25.00 - Awaryjny sprzęt elektryczny 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Pagiko Sp. z o.o. Sp. K. - Lider Stanisław Gajlewicz Profiklima - Partner, ul. Szyszkowa 32, 02-285 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 391634,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 497289,00

  • Oferta z najniższą ceną: 315249,00 / Oferta z najwyższą ceną: 497289,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.