Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Numer ogłoszenia: 165575 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 148043 - 2016 data 21.07.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Walczaka 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7151360, fax. 95 7151387.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
- W ogłoszeniu jest: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług pocztowych, w zakresie obejmującym odbiór przesyłek pocztowych od Zamawiającego, ich nadawanie, przemieszczanie i doręczanie adresatowi, a także potwierdzenia ich odbioru u adresata (ZPO) oraz dokonywanie ewentualnych zwrotów nadanych przesyłek, z powodu ich nie doręczenia adresatowi. 2.Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia podlegają świadczeniu w obrocie krajowym i zagranicznym, z wyjątkiem przesyłek kurierskich, które podlegają świadczeniu tylko w obrocie krajowym. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru przesyłek przygotowanych do wysłania z poszczególnych siedzib Zamawiającego, o których mowa w pkt 5. Odbiór przesyłek następować będzie od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach 13.30 - 15.00. Odbioru przesyłek wraz z dokumentami nadawczymi dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. Zwrot potwierdzonych dokumentów nadawczych przez Wykonawcę nastąpi w kolejnym dniu roboczym. 4.Miejsca odbioru od Zamawiającego przesyłek pocztowych w celu ich nadania stanowią poszczególne siedziby Zamawiającego, zlokalizowane na terenie Gorzowa Wlkp.tj. 1) ul. Walczaka 42, blok nr 2, piętro II, pokój 226 - Sekretariat; 2) ul. Teatralna 26, Dział Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego, pokój 4 - Sekretariat; 3) ul. Jagiełły 7, Dział Świadczeń pokój 15 4) ul. Drzymały 10, Dział Świadczeń pokój 15 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany miejsca odbioru przesyłek w sytuacji zmiany siedziby Zamawiającego. 5.Miejsce doręczania Zamawiającemu przesyłek pocztowych, potwierdzenia doręczenia przesyłki adresatowi (ZPO), a także miejsce, gdzie należy zwrócić Zamawiającemu przesyłkę niedoręczoną stanowi Sekretariat Zamawiającego, zlokalizowany w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42, blok nr 2, piętro II, pokój 226. 6.Zamawiający przewiduje w ramach przedmiotu zamówienia nadawanie przesyłek wynikających z przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Ordynacji Podatkowej lub innych analogicznych przepisów dotyczących nadawania przesyłek ze skutkiem zachowania terminu/wniesienia pisma do sądu. 7.Rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek-usług objętych zamówieniem wyszczególnione zostały w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza oferty. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania lub zwiększenia ilości wskazanych przesyłek. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania przesyłek nie ujętych w formularzu cenowym, które rozliczane będą zgodnie z aktualnym cennikiem Wykonawcy. Zamawiający przewiduje oznakowanie przesyłek we własnym zakresie w sposób uzgodniony z Wykonawcą. 8.Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której część przesyłek zostanie nadana przez inny podmiot na rzecz i w imieniu Zamawiającego, w wyniku czego na dowodzie nadania przesyłki będzie figurował inny podmiot niż Wykonawca. 9.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył mu nieodpłatnie, na okres obowiązywania umowy, program elektroniczny do obsługi procesu nadawania przesyłek. Program powinien stwarzać możliwość samodzielnego generowania dokumentów nadawczych, tworzenia książki adresowej - bazy odbiorców (adresatów), generowania nalepek adresowych. Aplikacja winna dokonywać automatycznego przekazywania i odbierania plików z informacjami o nadawanych przesyłkach, komunikując się bezpośrednio z placówką pocztową wskazaną w umowie, umożliwiać śledzenie przesyłek i generować zbiorczy raport w formacie xls. 10.Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania co najmniej dziewięciu punktów odbioru przesyłek niedostarczonych do adresatów (punktów awizacyjnych) na terenie miasta Gorzowa Wlkp., które muszą być zlokalizowane w następujących dzielnicach/osiedlach miasta: Śródmieście, Zawarcie, Wieprzyce, Os. Słoneczne, Os. Europejskie, Os. Staszica, Piaski, Górczyn, Dolinki (co najmniej po jednym punkcie awizacyjnym w każdej z wymienionych dzielnic-osiedli). Punkty awizacyjne powinny być czynne we wszystkie dni robocze, od poniedziałku do piątku, od godz. 9:00 do godz. 18:00..
- W ogłoszeniu powinno być: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług pocztowych, w zakresie obejmującym odbiór przesyłek pocztowych od Zamawiającego, ich nadawanie, przemieszczanie i doręczanie adresatowi, a także potwierdzenia ich odbioru u adresata (ZPO) oraz dokonywanie ewentualnych zwrotów nadanych przesyłek, z powodu ich nie doręczenia adresatowi. 2.Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia podlegają świadczeniu w obrocie krajowym i zagranicznym, z wyjątkiem przesyłek kurierskich, które podlegają świadczeniu tylko w obrocie krajowym. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru przesyłek przygotowanych do wysłania z poszczególnych siedzib Zamawiającego, o których mowa w pkt 5. Odbiór przesyłek następować będzie od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach 13.30 - 15.00. Odbioru przesyłek wraz z dokumentami nadawczymi dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. Zwrot potwierdzonych dokumentów nadawczych przez Wykonawcę nastąpi w kolejnym dniu roboczym. 4.Miejsca odbioru od Zamawiającego przesyłek pocztowych w celu ich nadania stanowią poszczególne siedziby Zamawiającego, zlokalizowane na terenie Gorzowa Wlkp. tj. 1) ul. Walczaka 42, blok nr 2, piętro II, pokój 226 - Sekretariat; 2) ul. Teatralna 26, Dział Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego, pokój 4 - Sekretariat; 3) ul. Jagiełły 7, Dział Świadczeń pokój 15 4) ul. Drzymały 10, Dział Świadczeń pokój 15 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany miejsca odbioru przesyłek w sytuacji zmiany siedziby Zamawiającego. 5.Miejsce doręczania Zamawiającemu przesyłek pocztowych, potwierdzenia doręczenia przesyłki adresatowi (ZPO), a także miejsce, gdzie należy zwrócić Zamawiającemu przesyłkę niedoręczoną stanowi Sekretariat Zamawiającego, zlokalizowany w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42, blok nr 2, piętro II, pokój 226. 6.Zamawiający przewiduje w ramach przedmiotu zamówienia nadawanie przesyłek wynikających z przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Ordynacji Podatkowej lub innych analogicznych przepisów dotyczących nadawania przesyłek ze skutkiem zachowania terminu/wniesienia pisma do sądu. 7.Rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek-usług objętych zamówieniem wyszczególnione zostały w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza oferty. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania lub zwiększenia ilości wskazanych przesyłek. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania przesyłek nie ujętych w formularzu cenowym, które rozliczane będą zgodnie z aktualnym cennikiem Wykonawcy. Zamawiający przewiduje oznakowanie przesyłek we własnym zakresie w sposób uzgodniony z Wykonawcą. 8.Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której część przesyłek zostanie nadana przez inny podmiot na rzecz i w imieniu Zamawiającego, w wyniku czego na dowodzie nadania przesyłki będzie figurował inny podmiot niż Wykonawca. 9.W okresie obowiązywania umowy, przedmiot zamówienia będzie realizowany z wykorzystaniem elektronicznej aplikacji Wykonawcy do obsługi procesu nadawania przesyłek. Aplikacja będzie stwarzać możliwość samodzielnego generowania dokumentów nadawczych, tworzenia książki adresowej - bazy odbiorców (adresatów), generowania nalepek adresowych. Aplikacja winna dokonywać automatycznego przekazywania i odbierania plików z informacjami o nadawanych przesyłkach, komunikując się bezpośrednio z placówką pocztową wskazaną w umowie, umożliwiać śledzenie przesyłek i generować zbiorczy raport w formacie xls. ZMIANA 27.07.2016R. 10.Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania co najmniej dziewięciu punktów odbioru przesyłek niedostarczonych do adresatów (punktów awizacyjnych) na terenie miasta Gorzowa Wlkp., które muszą być zlokalizowane w następujących dzielnicach/osiedlach miasta: Śródmieście, Zawarcie, Wieprzyce, Os. Słoneczne, Os. Europejskie, Os. Staszica, Piaski, Górczyn, Dolinki (co najmniej po jednym punkcie awizacyjnym w każdej z wymienionych dzielnic-osiedli). Punkty awizacyjne powinny być czynne we wszystkie dni robocze, od poniedziałku do piątku, od godz. 9:00 do godz. 18:00..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: 29.07.2016r. godzina 14:00 miejsce: Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie ul. Walczaka 42, blok nr 2, sekretariat - pokój 226, 66-400 Gorzów Wlkp. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.07.2016r..
- W ogłoszeniu powinno być: 01.08.2016r. do godziny 14:00, miejsce: Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie ul. Walczaka 42, blok nr 2, sekretariat - pokój 226, 66-400 Gorzów Wlkp. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.08.2016r. do godz.14:00.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Poprawa warunków nauczania poprzez modernizację pomieszczeń ogólnodostępnych Nowoczesna Szkoła SP 17
- Zakup aparatu do mycia sond przezprzełykowych.
- Roboty budowlane i termoizolacja budynku mieszkalnego przy ul. Teatralnej 38 w Gorzowie Wlkp. realizowany w ramach Programu TERMO pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów mieszkalnych"
- Posterunek Policji w Słońsku - budowa nowej siedziby
- Roboty budowlane i termoizolacja budynku mieszkalnego przy ul. Wawrzyniaka 72 w Gorzowie Wlkp. realizowany w ramach Programu TERMO pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów mieszkalnych"
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2024 roku"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.