eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Aktywna Integracja realizowana w ramach projektu systemowego pn. Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej IV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Dąbrowa Tarnowska: Aktywna Integracja realizowana w ramach projektu systemowego pn. Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej IV
Numer ogłoszenia: 166104 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej , ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 14 642 44 15, faks 14 642 44 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprdt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywna Integracja realizowana w ramach projektu systemowego pn. Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej IV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie o nazwie: Aktywna Integracja realizowana w ramach projektu systemowego pn. Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia realizowany będzie ściśle w jednym zadaniu Aktywna Integracja z podziałem na instrumenty aktywnej integracji. Wsparciem w ramach projektu objęta zostanie jedna grupa beneficjentów: osoby nieaktywne zawodowo zagrożone wykluczeniem społecznym z problemami w sprawach opiekuńczo - wychowawczych lub z rodzin w kryzysie w tym będące członkami rodzin zastępczych oraz osoby nieaktywne zawodowo zagrożone wykluczeniem społecznym - nieaktywne zawodowo z uwagi na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym. Razem 25 osób. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wobec wyżej wymienionej grupy następujących instrumentów: Instrument aktywności zawodowej - spotkania indywidualne z doradcą zawodowym w ilości 50 godzin. Warsztaty grupowe z doradcą zawodowym w ilości 3 godziny. Założenia - poznanie oczekiwań Uczestników Projektu wobec przyszłej sytuacji zawodowej oraz możliwości i predyspozycji, a także wzbudzenie motywacji do pełnego uczestnictwa w projekcie. Podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym na rynku pracy i aktywizacji zawodowej. Zajęcia z doradcą winny objąć między innymi umiejętności autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku, umiejętność przemawiania i wystąpień publicznych, umiejętność radzenia sobie ze stresem i pozytywnego wykorzystywania kryzysów, świadomość własnych zasobów i umiejętności. Instrument aktywności zdrowotnej - spotkania indywidualne z psychologiem w ilości 125 godzin. Warsztaty grupowe z psychologiem w ilości 3 godziny. Założenia - ogólna poprawa i wzmocnienie sprawności psychicznej uczestników projektu i ich podopiecznych. Spotkania z psychologiem winny obejmować w szczególności nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów interpersonalnych, likwidacji barier w komunikacji, interpersonalnej, doskonalenie komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, określenie norm i zasad współżycia w rodzinie i jej otoczeniu, umacnianie więzi i budowanie właściwych relacji w kontekście rodziny i jej otoczenia. Trening redukcji frustracji, planowanie własnego rozwoju w kontekście zachowania właściwej funkcji w rodzinie. Instrument aktywności zdrowotnej - spotkania indywidualne z pedagogiem specjalnym w ilości 125 godzin. Warsztaty grupowe z pedagogiem specjalnym w ilości 3 godziny. Założenia - czuwanie i budowanie integracji pomiędzy rodzicami a dziećmi, wspieranie rodziców dzieci poprzez: kształtowanie prawidłowej postawy rodzicielskiej wobec własnego dziecka, udzielanie codziennych instruktaży dotyczących pracy z dzieckiem, udzielanie porad związanych z koniecznością skorzystania z dodatkowej pomocy innych specjalistów czy instytucji społecznych (i wskazywanie ich). Przywracanie powierzonym swej opiece jednostkom w taki czy inny sposób uszkodzonym lub niedostosowanym społecznie, normy możliwej do osiągnięcia przez wielokierunkowe oddziaływanie na ich zaburzone warunki bio - psycho - społeczne dla umożliwienia im znalezienia należnego im miejsca w społeczeństwie i w życiu osobistym. Instrument aktywności zdrowotnej - spotkania indywidualne z rehabilitantem w ilości 200 godzin. Warsztaty grupowe z rehabilitantem w ilości 2 godzin. Założenia - ogólna poprawa i wzmocnienie sprawności fizycznej i psychoruchowej Uczestników Projektu i ich podopiecznych. Spotkania z rehabilitantem obejmują wczesną interwencję dzieci z opóźnieniem psychoruchowym i z uszkodzeniami układu nerwowego, a także usprawnianie podopiecznych systematycznie korzystających z pomocy, co pozwala osiągnąć im rytmiczną stabilizację. Wykonawca zapewni uczestnikom dostęp do sprzętu rehabilitacyjnego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć Instrument aktywności zdrowotnej - spotkania indywidualne z logopedą w ilości 125 godzin. Warsztaty grupowe z logopedą w ilości 2 godziny. Założenia - terapia zaburzeń artykulacyjnych i zaburzeń mowy różnego pochodzenia, wspieranie rozwoju mowy i porozumiewania się alternatywnego (dzieci niemówiące i słabomówiące), terapia mowy po całkowitej lub częściowej jej utracie, z elementami wczesnej interwencji terapeutycznej u dzieci w wieku poniemowlęcym, a także terapią pedagogiczną młodzieży oraz dzieci z tzw. grupy ryzyka dysleksji. Instrument aktywności zdrowotnej - uczestnictwo w kursie pierwszej pomocy w ilości 4 godzin. Założenia - przekazanie Uczestnikom Projektu podstawowej wiedzy z zakresu udzielania pierwszej pomocy (w tym również reanimacji i resuscytacji) w oparciu o fachowy personel. Zadanie realizowane być powinno również w oparciu o zajęcia praktyczne za pomocą specjalistycznych fantomów i innego adekwatnego sprzętu. Zajęcia odbywać się winny na terenie Dąbrowy Tarnowskiej. Instrument aktywności społecznej - spotkania indywidualne z prawnikiem w ilości 50 godzin. Warsztaty grupowe z prawnikiem w ilości 3 godziny. Założenia - udzielenie informacji o prawach i uprawnieniach służących przywracaniu samodzielności życiowej w tym powrót na rynek pracy. Prowadzenie spotkań z Uczestnikami Projektu m.in. z zakresu prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa cywilnego, prawa rodzinnego i opiekuńczego, prawa karnego, prawa świadczeń rodzinnych pod kątem pomocy rodzinom wieloproblemowym. Instrument aktywności społecznej - organizacja i finansowanie udziału Uczestników Projektu w grupie samopomocy działającej na terenie Powiatu Dąbrowskiego w skład, której wchodzą Uczestnicy Projektu Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Projektu realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej w latach 2008 - 2011, nie więcej niż 30 osób. Ilość 12 godzin. Założenia - poprzez udział w grupie samopomocy Uczestnicy Projektu mają mieć możliwość dzielenia się swoimi problemami i uświadomienia sobie, że nie są pozostawieni sami sobie, dzięki temu z kolei widzą, że nie tylko oni są w takiej sytuacji. Mają również szansę na odzyskanie wiary we własne możliwości oraz wzrost poczucia własnej wartości. W grupie czują się pewniej, szczególnie w sytuacjach walki o własne prawa i przywileje czy występowania we własnym interesie. Ponadto wzrasta ich aktywność społeczna w innych płaszczyznach życia, takich jak: udział w wolontariacie, uczestniczenie w życiu kulturalnym, inicjowanie różnego rodzaju działań. Spotkania grupy samopomocy odbywają się raz w miesiącu na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska. Wykonawca w trakcie spotkań grupy samopomocy powinien zapewnić uczestnikom usługę cateringową w postaci ciepłego jednodaniowego posiłku, drożdżówek (różne smaki) po 2 sztuki na uczestnika spotkania, kawa, herbata, napoje zimne (soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana), cukier, śmietanka w proszku, kubki jednorazowe, talerzyki jednorazowe, serwetki, łyżeczki jednorazowe, paluszki słone, ciastka kruche, owoce (mandarynki, banany, jabłka, winogrono). Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu Uczestnikowi Projektu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania na miejsce realizacji spotkań grupy samopomocy. Ze spotkań grupy samopomocy Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu do ostatniego dnia miesiąca, w którym miało ono miejsce listę obecności Instrument aktywności zdrowotnej - organizacja 2 - dniowego zespołu ćwiczeń usprawniających psychoruchowo Uczestników Projektu i ich podopiecznych (nie więcej niż 60 osób). Założenia - ogólna poprawa i wzmocnienie sprawności fizycznej i psychicznej uczestników projektu i ich podopiecznych. Wykonawca ma obowiązek dostosować program ćwiczeń do stopnia sprawności poszczególnych osób. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników ćwiczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania ćwiczeń oraz dowóz uczestników z Dąbrowy Tarnowskiej na miejsce realizacji ćwiczeń oraz z miejsca realizacji ćwiczeń do Dąbrowy Tarnowskiej. Wykonawca dokona ubezpieczenia uczestników na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia ćwiczeń. Uczestnicy projektu w trakcie trwającego zespołu ćwiczeń powinni mieć zapewnione zakwaterowanie, całodzienne wyżywienie oraz kompleksową rehabilitację obejmującą: zabiegi z zakresu fizykoterapii, zabiegi z zakresu kinezyterapii, hipoterapię, dogoterapię, terapię zajęciową (zajęcia muzyczne, zajęcia plastyczne itp.) grupową rehabilitację społeczną. Miejsce realizacji zadania (zakwaterowanie, realizacja zajęć) ma znajdować się w Polsce, w odległości nie większej od Dąbrowy Tarnowskiej niż 40 km. Wszyscy Uczestnicy projektu powinni zostać zakwaterowani w jednym ośrodku rehabilitacyjno - wypoczynkowym posiadającym aktualny wpis do rejestru ośrodków uprawnionych do przyjmowania osób niepełnosprawnych, wyposażonym w basen. Opcjonalnie grotę solną. Wykonawca zapewni Uczestnikom Projektu wyżywienie w formie trzech posiłków tj. śniadanie, obiad (dwa dania + deser), kolacja. Dzienna stawka wyżywienia dla jednej osoby nie może być niższa niż 60 zł. Wykonawca zapewnia transport Uczestników Projektu z Dąbrowy Tarnowskiej do miejsca realizacji zadania i z powrotem, autobusem klimatyzowanym, posiadającym aktualny przegląd techniczny. II. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia spotkań indywidualnych z psychologiem, pedagogiem specjalnym, logopedą, prawnikiem oraz doradcą zawodowym w miejscu zamieszkania Uczestnika Projektu, chyba, że Uczestnik Projektu wyrazi zgodę na spotkania w miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę. W tej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu Uczestnikowi Projektu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania na miejsce spotkania ze specjalistą. Miejsce to Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. Ze spotkań indywidualnych z psychologiem, pedagogiem specjalnym, logopedą, prawnikiem Wykonawca jest zobowiązany przedkładać Zamawiającemu do ostatniego dnia każdego miesiąca realizacji projektu, listę obecności oraz informację o podjętych w stosunku do poszczególnych Uczestników Projektu działaniach, zamierzonych i osiągniętych efektach, planach na kolejny miesiąc. III. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia spotkań indywidualnych z rehabilitantem w odpowiednio przystosowanym do tego centrum rehabilitacyjnym zarówno dla dzieci jak i dorosłych wyposażonym między innymi w pracownie fizykoterapii, hydroterapii, masażu leczniczego. Spotkania indywidualne z rehabilitantem odbywać się powinny na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska. Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu Uczestnikowi Projektu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania na miejsce spotkania z rehabilitantem. Miejsce to Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. Ze spotkań indywidualnych z rehabilitantem Wykonawca jest zobowiązany przedkładać Zamawiającemu do ostatniego dnia każdego miesiąca realizacji projektu, listę obecności oraz informację o podjętych w stosunku do poszczególnych Uczestników Projektu działaniach, zamierzonych i osiągniętych efektach, planach na kolejny miesiąc. IV. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia kursu pierwszej pomocy w odpowiednio przystosowanej do tego sali, mogącej swobodnie pomieścić wszystkich Uczestników Projektu, wyposażonej w odpowiedni sprzęt, znajdującej się na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska. Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu Uczestnikowi Projektu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania na miejsce realizacji kursu pierwszej pomocy. Miejsce to Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. Kurs pierwszej pomocy powinien być prowadzony przez lekarza specjalistę lub ratownika medycznego z wykorzystaniem fantomów. Rozpowszechnienie wiedzy z zakresu udzielania pierwszej pomocy wśród Uczestników Projektu nastąpić powinno poprzez ćwiczenia praktyczne i pozorowanie akcji. Na zakończenie kursu każdy z Uczestników Projektu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu. Wykonawca w trakcie kursu powinien zapewnić uczestnikom usługę cateringową w postaci drożdżówek (różne smaki) po 2 sztuki na Uczestnika Projektu, kawa, herbata, napoje zimne (soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana), cukier, śmietanka w proszku, kubki jednorazowe, talerzyki jednorazowe, serwetki, łyżeczki jednorazowe, paluszki słone, ciastka kruche. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego Uczestnika Projektu w trakcie kursu pierwszej pomocy w materiały piśmiennicze (długopis, notatnik) oraz materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym zajęć, jak również do przekazania jednego kompletu materiałów dydaktycznych (do zajęć teoretycznych) dla Zamawiającego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę kursu koszt przeznaczonego dla Zamawiającego zestawu materiałów dydaktycznych). Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. Materiały powinny być oznaczone logo POKL i przekazane Uczestnikom Projektu za potwierdzeniem odbioru. Oznakowanie materiałów powinno być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki - Warszawa, 4 luty 2009 r. Z kursu pierwszej pomocy Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu do ostatniego dnia miesiąca w którym miał miejsce kurs listę obecności. V. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania warsztatów grupowych dla Uczestników Projektu w trakcie trzech spotkań, w dniach wolnych od pracy tj. w sobotę. Pierwsze spotkanie obejmować będzie warsztaty z doradcą zawodowym i prawnikiem. Drugie spotkanie obejmować będzie warsztaty z psychologiem i pedagogiem specjalnym. Trzecie spotkanie obejmować będzie warsztaty z rehabilitantem i logopedą. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania warsztatów grupowych w miejscowości Breń (Gmina Olesno) w Centrum Polonii - Ośrodek Kultury, Turystyki i Rekreacji w Brniu, z wykorzystaniem sal wykładowych mogących pomieścić wszystkich Uczestników Projektu, wyposażonych w odpowiedni sprzęt multimedialny (rzutnik, laptop), nagłośnienie. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie warsztatów opieki i rozrywki dla małoletnich osób zależnych od Uczestników Projektu (nie więcej niż 30 osób). Osoby te powinny mieć zagwarantowaną opiekę, minimalnie trzech opiekunów. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia małoletnim osobom zależnym od Uczestników Projektu animatora zabaw, zorganizowania rozrywki w postaci malowania twarzy, balonów, konkursów z fantami, projekcje filmów. Przynajmniej raz w trakcie trzech spotkań Wykonawca powinien zorganizować dla małoletnich osób zależnych od Uczestników Projektu spotkanie z dogoterapeutą i hipoterapię nie krócej niż 2 godziny. W trakcie trzech spotkań, kiedy realizowane będą warsztaty grupowe Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Uczestnikom Projektu i osobom od nich zależnych usługę cateringową w postaci ciepłego jednodaniowego posiłku, drożdżówek (różne smaki) po 2 sztuki na uczestnika spotkania, kawa, herbata, napoje zimne (soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana), cukier, śmietanka w proszku, kubki jednorazowe, talerzyki jednorazowe, serwetki, łyżeczki jednorazowe, paluszki słone, ciastka kruche, owoce (mandarynki, banany, jabłka, winogrono). Wykonawca zapewnia transport Uczestników Projektu z Dąbrowy Tarnowskiej do miejsca realizacji zadania i z powrotem, autobusem klimatyzowanym, posiadającym aktualny przegląd techniczny. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników warsztatów grupowych od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania warsztatów oraz dowóz uczestników z Dąbrowy Tarnowskiej na miejsce realizacji warsztatów oraz z miejsca realizacji warsztatów do Dąbrowy Tarnowskiej. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego Uczestnika Projektu w trakcie warsztatów grupowych w materiały piśmiennicze (długopis, notatnik) oraz materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym zajęć, jak również do przekazania jednego kompletu materiałów dydaktycznych (do zajęć teoretycznych) dla Zamawiającego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę kursu koszt przeznaczonego dla Zamawiającego zestawu materiałów dydaktycznych). Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. Materiały powinny być oznaczone logo POKL i przekazane Uczestnikom Projektu za potwierdzeniem odbioru. Oznakowanie materiałów powinno być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki - Warszawa, 4 luty 2009 r. Z warsztatów grupowych Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu do ostatniego dnia miesiąca w którym miały miejsce listę obecności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Usługi o charakterze analogicznym do zamówienia podstawowego do wartości 50% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.21.00 - Usługi fizjoterapii 85.31.25.10 - Usługi rehabilitacji zawodowej 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 80.56.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy 80.34.00.00 - Usługi edukacji specjalnej 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zleceniodawca przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, na które strony nie miały wpływu, a które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie, 2) sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i nie powoduje konieczności zwiększenia wynagrodzenia, Zmiany umowy wymagają dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprdt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinanoswane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.