eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Wieś › Remont Dróg Bedacych w zarzadzie Gminy Wielka Wieś w roku 2008 - ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Wielka Wieś: Remont Dróg Bedacych w zarzadzie Gminy Wielka Wieś w roku 2008 - ETAP II
Numer ogłoszenia: 166851 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś, Wielka Wieś 80, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, fax 012 4191705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Dróg Bedacych w zarzadzie Gminy Wielka Wieś w roku 2008 - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest: REMONT DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE GMINY WIELKA WIEŚ W ROKU 2008- ETAP II 2. Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Biały Kościół - remont drogi dz. nr 685/1 tzw. Krzemieniec - oczyszczanie i ścinanie poboczy do 10 cm - wyrównanie istniejącej podbudowy - warstwa górna z tłuczenia grubości po zagęszczeniu 15 cm - obsypanie poboczy ziemią z zagęszczeniem 2. Giebułtów - remont drogi dz. nr 532 i 546 tzw. Podwikle - oczyszczanie i ścinanie poboczy do 10 cm - wyrównanie istniejącej podbudowy - warstwa górna z tłuczenia grubości po zagęszczeniu 10 cm - warstwa wiążąca 4 cm - warstwa ścieralna 4 cm - utwardzanie poboczy destruktem asfaltowym gr. 8 cm 3.Czajowice- remont drogi publicznej nr 601442, dz. nr 526/2 - oczyszczanie i ścinanie poboczy do 10 cm - wyrównanie istniejącej podbudowy - warstwa górna z tłucznia grubości po zagęszczeniu 15 cm - obsypanie poboczy ziemią z zagęszczeniem 4.Modlniczka - remont drogi ul. Okólna na dz. nr 239 - korytowanie na całej szerokości jezdni - warstwa dolna z tłucznia grubości po zagęszczeniu 15 cm - warstwa górna z tłucznia grubości po zagęszczeniu 10 cm - przepust rurowy pod drogą fi 50 cm - ścianki czołowe dla rur o średnicy 50 cm 5. Czajowice- remont drogi dz. nr 535 - oczyszczanie i ścinanie poboczy do 10 cm - wyrównanie istniejącej podbudowy - warstwa górna z tłucznia grubości po zagęszczeniu 15 cm - obsypanie poboczy ziemią z zagęszczeniem 6. Giebułtów - remont drogi publicznej K 601446, dz. 433 rejon cmentarza - oczyszczenie i ścinanie poboczy - korytowanie na poszerzeniach jezdni - warstwa dolna z tłucznia grubości po zagęszczeniu 15 cm - warstwa górna z tłucznia grubości po zagęszczeniu 10 cm - oczyszczenie i skropienie bitumem nawierzchni drogowej - warstwa wiążąca z mieszanek mineralno- bitumicznych gr 4 cm - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno- bitumicznych gr 4 cm - utwardzanie poboczy destruktem asfaltowym gr 8 cm - przepust rurowy pod zjazdem fi 50 cm - ścianki czołowe dla rur o średnicy 50 cm 7 Czajowice - remont drogi dz. nr 528 aleja Kasztanowa - oczyszczanie i ścinanie poboczy - wyrównanie istniejącej podbudowy - podbudowa z kruszywa łamanego warstwa górna po zagęszczeniu grubości 10 cm - nawierzchnia z mieszanek bitumicznych warstwa wiążąca gr. 4 cm - nawierzchnia z mieszanek bitumicznych warstwa ścieralna gr 4 cm - utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym gr 8 cm 8. Modlniczka - remont drogi dz. 195, ulica Słoneczna - wyrównanie istniejącej podbudowy - podbudowa z kruszyw łamanych - nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych warstwa wiążąca gr. 4 cm - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych warstwa ścieralna gr. 4 cm. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości robót objętych przedmiotem zamówienia 1.2Szczegółowy zakres robót ujęty został w przedmiarach robót stanowiących załącznik do niniejszej dokumentacji projektowej, które stanowią materiały pomocnicze przy wyliczaniu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obecnie obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i zgodnie z zasadami BHP. 1.4Wykonawca informować będzie telefonicznie Zamawiającego każdorazowo o planowanym rozpoczęciu robót na poszczególnych drogach będących w Zarządzie Gminy. 1.5Wykonawca będzie inspiratorem i koordynatorem wszelkich prac, uzgodnień i zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.6Wykonawca dokona stosownego zgłoszenia robót. 1.7Wykonawca zapewni wykonanie uzgodnień i projektów organizacji ruchu na czas robót z bieżącym utrzymaniem oznakowania i jego likwidacji po zakończeniu robót oraz zapewni utrzymanie dojść i dojazdów do przyległych posesji. 1.8Uzgodnienie objazdów i zamknięcia dróg z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność transportu publicznego w tym MPK. 1.9Wszelkie inne roboty konieczne do wykonania zadania nie wymienione powyżej. 1.10Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w ustalonym terminie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w kwocie 6 tys. zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania, ponadto Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe tj. wszystkie wymogi określone w dokumentacji przetargowej oraz wykonawca musi: a)wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 500 tyś. każda Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora, wartość robót oraz datę realizacji robót. b)mieć w dyspozycji personel: -kierownik budowy z uprawnieniami w zakresie budowy dróg , -osobę uprawnioną do kierowania ruchem drogowym - operatorzy sprzętu oraz pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do wykonania robót. c)mieć w dyspozycji sprzęt niezbędny o prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum potencjału technicznego to: koparka - 2 szt. równiarka-2 szt. walec statyczny - 4 szt. walec wibracyjny - 1 szt. walec na kołach ogumionych - 1 szt. rozkładarka mas bitumicznych o szerokości od 3m do 6 m - 4 szt. zagęszczarki płytowe - 2 szt. środki transportu w ilości i ładowności zapewniającej ciągłość pracy( minimum 2 szt)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I ZAŁĄCZNIKI dot. wykonawcy: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika właściwie sporządzone i podpisane 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem. W przypadku zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 w/w ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 7. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 w sprawie dokumentów, jakich zamawiający może żądać od dostawcy lub wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Dz.U.z 2006r. 87 poz.605 9. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 3 zatytułowanym Potencjał kadrowy z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, lat praktyki zawodowej oraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych uprawnienia - Wykonawca musi załączyć kserokopie uprawnień potwierdzone za zgodność z oryginałem wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów oraz gotowości do współpracy z Wykonawcą w przypadku gdyby osoby przewidziane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami. Wymagane minimum potencjału kadrowego: - jeden kierownik budowy z uprawnieniami w zakresie budowy dróg , -osobę uprawnioną do kierowania ruchem drogowym, - operatorzy sprzętu oraz pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do wykonania robót. Należy udokumentować kwalifikacje zawodowe kierownika budowy oraz osoby uprawnionej do kierowania ruchem drogowym . 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, na załączniku Nr 4 zatytułowanym Potencjał techniczny, lub opis wyposażenia technicznego firmy. Wymagane minimum potencjału technicznego: koparka - 2 szt. równiarka-2 szt. walec statyczny - 4szt. walec wibracyjny - 1 szt. walec na kołach ogumionych - 1 szt. rozkładarka mas bitumicznych o szerokości od 3m do 6m - 4 szt. zagęszczarki płytowe - 2 szt. środki transportu w ilości i ładowności zapewniającej ciągłość pracy( minimum 2 szt) 11. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku Nr 5 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora, wartość robót oraz czas trwania zamówienia (podać daty). Wymagane minimum: co najmniej 2 roboty o wartości 500 tys. zł. każda. 12. Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 11 zostały wykonane z należytą starannością. 13. W załączniku nr 6 zatytułowanym Podwykonawcy wskazać, jaką cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z usług Podwykonawców, musi dołączyć do oferty podpisane przez Podwykonawcę oświadczenie o gotowości do współpracy z Wykonawcą w zakresie realizacji powierzonej części przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcy, załącza zał. nr 6 do oferty z adnotacją nie dotyczy 14. Gwarancja na wykonane roboty objęte zamówieniem na załączniku Nr 7. 15. Podpisany projekt umowy . 16. Szczegółowy kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka wies.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urzad Gminy Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, Biuro Obsługi Intersantów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.