eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa przeglądów i napraw samochodów służbowych eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-15

Szczecin: Usługa przeglądów i napraw samochodów służbowych eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych.
Numer ogłoszenia: 164590 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107130 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeglądów i napraw samochodów służbowych eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów i napraw 20 sztuk samochodów służbowych, eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych. 2.Szczegółowy wykaz samochodów objętych świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ). 3.Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: 1) okresowe przeglądy gwarancyjne (dotyczy 7 szt samochodów marki Suzuki Jimny o nr rej. wyszczególnionych w załączniku nr 1 SIWZ), 2) okresowe przeglądy pogwarancyjne (dotyczy samochodów marki Fiat, Skoda, 8 szt samochodów marki Suzuki o nr rej. wyszczególnionych w załączniku nr 1 SIWZ), 3) usługi serwisowe i naprawy wynikające z przeglądów, 4) bieżące naprawy niezbędne do zachowania właściwego stanu technicznego samochodów wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych, w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych, 5) przeglądy klimatyzacji samochodowych (dotyczy samochodów marki Skoda, Suzuki). 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - świadczenie usług dla samochodu marki Fiat w tym: Fiat Albea 1,4 8 V Fresh - 1 sztuka, Zadanie nr 2 - świadczenie usług dla samochodów marki Skoda Octavia w tym: Skoda Octavia 1,6 Tour - 3 sztuki, Skoda Octavia II 1,6 - 1 sztuka. Zadanie nr 3 - świadczenie usług dla samochodów marki Suzuki w tym: Suzuki Jimny 1,3 JLX 14 sztuk (w tym 7 szt. objętych gwarancją), Suzuki SX4 1,6 - 1 sztuka. 5.Zamawiający wymaga aby wszystkie usługi serwisowe i naprawcze były wykonywane w stacji serwisowej zapewniającej wykonanie usług zgodnie z normami technologicznymi wymaganymi przez producenta samochodów będących własnością Zamawiającego, posiadające wyposażenie i oprogramowanie diagnostyczne pozwalające na prawidłową i pełną diagnostykę serwisowanych pojazdów. 6.Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy mieszczącej się na terenie Szczecina lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - nie dalej niż 25 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponować stacją serwisową oddaloną od siedziby Zamawiającego o odległość większą niż wymagana, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie przetransportować samochód na własny koszt i ryzyko za pomocą lawety z siedziby Zamawiającego do stacji serwisowej oraz z powrotem ze stacji obsługi po wykonaniu usługi. 7.Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia przy użyciu odpowiednich technologii, części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów w sposób gwarantujący prawidłowe użytkowanie pojazdów a w przypadku zadania nr 3 w sposób zapewniający zachowanie gwarancji posiadanej na samochody marki Suzuki. 8.Przeglądy o których mowa w pkt. 3 rozdziału III SIWZ będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu określonym przez producenta w dokumentacji technicznej pojazdu. 9.Dostarczenie samochodu przez Zamawiającego do stacji obsługi zostanie potwierdzone w dokumencie Zlecenie usługi, który zostanie wydany Zamawiającemu. 10.Przeglądy i naprawy poszczególnych samochodów będą wykonywane w terminach uzgodnionych każdorazowo przez strony, nie dłuższym niż 5 dni roboczych, przy czym termin przyjęcia przez Wykonawcę samochodu na przegląd lub naprawę nie może być dłuższy niż 3 dni od daty zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście). 11.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej kalkulacji w Zleceniu usługi na wykonanie przeglądu lub naprawy podczas przyjęcia samochodu. Pracownik Zamawiającego po analizie zatwierdzi kalkulację i przekaże Wykonawcy do realizacji (osobiście, mailem lub faksem). Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowej kalkulacji i jej akceptacji wg powyższych zasad w przypadku rozszerzenia zakresu naprawy lub przekroczenia planowanego łącznego kosztu naprawy. 12.Zamawiający wymaga stosowania przy przeglądach i naprawach nowych nieregenerowanych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, stosowania przy przeglądach i naprawach części zamiennych i materiałów spełniających normy zalecane przez producenta samochodu oraz posiadających wymagane prawem polskim i europejskim świadectwa jakości i certyfikaty w tym bezpieczeństwa . 13.Wykonawca zobowiązywany będzie do wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych, wynikających z katalogu norm czasowych wyznaczonych przez producenta samochodu lub aktualnie obowiązujących u Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić do wglądu katalog norm czasowych. 14. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do nieodpłatnego holowania pojazdu w przypadku braku możliwości skorzystania przez Zamawiającego z usługi Assistance w ramach posiadanego ubezpieczenia AC samochodu, z miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego (w obrębie woj. zachodniopomorskiego) do miejsca naprawy, bądź do bezzwłocznego pokrycia kosztów naliczonych przez ubezpieczyciela za holowanie pojazdu, u którego pojazd jest ubezpieczony. 15.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi a na zastosowane części zamienne i materiały eksploatacyjne zgodnie z gwarancją przewidzianą przez producenta. 16.Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w umowach sporządzonych wg projektów umów stanowiących załączniki nr 7 A, 7 B do SIWZ. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ objętych świadczeniem usług będących przedmiotem zamówienia, w tym zmiany ilości samochodów objętych przeglądami i naprawami (nie dotyczy zadania nr 1). Zmiany te nie będą stanowić zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi przeglądu i napraw samochodu służbowego marki Fiat eksploatowanego w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą części zamiennych..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO KLON Jerzy Janiszyn, Sławomir Jaskulski Spółka Cywilna, ul. Sebastiana Klonowica 5, 71-241 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1293,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1590,49

  • Oferta z najniższą ceną: 1590,49 / Oferta z najwyższą ceną: 4739,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługi przeglądu i napraw samochodów służbowych marki Skoda Octavia eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą części zamiennych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO KLON Jerzy Janiszyn, Sławomir Jaskulski Spółka Cywilna, ul. Sebastiana Klonowica 5, 71-241 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19533,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24025,67

  • Oferta z najniższą ceną: 24025,67 / Oferta z najwyższą ceną: 66070,59

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Usługi przeglądu i napraw samochodów służbowych marki Suzuki eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą części zamiennych..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO KLON Jerzy Janiszyn, Sławomir Jaskulski Spółka Cywilna, ul. Sebastiana Klonowica 5, 71-241 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45977,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56552,40

  • Oferta z najniższą ceną: 56552,40 / Oferta z najwyższą ceną: 142512,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.