To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-16
Katowice: Usługa organizacji staży dla studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego w ramach Projektu pt. UStuŚ - Uniwersyteckie Studia Środowiskowe: Kierunek Zamawiany Ochrona Środowiska (nr post. DZP.381.13.2014.UG).
Numer ogłoszenia: 166714 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54507 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji staży dla studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego w ramach Projektu pt. UStuŚ - Uniwersyteckie Studia Środowiskowe: Kierunek Zamawiany Ochrona Środowiska (nr post. DZP.381.13.2014.UG)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji staży dla studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach w ramach projektu pt.: UStuŚ - Uniwersyteckie Studia Środowiskowe: Kierunek Zamawiany Ochrona Środowiska w instytucjach działających w obszarze ochrony środowiska na terenie Polski (tj. placówkach naukowo-badawczych, urzędach, firmach projektowych, przedsiębiorstwach, laboratoriach działających przy jednostkach służby zdrowia, zakładach przemysłowych, wodociągach itp., pracowniach analiz środowiskowych, stacjach kontroli, firmach zajmujących się urządzaniem zieleni, ogrodach botanicznych i zoologicznych, parkach narodowych, parkach krajobrazowych, jednostkach Lasów Państwowych, ośrodkach edukacji ekologicznej, organizacjach pozarządowych i fundacjach działających na rzecz ochrony i kształtowania środowiska przyrodniczego). Liczba uczestników: 92 osoby.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
Część 1- staże dla 14 osób - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 2 - staże dla 12 osób - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 3- staże dla 8 osób - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 4- staże dla 5 osób - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 5 - staże dla 5 osób - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 6 - staże dla 5 osób - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 7 - staże dla 4 osób - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 8 - staże dla 3 osób - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 9 -staże dla 2 osób - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 10 - staże dla 2 osób - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 11 - staże dla 2 osób - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 12 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 13 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 14 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 15 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 16 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 17 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 18 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 19 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 20 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 21- staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 22 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 23 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 24 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 25 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 26 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 27 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 28 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 29 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 30 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 31 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 32 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 33 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia godnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 34 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 35 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 36 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 37 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 38 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 39 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 40 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 41 - staż dla 1 osoby - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
4) Wymagany termin realizacji zamówienia: od 1.07.2014r. do 30.09.2014r.
5) Zamawiający zleca realizację stażu dla uczestnika w toku nieprzerwanym tj. w ciągu trzech miesięcy (średnio 20 godzin w tygodniu, ogółem przypada 240 godzin na jednego uczestnika). Godzina stażu oznacza godzinę zegarową - 60 minut.
6) Staże odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Instytucji przyjmującej pomiędzy 6:00 a 18:00. Staże nie mogą odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy.
7) Miejsce realizacji usługi: na terenie Instytucji Przyjmującej w miejscu wskazanym przez Wykonawcę wynikającym z zadań przewidzianych przez pracodawcę dla stażysty.
8) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: UStuŚ - Uniwersyteckie Studia Środowiskowe: Kierunek Zamawiany Ochrona Środowiska, realizowanego w ramach EFS, POKL, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. , Podziałanie 4.1.2 ,zadanie nr 7. Umożliwienie zastosowania wiedzy w praktyce. PROGRAM STAŻOWY, nr umowy UDA-POKL-04.01.02-00-073/12-00...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Staże dla 14 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JARS Sp. z o.o., ul. Kościelna 2a, 05-119 Łajski, Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28553,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33579,00
Oferta z najniższą ceną: 33579,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33579,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Staże dla 8 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH
- Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16316,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19188,00
Oferta z najniższą ceną: 19188,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19188,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Staże dla 5 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Śląski Ogród Zoologiczny w Chorzowie, Promenada Gen. Jerzego Ziętka 1, 41-501 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10197,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11451,30
Oferta z najniższą ceną: 11451,30 / Oferta z najwyższą ceną: 11451,30
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Staże dla 5 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Śląski Ogród Zoologiczny w Chorzowie, Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, 41-501 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10197,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11451,30
Oferta z najniższą ceną: 11451,30 / Oferta z najwyższą ceną: 11451,30
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Staże dla 5 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY "TECHNOPARK GLIWICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY "TECHNOPARK GLIWICE" SP. Z O.O.
- Park Naukowo-Technologiczny Technopark Gliwice Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10197,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12000,00
Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Staże dla 3 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Składowa 1, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6118,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7011,00
Oferta z najniższą ceną: 7011,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7011,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Staże dla 2 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARCON S.C. ARCISZEWSCY BARBARA I WITOLD
jakie przetargi wygrała firma
ARCON S.C. ARCISZEWSCY BARBARA I WITOLD
- Zakład Konserwacji i Rekultywacji Terenów Zielonych ARCON, ul. Spokojna 6, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4079,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4597,74
Oferta z najniższą ceną: 4597,74 / Oferta z najwyższą ceną: 4597,74
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Staż dla 1 osoby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "SANIKO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "SANIKO" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych SANIKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Bolesława Prusa 70, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2039,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2400,00
Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Staż dla 1 osoby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Śląski Ogórd Zoologiczny w Chorzowie, Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, 41-501 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2039,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2290,26
Oferta z najniższą ceną: 2290,26 / Oferta z najwyższą ceną: 2290,26
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Staż dla 1 osoby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świerklanach, ul. Prosta 2, 44-264 Jankowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2039,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2398,50
Oferta z najniższą ceną: 2398,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2398,50
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Staż dla 1 osoby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BROW-WENT Anna Nowak, ul. Majewskiego 334, 42-530 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2039,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2400,00
Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: Staż dla 1 osoby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOLDEX-POL Przedsiębiorstwo Handlowe Waldemar Grabowski
jakie przetargi wygrała firma
MOLDEX-POL Przedsiębiorstwo Handlowe Waldemar Grabowski
- Moldex-Pol Przedsiębiorstwo Handlowe Waldemar Grabowski, ul. Stanisława Staszica 52, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2039,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2083,62
Oferta z najniższą ceną: 2083,62 / Oferta z najwyższą ceną: 2083,62
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: Staż dla 1 osoby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOLDEX-POL Przedsiębiorstwo Handlowe Waldemar Grabowski
jakie przetargi wygrała firma
MOLDEX-POL Przedsiębiorstwo Handlowe Waldemar Grabowski
- Moldex-Pol Przedsiębiorstwo Handlowe Waldemar Grabowski, ul. Stanisława Staszica 52, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2039,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2083,62
Oferta z najniższą ceną: 2083,62 / Oferta z najwyższą ceną: 2083,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Naprawa uszkodzeń muru attyki od strony ul. Ligonia budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach oraz naprawa odspojonej zewnętrznej wyprawy tynkarskiej muru attyki od strony ul. Lompy.
- ROZBIÓRKA I BUDOWA MOSTU NAD CIEKIEM BEZ NAZWY W CIĄGU DW 946 W KM 18+749 W M. ŚLEMIEŃ O NR EWID. 301
- Usługi szkoleniowe z języka angielskiego w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Dostawa, montaż, zabudowa, zaprogramowanie urządzeń napędu zapadni scenicznej Dużej Sceny Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
- Dostawa elementów brandingowych
- Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: "Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza"
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów placówek oświatowych w Trzebnicy, Żmigrodzie i Obornikach Śląskich
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi, ubezpieczeniem NNW oraz egzaminami dla młodzieży w wieku 17-25 lat.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Usługa szkoleniowa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu dwóch typów indywidualnych szkoleń zawodowych
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.