eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Demontaż, odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Serock w 2012 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Serock: Demontaż, odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Serock w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 165441 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123475 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Serock w 2012 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usuwanie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych, położonych na terenie Miasta i Gminy Serock: a) demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych), zabezpieczenie, załadunek, transport i utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych, b) odbiór składowanych luzem wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych), zabezpieczenie, załadunek, transport i utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych. c) całkowita wartość zamówienia - do max. kwoty 51.450,26 zł brutto. Uwaga: szacuje się, że procentowy udział demontażu pokryć dachowych w stosunku do odbioru i utylizacji całkowitej ilości wyrobów zawierających azbest - wynosić będzie ok. 24%. 2. Inne ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) usunięcie pokryć dachowych zawierających azbest, w sposób uwzględniający wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 z późn. zm.) z budynków na terenie Miasta i Gminy Serock, b) zważenie pozyskanych odpadów z poszczególnych posesji i udokumentowanie masy (ciężaru) tych odpadów, c) transport odpadów może być prowadzony wyłącznie przez podmiot posiadający zezwolenie w zakresie zbierania lub transportu odpadów niebezpiecznych, w tym wyrobów zawierających azbest, d) utylizacja wyrobów zawierających azbest na składowisku odpadów niebezpiecznych, posiadającym zezwolenie na prowadzenie tego typu składowiska. e) Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz właścicieli, zarządców, lub użytkowników budynków, na których znajdują się wyroby zawierające azbest przeznaczone do utylizacji. 3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: a) bezpośrednie kontaktowanie się z właścicielami posesji, na których znajdują się wyroby zawierające azbest przeznaczone do demontażu lub odbioru w celu uzgodnienia terminu oraz zasad wykonania usługi, zgodnie z kolejnością przedstawioną na otrzymanym wykazie, b) przed przystąpieniem do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest z obiektu, urządzenia budowlanego lub instalacji przemysłowej, a także z terenu prac, zgłoszenie tego faktu właściwemu organowi nadzoru budowlanego oraz właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac, zgodnie z § 6 ust. 2 w/w rozporządzenia, c) wystawienie dokumentów potwierdzających dokonanie zgłoszeń w w/w organach, o których jest mowa w pkt 3 lit b, d) zapewnienie odpowiedniej organizacji i zabezpieczenia placu robót oraz uporządkowanie nieruchomości po przeprowadzonych pracach, e) wystawianie dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów od właścicieli nieruchomości (podpisanych przez osobę figurującą na wykazie) oraz dokumentów potwierdzających przekazanie ich na składowisko odpadów niebezpiecznych (karty przekazania odpadów). Uwaga: w przypadku rezygnacji któregoś z właścicieli nieruchomości z demontażu lub odbioru - pobranie od nich pisemnego oświadczenia o rezygnacji z ich przyczyny i przekazanie ich Zamawiającemu, f) wystawienie dokumentu stwierdzającego rzetelne wykonanie prac oraz oczyszczenie terenu z azbestu, wynikających z Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 z późn. zm.), g) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu 20 sztuk zdjęć w formie cyfrowej na informatycznym nośniku danych (płyta CD), z różnych etapów prac pracowników firmy tj. demontażu płyt z dachu, odbioru z nieruchomości, zabezpieczenia na paletach folią, ładowania na samochód, oczyszczenia terenu z włókien azbestu, itp. h) ochrony danych osobowych zawartych w wykazie nieruchomości. Dane zawarte w wykazie nieruchomości Wykonawca wykorzystywać będzie wyłącznie do celów realizacji niniejszej umowy, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (jt. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). i) poniesienie pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody wyrządzone podczas realizacji niniejszego zamówienia lub niedopełnienia należnych obowiązków, nałożonych przepisami prawa w tym zakresie. UWAGA: 1.Do przeliczenia Mg na m2 przyjmuje się przelicznik, że 1 m2 = 12 kg. 2.Ilość odpadów określona w wykazie może ulec zmianie z powodu nieprecyzyjnego oszacowania odpadów w (m2 lub tonach) przez właścicieli, zarządców lub użytkowników nieruchomości. Zmianie może również ulec liczba osób podana w wykazie z powodu rezygnacji posiadaczy odpadów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Środowisko i Innowacje Sp. z o.o., Dobrów 8, Tuczępy, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47644,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39847,68

  • Oferta z najniższą ceną: 39847,68 / Oferta z najwyższą ceną: 56235,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.