eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzewica › Adaptacja pomieszczeń budynku gminnego przy ul. Barci Kobylańskich w Drzewicy na Warsztat Terapii Zajęciowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Drzewica: Adaptacja pomieszczeń budynku gminnego przy ul. Barci Kobylańskich w Drzewicy na Warsztat Terapii Zajęciowej.
Numer ogłoszenia: 164540 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Drzewica , ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica, woj. łódzkie, tel. 048 3756794, faks 048 3756641.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugm@drzewica.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń budynku gminnego przy ul. Barci Kobylańskich w Drzewicy na Warsztat Terapii Zajęciowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania i adaptacja pomieszczeń budynku gminnego przy ul. Braci Kobylańskich w Drzewicy na Warsztat Terapii Zajęciowej. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie n/w robót: - roboty budowlane, rozbiórka ścianek działowych (46 m2), rozbiórka podłóg i posadzek , wykonanie nowych ścianek działowych (144.36 m2), wykonanie nowych podłóg, roboty glazurnicze (63,92 m2), montaż nowych drzwi z ościeżnicami (42 m2), podmurowanie kominów ( 22,8 m3)od stropu piętra ponad dach, wycięcie miejsc w pokryciu dachowym, wykonanie obróbek blacharskich i czapek betonowych na kominach, roboty malarskie (434,91 m2 ), - instalacje wod.kan. w piwnicy (bez kotłowni) i parterze budynku. - instalacje c.o. , - instalacja elektryczna oświetleniowa i gniazd wtykowych w parterze budynku, - instalacja wentylacyjna (grawitacyjna i mechaniczna w piwnicy i na parterze budynku),.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3. Wpłaty wadium w wysokości 10.000zł ( dziesięć tysięcy złotych) należy dokonać przelewem na konto Gminy i Miasta w Drzewicy BS Przysucha oddział Drzewica nr 62914510114000015620000002 w terminie do dnia 16.06.2009 r. do godz. 12.00. Wadium należy wnieść zgodnie z zasadami określonymi w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie innej niż pieniądz należy zdeponować w kasie Urzędu Gminy i Miasta w Drzewicy ( II piętro ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze, tzn. zamówienia te łącznie powinny obejmować roboty budowlane wszystkich branż, tj. budowlanej, elektrycznej, sanitarnej. Ponadto wartość każdego z tych zamówień musi wynosić co najmniej 0,5 mln zł netto. c) dysponują potencjałem technicznym lub będą dysponować potencjałem technicznym, d) dysponują osobami lub będą dysponować osobami (uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia) zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, elektrycznej , sanitarnej . Osoby te muszą wykazać również aktualną przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa. e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: posiadają potwierdzoną przez Bank zdolność kredytową umożliwiającą realizację tego zadania (w wysokości min. równej kwocie brutto ceny ofertowej )oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (suma gwarancyjna) w wysokości co najmniej 0,5 mln zł. f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: X. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW : 1. oświadczenia wg art. 22 ust. 1 ( załącznik nr 2), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia, w wykazie należy wskazać osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez te osoby właściwych uprawnień zawodowych oraz aktualne dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 3 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , ze wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze, tzn. każde z tych zamówień powinno obejmować roboty budowlane wszystkich branż, tj. budowlanej, elektrycznej, sanitarnej. Ponadto wartość każdego z tych zamówień musi wynosić co najmniej 0,5 mln zł netto. Do każdego wykazanego zamówienia należy załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie tych zamówień z należyta starannością. 8. wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia których wykonanie powierzy podwykonawcom, lub złoży oświadczenie że nie będzie korzystał z usług podwykonawców. 9. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( wysokość ubezpieczenia co najmniej 0,5 mln zł) 10. informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 11. oświadczenie, że wykonawca : a. zapoznał się z dokumentacja techniczną ; b. zapoznał się z terenem budowy ; c. akceptuje postanowienia załączonego wzoru umowy ; d. udzieli 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe. Na zamontowane urządzenia obowiązuje gwarancja producenta. 12. dowód wpłaty wadium a. kserokopia dowodu wniesienia wadium. Dokumenty o których mowa w punkcie X i XI należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub w/w dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości, nie później niż w terminie składania ofert zastrzec, które informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzewica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Drzewicy ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Drzewicy ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica pokój nr 10 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.