eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie usług pocztowych na rzecz Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie
Numer ogłoszenia: 148043 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Walczaka 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7151360, faks 95 7151387.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcprgorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług pocztowych, w zakresie obejmującym odbiór przesyłek pocztowych od Zamawiającego, ich nadawanie, przemieszczanie i doręczanie adresatowi, a także potwierdzenia ich odbioru u adresata (ZPO) oraz dokonywanie ewentualnych zwrotów nadanych przesyłek, z powodu ich nie doręczenia adresatowi. 2.Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia podlegają świadczeniu w obrocie krajowym i zagranicznym, z wyjątkiem przesyłek kurierskich, które podlegają świadczeniu tylko w obrocie krajowym. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru przesyłek przygotowanych do wysłania z poszczególnych siedzib Zamawiającego, o których mowa w pkt 5. Odbiór przesyłek następować będzie od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach 13.30 - 15.00. Odbioru przesyłek wraz z dokumentami nadawczymi dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. Zwrot potwierdzonych dokumentów nadawczych przez Wykonawcę nastąpi w kolejnym dniu roboczym. 4.Miejsca odbioru od Zamawiającego przesyłek pocztowych w celu ich nadania stanowią poszczególne siedziby Zamawiającego, zlokalizowane na terenie Gorzowa Wlkp., tj. 1) ul. Walczaka 42, blok nr 2, piętro II, pokój 226 - Sekretariat; 2) ul. Teatralna 26, Dział Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego, pokój 4 - Sekretariat; 3) ul. Jagiełły 7, Dział Świadczeń pokój 15 4) ul. Drzymały 10, Dział Świadczeń pokój 15 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany miejsca odbioru przesyłek w sytuacji zmiany siedziby Zamawiającego. 5.Miejsce doręczania Zamawiającemu przesyłek pocztowych, potwierdzenia doręczenia przesyłki adresatowi (ZPO), a także miejsce, gdzie należy zwrócić Zamawiającemu przesyłkę niedoręczoną stanowi Sekretariat Zamawiającego, zlokalizowany w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42, blok nr 2, piętro II, pokój 226. 6.Zamawiający przewiduje w ramach przedmiotu zamówienia nadawanie przesyłek wynikających z przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Ordynacji Podatkowej lub innych analogicznych przepisów dotyczących nadawania przesyłek ze skutkiem zachowania terminu/wniesienia pisma do sądu. 7.Rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek/usług objętych zamówieniem wyszczególnione zostały w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza oferty. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania lub zwiększenia ilości wskazanych przesyłek. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania przesyłek nie ujętych w formularzu cenowym, które rozliczane będą zgodnie z aktualnym cennikiem Wykonawcy. Zamawiający przewiduje oznakowanie przesyłek we własnym zakresie w sposób uzgodniony z Wykonawcą. 8.Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której część przesyłek zostanie nadana przez inny podmiot na rzecz i w imieniu Zamawiającego, w wyniku czego na dowodzie nadania przesyłki będzie figurował inny podmiot niż Wykonawca. 9.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył mu nieodpłatnie, na okres obowiązywania umowy, program elektroniczny do obsługi procesu nadawania przesyłek. Program powinien stwarzać możliwość samodzielnego generowania dokumentów nadawczych, tworzenia książki adresowej - bazy odbiorców (adresatów), generowania nalepek adresowych. Aplikacja winna dokonywać automatycznego przekazywania i odbierania plików z informacjami o nadawanych przesyłkach, komunikując się bezpośrednio z placówką pocztową wskazaną w umowie, umożliwiać śledzenie przesyłek i generować zbiorczy raport w formacie xls. 10.Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania co najmniej dziewięciu punktów odbioru przesyłek niedostarczonych do adresatów (punktów awizacyjnych) na terenie miasta Gorzowa Wlkp., które muszą być zlokalizowane w następujących dzielnicach/osiedlach miasta: Śródmieście, Zawarcie, Wieprzyce, Os. Słoneczne, Os. Europejskie, Os. Staszica, Piaski, Górczyn, Dolinki (co najmniej po jednym punkcie awizacyjnym w każdej z wymienionych dzielnic/osiedli). Punkty awizacyjne powinny być czynne we wszystkie dni robocze, od poniedziałku do piątku, od godz. 9:00 do godz. 18:00..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, o ile zajdzie taka konieczność. Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe i będą dotyczyły przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, na wykonywanie działalności pocztowej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. 2015 Poz. 1830), w zakresie uprawniającym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IX ust.1 pkt 1 oraz dokumentu, o którym mowa w rozdz. IX ust.1 pkt 2 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich trzech lat tj. licząc wstecz od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi (dwie usługi = dwie umowy), polegające na zapewnieniu obsługi pocztowej, tj. przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych do każdego miejsca w kraju i za granicą, z których każda wykonywana była w sposób ciągły na rzecz jednego usługodawcy, przez co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (każda) i przedstawi dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IX ust.1 pkt 1 oraz dokumentów, o których mowa w rozdz. IX ust.1 pkt 3 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do posiadania co najmniej dziewięciu punktów odbioru przesyłek niedostarczonych do adresatów (punktów awizacyjnych) na terenie miasta Gorzowa Wlkp., które muszą być zlokalizowane w następujących dzielnicach/osiedlach miasta: Śródmieście, Zawarcie, Wieprzyce, Os. Słoneczne, Os. Europejskie, Os. Staszica, Piaski, Górczyn, Dolinki (co najmniej po jednym punkcie awizacyjnym w każdej z wymienionych dzielnic/osiedli). Punkty awizacyjne powinny być czynne we wszystkie dni robocze, od poniedziałku do piątku, od godz. 9:00 do godz. 18:00. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IX ust.1 pkt 1 oraz wykazu o którym mowa w rozdz. IX ust.2 pkt 4 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w powyższym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IX ust.1 pkt 1 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)wypełniony Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2)lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (informację należy złożyć na załączniku nr 4 do SIWZ ), 3)wykaz posiadanych przez Wykonawcę punktów odbioru przesyłek niedostarczonych do adresatów (punktów awizacyjnych) na terenie miasta Gorzowa Wlkp. (wykaz ten należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ ), w przypadku ubiegania się Wykonawcy o punkty w kryterium ilość punktów odbioru przesyłek awizowanych,wykonawca winien wskazać więcej niż 9 punktów odbioru przesyłek; 4)wypełniony Formularz cenowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Formularza oferty, 5)w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 6)w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Ilość punktów odbioru przesyłek awizowanych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p. w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany są dopuszczalne, gdy: a.ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę; b.wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy; c. zajdzie konieczność ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia na etapie realizacji zamówienia, d. zmianie ulegnie siedziba Zamawiającego e.w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, f.zmianie ulegnie wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. Art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, g.zmianie ulegną zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gcpr.bip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Walczaka 42, blok II, 66-400 Gorzów Wielkopolski..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 14:00, miejsce: Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie ul. Walczaka 42, blok nr 2, sekretariat - pokój 226; 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.