eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Rozbudowa oraz wyposażenie nowego skrzydła budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki w Łukowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-15

Łuków: Rozbudowa oraz wyposażenie nowego skrzydła budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki w Łukowie
Numer ogłoszenia: 165695 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128653 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łukowski, ul. Józefa Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982203, faks 025 7987491.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oraz wyposażenie nowego skrzydła budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki w Łukowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oraz wyposażenie nowego skrzydła budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki w Łukowie przy ul. Wyszyńskiego na działkach o nr ewid. 8134 i 8139/2. W budynku prowadzona będzie działalność edukacyjna, w związku z czym obejmować on będzie pomieszczenia dydaktyczne, administracyjne, bibliotekę i wielofunkcyjną aulę. Realizowane zadanie stanowić będzie II etap realizacji inwestycji. W pierwszym etapie prac zrealizowano budowę obiektu w stanie surowym. Podstawowe parametry budynku: - powierzchnia zabudowy (z tarasami, schodami wejściowymi) - 1711,0 m2 - powierzchnia zabudowy (sam budynek) - 1578,0 m2 - powierzchnia całkowita - 4112,0 m2 - powierzchnia netto - 3883,0 m2 - kubatura - 16348,0 m3. Przedmiot zamowienia obejmować bedzie m.in.: 1. Wykończenie istniejącego budynku: wykonanie elewacji budynku z opaską ochronną w dolnej części, wykończenia ścian, kominów, stropów i schodów, dostarczenie i montaż stolarki okiennej i drzwiowej; 2. Ocieplenie: Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 12 cm, docieplenie stropu od spodu na zewnątrz budynku; 3. Ściany: Położenie tynków białych, jednowarstwowych. Wykończenie pomieszczeń poprzez tynk cementowo-wapienny, a w sanitariatach glazurę. W auli tylna ściana wyłożona materiałem wygłuszającym. Ściany wewnętrzne i sufity malowane farbami akrylowymi lub emulsyjnymi. Powierzchnie drewniane malowane bejco-lakierem bezbarwnym, drewno zabezpieczone impregnatem, preparatami przeciw owadom, grzybom i ognioochronnymi do stanu trudnozapalności NRO. Elementy stalowe pokryte powłokami antykorozyjnymi. 4. Podłogi: Położenie posadzek: przy wejściach, na ciągach komunikacyjnych, w pomieszczeniach sanitarnych, gospodarczych i technicznych oraz na klatkach schodowych posadzki z gresu strukturalnego i naturalnego matowego, w pozostałych pomieszczeniach wykładziny termozgrzewalne, elastyczne. Wykładziny podłogowe z winylu, homogeniczne, jednowarstwowe, zabezpieczone poliuretanem w celu uproszczenia konserwacji. Wykończenie listwami przypodłogowym gresowymi; 5. Sufity: podwieszane; w auli, szatni nad ladą, czytelni, sali komputerowej (czytelni) na parterze, studio i serwerowni podwieszane o własnościach akustycznych; 6. Doprowadzenie instalacji: wodociągowej, sanitarnej, deszczowej, elektrycznej, energetycznej, gazowej, przeciwpożarowej, a także systemu sygnalizacji włamania, instalacja telewizji antenowej, telewizji dozorowej, sieci strukturalnej, systemu nagłośnienia i centrali telefonicznej; - Urządzenia sanitarne: WC i bidety dostosowane wysokością i standardem do potrzeb osób niepełnosprawnych, umywalki z możliwością pneumatycznego pochylania przedniej części, lustro uchylne, poręcze dla niepełnosprawnych; 7. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej ze wspomaganiem we wszystkich pomieszczeniach, dodatkowo w auli wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła; 8. Uporządkowanie terenu i elementy zewnętrzne: Wykonanie zjazdów z drogi powiatowej, dojść i dróg dojazdowych oraz parkingów, elementów małej architektury i uporządkowanie zieleni wokół budynku; 9. Wyposażenie biblioteki - system regałów przesuwnych i statycznych wykończonych panelami frontonowymi, bocznymi oraz wewnętrznymi wykonanymi ze stali pełnej, galwanizowanymi i malowanymi proszkowo. Mechanizm korbowy, w którym przesuwnie następuje za pomocą kołowrotu oraz ukrytego w konstrukcji mechanizmu łańcucha i przekładni, umożliwiające przesunięcie bez wysiłku przez 1 osobę ciężaru nawet do 28,5 ton; 10. Wyposażenie sal lekcyjnych: meble szkolne, szafki, pomoce dydaktyczne; 11. Wyposażenie pozostałych pomieszczeń administracyjnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 39.10.00.00 - Meble 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 w ramach Osi Priorytetowej VIII: Infrastruktura społeczna, Dzialanie 8.2: Infrastruktura szkolna i sportowa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno - Budowlanych Instalbud Antoni Makaruk, ul. Międzyrzecka 72 C, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6820722,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6391018,67

  • Oferta z najniższą ceną: 6391018,67 / Oferta z najwyższą ceną: 8335642,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.