eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa przeglądów i napraw samochodów służbowych eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Szczecin: Usługa przeglądów i napraw samochodów służbowych eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych
Numer ogłoszenia: 107130 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny , ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeglądów i napraw samochodów służbowych eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów i napraw 20 sztuk samochodów służbowych, eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych. 2.Szczegółowy wykaz samochodów objętych świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ). 3.Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: 1) okresowe przeglądy gwarancyjne (dotyczy 7 szt samochodów marki Suzuki Jimny o nr rej. wyszczególnionych w załączniku nr 1 SIWZ), 2) okresowe przeglądy pogwarancyjne (dotyczy samochodów marki Fiat, Skoda, 8 szt samochodów marki Suzuki o nr rej. wyszczególnionych w załączniku nr 1 SIWZ), 3) usługi serwisowe i naprawy wynikające z przeglądów, 4) bieżące naprawy niezbędne do zachowania właściwego stanu technicznego samochodów wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych, w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych, 5) przeglądy klimatyzacji samochodowych (dotyczy samochodów marki Skoda, Suzuki). 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - świadczenie usług dla samochodu marki Fiat w tym: Fiat Albea 1,4 8 V Fresh - 1 sztuka, Zadanie nr 2 - świadczenie usług dla samochodów marki Skoda Octavia w tym: Skoda Octavia 1,6 Tour - 3 sztuki, Skoda Octavia II 1,6 - 1 sztuka. Zadanie nr 3 - świadczenie usług dla samochodów marki Suzuki w tym: Suzuki Jimny 1,3 JLX 14 sztuk (w tym 7 szt. objętych gwarancją), Suzuki SX4 1,6 - 1 sztuka. 5.Zamawiający wymaga aby wszystkie usługi serwisowe i naprawcze były wykonywane w stacji serwisowej zapewniającej wykonanie usług zgodnie z normami technologicznymi wymaganymi przez producenta samochodów będących własnością Zamawiającego, posiadające wyposażenie i oprogramowanie diagnostyczne pozwalające na prawidłową i pełną diagnostykę serwisowanych pojazdów. 6.Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy mieszczącej się na terenie Szczecina lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - nie dalej niż 25 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponować stacją serwisową oddaloną od siedziby Zamawiającego o odległość większą niż wymagana, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie przetransportować samochód na własny koszt i ryzyko za pomocą lawety z siedziby Zamawiającego do stacji serwisowej oraz z powrotem ze stacji obsługi po wykonaniu usługi. 7.Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia przy użyciu odpowiednich technologii, części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów w sposób gwarantujący prawidłowe użytkowanie pojazdów a w przypadku zadania nr 3 w sposób zapewniający zachowanie gwarancji posiadanej na samochody marki Suzuki. 8.Przeglądy o których mowa w pkt. 3 rozdziału III SIWZ będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu określonym przez producenta w dokumentacji technicznej pojazdu. 9.Dostarczenie samochodu przez Zamawiającego do stacji obsługi zostanie potwierdzone w dokumencie Zlecenie usługi, który zostanie wydany Zamawiającemu. 10.Przeglądy i naprawy poszczególnych samochodów będą wykonywane w terminach uzgodnionych każdorazowo przez strony, nie dłuższym niż 5 dni roboczych, przy czym termin przyjęcia przez Wykonawcę samochodu na przegląd lub naprawę nie może być dłuższy niż 3 dni od daty zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście). 11.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej kalkulacji w Zleceniu usługi na wykonanie przeglądu lub naprawy podczas przyjęcia samochodu. Pracownik Zamawiającego po analizie zatwierdzi kalkulację i przekaże Wykonawcy do realizacji (osobiście, mailem lub faksem). Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowej kalkulacji i jej akceptacji wg powyższych zasad w przypadku rozszerzenia zakresu naprawy lub przekroczenia planowanego łącznego kosztu naprawy. 12.Zamawiający wymaga stosowania przy przeglądach i naprawach nowych nieregenerowanych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, stosowania przy przeglądach i naprawach części zamiennych i materiałów spełniających normy zalecane przez producenta samochodu oraz posiadających wymagane prawem polskim i europejskim świadectwa jakości i certyfikaty w tym bezpieczeństwa . 13.Wykonawca zobowiązywany będzie do wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych, wynikających z katalogu norm czasowych wyznaczonych przez producenta samochodu lub aktualnie obowiązujących u Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić do wglądu katalog norm czasowych. 14. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do nieodpłatnego holowania pojazdu w przypadku braku możliwości skorzystania przez Zamawiającego z usługi Assistance w ramach posiadanego ubezpieczenia AC samochodu, z miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego (w obrębie woj. zachodniopomorskiego) do miejsca naprawy, bądź do bezzwłocznego pokrycia kosztów naliczonych przez ubezpieczyciela za holowanie pojazdu, u którego pojazd jest ubezpieczony. 15.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi a na zastosowane części zamienne i materiały eksploatacyjne zgodnie z gwarancją przewidzianą przez producenta. 16.Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w projektach umów stanowiących załącznik nr 7 A, 7 B do SIWZ. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ objętych świadczeniem usług będących przedmiotem zamówienia, w tym zmiany ilości samochodów objętych przeglądami i naprawami (nie dotyczy zadania nr 1). Zmiany te nie będą stanowić zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 5,96 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: a) dysponuje co najmniej 1 samodzielnym stanowiskiem wyposażonym w podnośnik hydrauliczny, pneumatyczny, lub elektryczny, na którym wykonywane będą naprawy mechaniczne pojazdów; umożliwiającym wykonywanie napraw bez względu na warunki atmosferyczne (dotyczy zadania nr 1,2); b) dysponuje co najmniej 3 samodzielnymi stanowiskami wyposażonymi w podnośnik hydrauliczny, pneumatyczny, lub elektryczny, na których wykonywane będą naprawy mechaniczne pojazdów umożliwiającymi wykonywanie napraw bez względu na warunki atmosferyczne (dotyczy zadania nr 3); jedno stanowisko może spełniać więcej niż jeden warunek c) dysponuje urządzeniem do diagnostyki i czynności kontrolno-regulujących systemów elektronicznych pojazdów marki Fiat, lub Skoda, lub Suzuki, komputerowy tester usterek umożliwiający pełną diagnostykę pojazdów marki Fiat, lub Skoda, lub Suzuki, posiadającym aktualną licencję na oprogramowanie do komputerowej diagnostyki pojazdów (dotyczy zadania nr 1,2,3); d) dysponuje urządzeniem laserowym do pomiarów, sprawdzania i regulacji geometrii zawieszenia pojazdów (dotyczy zadania nr 1,2,3); e) dysponuje minimum po jednej sztuce narzędzi i elementów wyposażenia stacji serwisowej (zakładu): (dotyczy zadania nr 1,2,3) - urządzenia do ustawienia geometrii kół, - rolki hamulcowe przeznaczone do pomiaru sił hamujących i oceny skuteczności hamulców pojazdów, - shock tester (urządzenie do sprawdzania amortyzatorów). Wykonawca potwierdza spełnianie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym poprzez złożenie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wg załącznika nr 5A-5C do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: a) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do świadczenia usług w zakresie mechaniki, elektryki oraz diagnostyki komputerowej pojazdów marki Fiat - wykazującą się minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym związanym z naprawą pojazdów (dotyczy zadania nr 1), b) dysponuje co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do świadczenia usług w zakresie mechaniki, elektryki oraz diagnostyki komputerowej pojazdów marki Skoda lub Suzuki - wykazującymi się minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym związanym z naprawą pojazdów (dotyczy zadania nr 2,3). Wykonawca potwierdza spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 poprzez poleganie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi pomiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga złożenia stosownych dokumentów dotyczących: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo wystawione w sposób określony przepisami prawa cywilnego (oryginał lub potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ objętych świadczeniem usług będących przedmiotem zamówienia, w tym zmiany ilości samochodów objętych przeglądami i naprawami (nie dotyczy zadania nr 1). Zmiany te nie będą stanowić zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy. 2) w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy urzędowej stawki podatku VAT, wynagrodzenie należne Wykonawcy określone w umowie będzie podlegać zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze zmiany stawki tego podatku. Zamawiający przewiduje zmiany umowy nie wpływające na zmiany treści oferty w tym osób wskazanych do kontaktu w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10 71-245 Szczecin, pok. nr 8A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, pok. nr 19 Kancelaria - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W zakresie 1,2 części zamówienia na kryterium wyboru ofert 100 % cena składają się podkryteria: 20 % cena przeglądu i wykonania usług serwisowych brutto (formularz ofertowy wg załącznika nr 2A lub 2B tabela A), 30 % cena 1 roboczogodziny brutto, 50% cena części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych brutto tabela B1 w formularzu ofertowym (suma cen części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w formularzu ofertowym w tabeli B po udzielonym przez Wykonawcę rabacie). W zakresie 3 części zamówienia na kryterium wyboru ofert 100 % cena składają się podkryteria: 5 % cena usług serwisowych brutto (formularz ofertowy wg załącznika nr 2 C tabela A), 40 % cena 1 roboczogodziny brutto, 55% cena części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych brutto tabela B1 w formularzu ofertowym (suma cen części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w formularzu ofertowym w tabeli B po udzielonym przez Wykonawcę rabacie)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi przeglądu i napraw samochodu służbowego marki Fiat eksploatowanego w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą części zamiennych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - świadczenie usług dla samochodu marki Fiat w tym: Fiat Albea 1,4 8 V Fresh - 1 sztuka. Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: 1) okresowe przeglądy pogwarancyjne, 2) usługi serwisowe i naprawy wynikające z przeglądów, 3) bieżące naprawy niezbędne do zachowania właściwego stanu technicznego samochodu wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych, w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi przeglądu i napraw samochodów służbowych marki Skoda Octavia eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą części zamiennych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - świadczenie usług dla samochodów marki Skoda Octavia w tym: Skoda Octavia 1,6 Tour - 3 sztuki, Skoda Octavia II 1,6 - 1 sztuka. Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: 1) okresowe przeglądy pogwarancyjne, 2) usługi serwisowe i naprawy wynikające z przeglądów, 3) bieżące naprawy niezbędne do zachowania właściwego stanu technicznego samochodów wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych, w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych, 4) przeglądy klimatyzacji samochodowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi przeglądu i napraw samochodów służbowych marki Suzuki eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą części zamiennych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: 1) okresowe przeglądy gwarancyjne (dotyczy samochodów marki Suzuki wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, 2) okresowe przeglądy pogwarancyjne (dotyczy samochodów marki Suzuki o nr rej. wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, 3) usługi serwisowe i naprawy wynikające z przeglądów, 4) bieżące naprawy niezbędne do zachowania właściwego stanu technicznego samochodów wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych, w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych, 5) przeglądy klimatyzacji samochodowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.