eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Demontaż, odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Serock w 2012 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-04

Serock: Demontaż, odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Serock w 2012 roku.
Numer ogłoszenia: 123475 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock , Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Serock w 2012 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usuwanie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych, położonych na terenie Miasta i Gminy Serock: a) demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych), zabezpieczenie, załadunek, transport i utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych, b) odbiór składowanych luzem wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych), zabezpieczenie, załadunek, transport i utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych. c) całkowita wartość zamówienia - do max. kwoty 51.450,26 zł brutto. Uwaga: szacuje się, że procentowy udział demontażu pokryć dachowych w stosunku do odbioru i utylizacji całkowitej ilości wyrobów zawierających azbest - wynosić będzie ok. 24%. 2. Inne ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) usunięcie pokryć dachowych zawierających azbest, w sposób uwzględniający wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 z późn. zm.) z budynków na terenie Miasta i Gminy Serock, b) zważenie pozyskanych odpadów z poszczególnych posesji i udokumentowanie masy (ciężaru) tych odpadów, c) transport odpadów może być prowadzony wyłącznie przez podmiot posiadający zezwolenie w zakresie zbierania lub transportu odpadów niebezpiecznych, w tym wyrobów zawierających azbest, d) utylizacja wyrobów zawierających azbest na składowisku odpadów niebezpiecznych, posiadającym zezwolenie na prowadzenie tego typu składowiska. e) Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz właścicieli, zarządców, lub użytkowników budynków, na których znajdują się wyroby zawierające azbest przeznaczone do utylizacji. 3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: a) bezpośrednie kontaktowanie się z właścicielami posesji, na których znajdują się wyroby zawierające azbest przeznaczone do demontażu lub odbioru w celu uzgodnienia terminu oraz zasad wykonania usługi, zgodnie z kolejnością przedstawioną na otrzymanym wykazie, b) przed przystąpieniem do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest z obiektu, urządzenia budowlanego lub instalacji przemysłowej, a także z terenu prac, zgłoszenie tego faktu właściwemu organowi nadzoru budowlanego oraz właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac, zgodnie z § 6 ust. 2 w/w rozporządzenia, c) wystawienie dokumentów potwierdzających dokonanie zgłoszeń w w/w organach, o których jest mowa w pkt 3 lit b, d) zapewnienie odpowiedniej organizacji i zabezpieczenia placu robót oraz uporządkowanie nieruchomości po przeprowadzonych pracach, e) wystawianie dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów od właścicieli nieruchomości (podpisanych przez osobę figurującą na wykazie) oraz dokumentów potwierdzających przekazanie ich na składowisko odpadów niebezpiecznych (karty przekazania odpadów). Uwaga: w przypadku rezygnacji któregoś z właścicieli nieruchomości z demontażu lub odbioru - pobranie od nich pisemnego oświadczenia o rezygnacji z ich przyczyny i przekazanie ich Zamawiającemu, f) wystawienie dokumentu stwierdzającego rzetelne wykonanie prac oraz oczyszczenie terenu z azbestu, wynikających z Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 z późn. zm.), g) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu 20 sztuk zdjęć w formie cyfrowej na informatycznym nośniku danych (płyta CD), z różnych etapów prac pracowników firmy tj. demontażu płyt z dachu, odbioru z nieruchomości, zabezpieczenia na paletach folią, ładowania na samochód, oczyszczenia terenu z włókien azbestu, itp. h) ochrony danych osobowych zawartych w wykazie nieruchomości. Dane zawarte w wykazie nieruchomości Wykonawca wykorzystywać będzie wyłącznie do celów realizacji niniejszej umowy, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (jt. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). i) poniesienie pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody wyrządzone podczas realizacji niniejszego zamówienia lub niedopełnienia należnych obowiązków, nałożonych przepisami prawa w tym zakresie. UWAGA: 1.Do przeliczenia Mg na m2 przyjmuje się przelicznik, że 1 m2 = 12 kg. 2.Ilość odpadów określona w wykazie może ulec zmianie z powodu nieprecyzyjnego oszacowania odpadów w (m2 lub tonach) przez właścicieli, zarządców lub użytkowników nieruchomości. Zmianie może również ulec liczba osób podana w wykazie z powodu rezygnacji posiadaczy odpadów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Posiadają decyzję marszałka województwa zatwierdzającą program gospodarki odpadami, b) zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zgodnie z ustawą z 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) lub umowę z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych wraz z kopią zezwolenia tej firmy - w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych, c) umowę dotyczącą utylizacji odpadów zawierających azbest z podmiotem prowadzącym składowisko odpadów niebezpiecznych, d) zezwolenie/pozwolenie na użytkowanie składowiska odpadów niebezpiecznych przez podmiot, o którym mowa w pkt 8 lit c.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali, co najmniej trzy usługi polegające na demontażu - odbiorze, zabezpieczeniu, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest o wartości, co najmniej 50.000,00 zł brutto każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jednym kierownikiem budowy - branża ogólnobudowlana oraz osobami posiadającymi przeszkolenia w zakresie gospodarowania odpadami niebezpiecznymi.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, pok. Nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, pok. Nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.