eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont II piętra w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-16

Warszawa: Remont II piętra w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 90319 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców , Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont II piętra w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu II piętra budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymianę istniejącej instalacji elektrycznej administracyjnej oraz zapewnienie działania oświetlenia klatki schodowej (spocznika) poprzez tymczasowe podłączenie go do rozdzielnicy głównej, 2) przygotowanie powierzchni wszystkich pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń socjalnych i korytarzy, w tym ścian na klatce schodowej (spocznik), z wyłączeniem samej klatki schodowej poprzez zeskrobanie starych nawierzchni, wykonanie niezbędnych napraw tynków, wykonanie gładzi szpachlowej i malowanie, 3) przygotowanie powierzchni parapetów do malowania poprzez usunięcie istniejących nawierzchni i ich malowanie z maskowaniem kątownikami łączenia okno-parapet, 4) przygotowanie do malowania i malowanie grzejników z gałązkami i pionami, 5) wycięcie rur nieczynnej instalacji wodnej w pokoju nr 33 (5 rur o następujących średnicach: 1 szt. 1/2 cala., 1 szt. 1 cal, 1 szt. 2 cale, 2 szt. 5 cali), 6) demontaż 2 szt. parapetów w holu, 7) wymianę glazury i gresu, wymianę białego montażu z armaturą w 3 łazienkach (wymianę instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej, wymianę ustępów ze spłuczkami, wymianę baterii umywalkowych, wymianę umywalek), 8) wykonanie pasa technicznego z glazury na ścianie w pomieszczeniu socjalnym, 9) demontaż drzwi do pomieszczeń biurowych, toalet i pomieszczenia socjalnego za wyjątkiem drzwi na klatce schodowej o odporności ogniowej EI 30 wyposażonych w samozamykacz i drzwi do pomieszczeń 32 i 34 oraz montaż nowych drzwi fornirowanych pełnych w miejsce zdemontowanych (za wyjątkiem drzwi pomiędzy pomieszczeniami 30 i 31). Drzwi do łazienek - fornirowane, wyposażone w kratki wentylacyjne w dolnej części drzwi. Drzwi do pomieszczeń 27, 28A, 28B mają być o podwyższonej izolacyjności akustycznej 40dB. Drzwi do pomieszczeń 32 i 34 zostaną oklejone odpowiednio do drzwi nowo montowanych. Drzwi w pomieszczeniu nr 28C mają być kasetowe fornirowane, drzwi we wnęce pomieszczenia K2 fornirowane pełne. Wszystkie drzwi mają być kompletne, wyposażone w klamki, szyldy, zawiasy, zamki. W drzwiach niepodlegających wymianie pozostają dotychczasowe klamki, szyldy, zawiasy, zamki. 10) wymianę posadzek w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i korytarzach, w tym w pomieszczeniach nr 29 i nr 30, z zastrzeżeniem, iż w nich wymieniane będą tylko panele; wymiana posadzek będzie polegała na usunięciu zużytych wykładzin dywanowych, paneli i parkietu, wykonaniu warstw samopoziomujących, wyrównujących poziomy oraz ułożeniu w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach nowej wykładziny dywanowej w płytach a w pomieszczeniu socjalnym gresu. Wymiana posadzek w pomieszczeniach 27, 28, 28A, 28B, 28C i K2 będzie polegała dodatkowo na rozbiórce warstw podposadzkowych i wykonaniu nowych szlicht na warstwie akustycznej oraz ułożeniu podłogi drewnianej z fabrycznie wyprodukowanych desek o grubości min. 14 mm tzw. podłogi pływającej na korku grubości min. 3 mm, 11) rozbiórkę ścianki w korytarzu K3 (przejście do pokoi 25 i 25AB), 12) rozbiórkę ścian pomieszczenia 28C i wybudowanie nowych ścian z płyt gipsowo- kartonowych izolowanych akustycznie wełną mineralną z wbudowaną kasetą drzwiową i montażem drzwi przesuwnych kasetowych wykończonych jak pozostałe drzwi nowe, uchwyty dla przesuwu wpuszczone, 13) zamurowanie otworu po zdemontowanych drzwiach pomiędzy pomieszczeniami 30 i 31 z wykonaniem tynku cementowo-wapiennego i gładzi, 14) demontaż sufitów podwieszonych w łazienkach i montaż w nich nowych sufitów podwieszonych; montaż nowych sufitów podwieszonych w pomieszczeniach K1, K3 oraz w holu (klatce schodowej); wykonanie z płyty g-k pionowej, zewnętrznej, zamykającej ścianki sufitu w holu (klatce schodowej); pozostałe powierzchnie wypełniane płytami z prasowanej wełny mineralnej o wymiarze 60x60cm, 15) wykonanie sufitu obwodowego podwieszonego w pomieszczeniu K2 z płyt gipsowo - kartonowych z wykonaniem kapinosa obwodowego stojącego o wysokości 1-2 cm, 16) wykonanie obudów gipsowo - kartonowych pionów c.o. w pomieszczeniach 27, 28, 28A, 28B, K2, hol (klatka schodowa) oraz osłon grzejników w tych pomieszczeniach (rodzaj obudowy na zdjęciu załączonym do SIWZ załącznik nr 5a - ramka obwodowa MDF lakierowane szer. 6 cm wypełniona lakierowaną blachą gr ok. 1,5-2 mm), dodatkowo osłony grzejników w holu (klatce schodowej) obudowane ściankami bocznymi i powierzchną górną, 17) obniżenie zaworów odpowietrzających na pionach c.o. w holu (klatce schodowej), 18) sporządzenie dokumentacji powykonawczej obejmującej: a) naniesienie ewentualnych zmian, w tym nowych tras przewodów, w projekcie wykonawczym instalacji elektrycznej administracyjnej, b) protokoły badań i sprawdzeń instalacji, c) dokumenty potwierdzające, że zastosowane materiały zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2014 poz. 883 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290) i posiadają one wymagane parametry, d) oświadczenie kierownika robót elektrycznych o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami oraz SIWZ, e) oświadczenie kierownika robót budowalnych o zgodności wykonania robót z obowiązującymi przepisami oraz SIWZ. f) oświadczenie kierowników robót o doprowadzeniu terenu robót do porządku i należytego stanu. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy opraw oświetleniowych i systemu sterowania oświetleniem, a jedynie ich montaż. Zamawiający przekaże je protokolarnie Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu. 3.1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach: a) Rzut II piętra z ekspertyzy przeciwpożarowej budynku zawierający oznaczenia drzwi o wymaganej przez Zamawiającego odporności ogniowej EI 30. - Załącznik nr 2 do SIWZ, b) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych administracyjnych budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców - Instalacje elektryczne, Warszawa, maj 2016 r. - Załącznik nr 3 do SIWZ, c) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych administracyjnych budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Warszawa, maj 2016 r. - Załącznik nr 4 do SIWZ, d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych dotycząca wykonania robót budowalnych w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Warszawie przy ul. Koszykowej 16 - Załącznik nr 5 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 31.68.25.00 - Awaryjny sprzęt elektryczny 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11 000 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych). Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski O/O Warszawa, nr rachunku: 26 1010 1010 0031 4413 9120 0000 z dopiskiem: Remont-Koszykowa; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego ul. Taborowa 33 w Warszawie (Biuro Podawcze) w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 - 16.00 lub załączyć do oferty oryginalny dokument Gwarancji, poręczenia. W przypadku dołączenia oryginału gwarancji/ poręczenia do oferty, dokument musi być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył), co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym charakterze o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 400 000,00 PLN brutto (słownie złotych: czterysta tysięcy 00/100), polegające na remoncie wraz z wymianą lub ułożeniem instalacji elektrycznych oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (dokumentem stwierdzającym posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego przez osoby wskazane na poniżej wymienione stanowiska będzie wypełniony wykaz osób, stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ). Przez osoby posiadające odpowiednie wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia należy rozumieć: 1) co najmniej 1 osobę (kierownika robót) posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi posiadającą doświadczenie jako osoba nadzorująca w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem prace remontowe; 2) co najmniej 1 osobę (kierownik robót elektrycznych) posiadającą: - uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, - świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich (SEP) lub Komisję o równorzędnych kwalifikacjach co SEP, - doświadczenie jako osoba nadzorująca w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem wymianę lub układanie instalacji elektrycznych. Uwaga - oryginały uprawnień budowlanych, aktualnych na cały okres realizacji przedmiotu umowy zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz świadectw Wykonawca musi okazać do wglądu Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji na roboty budowlane - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, rozumianej, jako zdarzenie zewnętrzne niezależne od Stron, których Strony nie mogły przewidzieć, w tym w szczególności wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót w terminie, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 2) projektu umowy pod warunkiem złożenia w tym zakresie zgodnego oświadczenia woli przez obie strony umowy. Do niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót w terminie zalicza się w szczególności obfite i długotrwałe opady atmosferyczne, w szczególności deszcz, klęski żywiołowe występujące na terenie objętym realizacją umowy; b) braku możliwości udostępnienia Wykonawcy pomieszczeń w związku z zadaniami realizowanymi przez jednostki organizacyjne Zamawiającego, c) wystąpienia przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (np. przedłużenie się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego, środki ochrony prawnej, itp.), d) poleceń wydawanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, lecz nie wynikających z uchybień Wykonawcy; 2) zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) zmian technologicznych - o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia kosztów realizacji inwestycji, pod warunkiem, że są spowodowane szczególnie następującymi okolicznościami: - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót - pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, b) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy, c) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo budowlane, d) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, e) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, f) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej do wykonania przez Podwykonawców. 3) Zmiany personelu Wykonawcy, które mogą nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, przy czym osoba, która będzie zastępowała dotychczasowego członka personelu wykonującego przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej takie same kwalifikacje jak osoba pierwotnie wskazana w ofercie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawie (02-699) przy ul. Taborowej 33, w Biurze Podawczym, do dnia 2016-07-04 do godz. 11.00. ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, pokój nr 60.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd do Spraw Cudzoziemców, ul. Taborowa 33, 02-699 Warszaw, Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.