eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana › Dostawa i montaż mebli do Przedszkola Publicznego w Mszanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Mszana: Dostawa i montaż mebli do Przedszkola Publicznego w Mszanie
Numer ogłoszenia: 165545 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145647 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszana, ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana, woj. śląskie, tel. 32 4759740, 4759755, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli do Przedszkola Publicznego w Mszanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową dostawę wraz z montażem mebli i wyposażenia dodatkowego dla 4 klas przedszkolnych, szatni przedszkolnej, gabinetów dyrektora i nauczycieli zgodnie z załączonym wykazem. Dostarczone meble muszą spełniać następujące normy: 1). PN-EN 1729 - 1:2007 - Meble, krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych Część 1: Wymiary funkcjonalne 2). PN-EN 1729 - 2:2007 - Meble, krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych Część 2: Wymagania Bezpieczeństwa i metody badań. Meble i wszelkie inne materiały objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i posiadać certyfikat zgodności z normami określony w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. 2003, Nr 6, poz. 69). Materiały zastosowane w dostarczanych meblach i wyposażeniu dodatkowym objętych zamówieniem nie mogą zawierać estrów kwasu ftalowego oraz innych substancji niebezpiecznych wymienionych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 5 lipca 2004 r. w sprawie ograniczeń, zakazów lub warunków produkcji, obrotu lub stosowania substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych oraz zawierających je produktów (Dz. U. Nr 168, poz. 1762) Elementy wyposażenia objęte przedmiotem zamówienia muszą posiadać pożarowe cechy trudnopalności, zgodnie z § 258 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie niezbędnych atestów lub certyfikatów, w szczególności: 1). atesty higieniczne na płyty meblowe, obrzeża PVC, kleje, 2). atesty trudnopalności dla tapicerek EN- 1021- 1, EN -1021- 2, plastiku wg normy PN-88/B- 02855; sklejka spełniająca wymogi normy PN- F- 06106-21994; 3). atesty wytrzymałościowe dla krzeseł i foteli; 4). certyfikaty dla mebli przedszkolnych - PN-EN 1729-1:2007; PN-EN 1729-2:2007, 5). świadectwo wytrzymałości i odkształcalności według wymagań BN086-7140-12/30 6). atest higieniczny wyrobów takich jak meble do placówek oświatowych (regały, stoliki, krzesełka). Dopuszcza się, aby Wykonawca zaproponował nieznacznie zmodyfikowane parametry mebli w przypadku, gdyby gwarantowało to większą stabilność i funkcjonalność mebli..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90881,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100350,17

  • Oferta z najniższą ceną: 100350,17 / Oferta z najwyższą ceną: 109762,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.