eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu RTG do zdjęć kostno-płucnych z systemem radiografii typu CR oraz dostosowaniem pomieszczeń do wymagań pracowni RTG w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - DZ/09/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-16

Łomianki: Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu RTG do zdjęć kostno-płucnych z systemem radiografii typu CR oraz dostosowaniem pomieszczeń do wymagań pracowni RTG w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - DZ/09/2015
Numer ogłoszenia: 166531 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284318 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 71 01; 765 71 21, faks 22 751 27 07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu RTG do zdjęć kostno-płucnych z systemem radiografii typu CR oraz dostosowaniem pomieszczeń do wymagań pracowni RTG w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - DZ/09/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie z testami oraz przeszkoleniem personelu aparatu RTG do zdjęć kostno-płucnych z systemem radiografii typu CR oraz dostosowaniem pomieszczeń do wymagań pracowni RTG w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33.11.10.00-1 - aparatura rentgenowska 45.00.00.00-7 - roboty budowlane Opis przedmiotu zamówienia określony jest poniżej, w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz specyfikacji technicznej oraz załączniku nr 9 - kosztorys ślepy. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dostawy, montażu, uruchomienia z testami aparatu RTG do zdjęć kostno-płucnych z systemem radiografii typu CR oraz dostosowaniem pomieszczeń do wymagań pracowni RTG dla zapewnienia właściwych warunków pracy urządzenia zgodnie z warunkami technicznymi aparatu i obowiązującymi przepisami w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym oraz ze szkoleniem pracowników Zamawiającego. Zamawiający wymaga również w ramach realizacji zamówienia odkupienia, demontażu i usunięcia z terenu SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, starego urządzenia Schimadzu Europa - uniwersalnego stołu RTG, aparatu do zdjęć i prześwietleń typu telekomando, kompletnego, rok produkcji 1998. 1. Zakres robót adaptacyjno-instalacyjnych do wykonania w pomieszczeniach przeznaczonych na pracownię RTG został określony w załączonych do niniejszej SIWZ kosztorysach ślepych (załącznik nr 9) stanowiących jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego. Zamawiający w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty, wyceny robót i należytego ich wykonania, zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi każdy Wykonawca. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące aparatu RTG do zdjęć kostno-płucnych określone są w Załączniku Nr 3 do niniejszej specyfikacji. Załącznik określa graniczne / konieczne /wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę musi potwierdzić wymagane przez Zamawiającego parametry. Jeżeli oferowane urządzenia nie spełnią minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony w ramach realizacji niniejszego zamówienia był fabrycznie nowy, niepowystawowy, rok produkcji 2015, wolny od wad fizycznych, prawnych, kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu gotowy do użytkowania zgodnego z przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych. 4. Dostarczone urządzenia muszą być kompletne, oznakowane, posiadać niezbędne instrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskim, w odpowiednich opakowaniach zapewniających należyte zabezpieczenie dla dostarczanego sprzętu. 5. W ramach realizacji dostawy aparatu wymaga się od Wykonawcy: a) dostawy własnym transportem i na własny koszt oraz na własne ryzyko przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w Dziekanowie Leśnym przy ul. Konopnickiej 65, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (Wykonawca powiadomi Zamawiającego (dział techniczno-gospodarczy: tel 22 765 71 13 lub 765 71 16), o dostawie przedmiotu zamówienia, co najmniej na 3 dni przed terminem dostawy. b) montażu w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym i uruchomienia, testowaniu, kalibracji sprzętu i aparatury wyspecyfikowanych w załączniku nr 2 do SIWZ. c) po dostawie, montażu i przeprowadzeniu testów urządzenia dokonania kompleksowego szkolenia w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, będzie obejmować wskazanych przez Zamawiającego pracowników i będzie zakończone protokołem. Każdy przeszkolony pracownik musi umieć obsługiwać aparat. d) udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy z zastrzeżeniem, że Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji zgodnie z gwarancją producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu dostawy, montażu, szkolenia personelu (odbioru końcowego) oraz udzielenia rękojmi za wady na okres minimum 24 miesięcy. 6. Realizacja zamówienia będzie odbywać się w oparciu o harmonogram przygotowany przez Wykonawcę po wyborze oferty, po akceptacji Zamawiającego. 7. Wykonawca po zakończonym montażu i pierwszym uruchomieniu sprzętu zobowiązany jest dostarczyć kartę gwarancyjną oraz paszport techniczny, który będzie zawierał następujące informacje: rodzaj urządzenia, typ, nr fabryczny, nazwę producenta, klasę urządzenia, oznaczenie CE, datę produkcji i osoby wyznaczone przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym. Dokument powinien posiadać rubryki przeznaczone do dokonywania aktualnych wpisów przez uprawniony personel techniczny w celu potwierdzenia naprawy, przeglądu, konserwacji. 8. Dostarczony aparat musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (jt. Dz. U. 2015 poz. 876 ze zm.) oraz posiadać deklarację CE. 9. Serwis gwarancyjny: a) Wykonawca musi dysponować autoryzowanym serwisem gwarancyjnym oferowanego sprzętu - potwierdzonym stosownym oświadczeniem. b) czas reakcji serwisu maksymalnie 48 godzin licząc od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do przyjazdu serwisu do siedziby Zamawiającego. Koszty serwisu w okresie gwarancji ponosi Wykonawca. c) w okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzenie bezpłatnych przeglądów w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, potwierdzonymi stosownymi wpisami w paszport urządzenia. d) wymagane przeglądy w okresie gwarancyjnym wykonawca wykona bezpłatnie, e) wymagany okres gwarancyjny nie może być krótszy niż 24 miesiące, liczony od dnia zainstalowania i uruchomienia urządzenia, f) czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia nie powinien być dłuższy niż 14 dni od zgłoszenia w formie telefonicznej, e-mailem lub faxem. Fakt zgłoszenia awarii Wykonawca potwierdzi w tej samej formie, w której otrzymał od zgłaszającego awarię, g) w okresie naprawy gwarancyjnej urządzenia systemu radiografii typu CR, trwającej powyżej 14 dni dostarczone zostanie porównywalne urządzenie zastępcze. h) Wykonawca, w przypadku 3 nieskutecznych napraw tego samego modułu urządzenia, zobowiązuje się do wymiany tego modułu na nowy. i) Jeżeli Wykonawca posiada prawo do udzielenia sublicencji, strony przyjmują, że z chwilą zapłaty za urządzenie Wykonawca nieodpłatnie udziela Zamawiającemu w możliwie najszerszym zakresie niewyłącznej i nieograniczonej w czasie dalszej licencji z prawem do przeniesienia jej na dowolny podmiot, na korzystanie z oprogramowania, o którym mowa wyżej. Licencje/sublicencje będą udzielone na wersje oprogramowania stanowiącego przedmiot licencji aktualne (bieżące) w dacie ich udzielenia Zamawiającemu oraz na kolejne wersje oprogramowania stanowiącego przedmiot licencji (aktualizacje) instalowane w ramach Licencji, dostępne w okresie 24 miesięcy od chwili podpisania protokołu odbioru. j) Wykonawca po podpisaniu umowy wskaże adresy i telefony kontaktowe autoryzowanego serwisu wykonującego przeglądy i naprawy aparatury/sprzętu na gwarancji. k) Wykonawca wykona integrację dostarczonego urządzenia systemu radiografii cyfrowej pośredniej z systemem PACS/RIS Zamawiającego bez dodatkowych kosztów. Ponadto Wykonawca umożliwi Zamawiającemu dostęp administracyjny celem dodawania/konfiguracji przeznaczenia (m.in. adres IP, nazwa) wysyłki zeskanowanych za pośrednictwem dostarczanego urządzenia obrazów bez jakichkolwiek ograniczeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DIAMEDICA Sp. z o. o, ul. Kasjopei, Gdańsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 329245,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 365000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 365000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 365000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.