eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paczków › Wykonanie robót remontowych elewacji wg projektu kolorystyki oraz odnowienie cokołów w budynku Domu Dziecka w Paczkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Paczków: Wykonanie robót remontowych elewacji wg projektu kolorystyki oraz odnowienie cokołów w budynku Domu Dziecka w Paczkowie
Numer ogłoszenia: 164376 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: TIS Dom Dziecka, ul. Kopernika 11, 48-370 Paczków, woj. opolskie, tel. 0-77 4316523, fax 0-77 4316523.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nysa.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Dziecka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych elewacji wg projektu kolorystyki oraz odnowienie cokołów w budynku Domu Dziecka w Paczkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych elewacji wg projektu kolorystyki oraz odnowienie cokołów w budynku Domu Dziecka w Paczkowie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2.Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, a spełniają warunki zawarte w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Wykonawca powinien mieć doświadczenie w realizacji robót przy obiektach zabytkowych, personel nadzorczy oraz wykonawczy niezbędny przy wykonywaniu robót ujętych w Przedmiarach robót oraz spełniać wymagania ujęte w SIWZ. 5.Wykonawca powinien posiadać odpowiednio wykwalifikowany i uprawniony personel techniczny zdolny do sprawowania funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót. 6.Wykonawca powinien udowodnić zrealizowanie w ciągu 5 lat co najmniej 2 zadań o wartości min. 90 000 złotych w tym co najmniej jedno zadanie przy obiektach zabytkowych. 7. Wykonawca winien udzielić na wykonane roboty remontowe co najmniej 3 - letniej gwarancji Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły:Spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie spięte w kolejności: 1.Formularz ofertowy (zał. nr 5) - cena oferty musi być przedstawiona jako cena netto + obowiązujący podatek VAT = cena brutto 2.Oświadczenia (zał. nr 3) 3.Wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (zał. nr 2) - referencje 4.Wykaz ilości pracowników możliwych do zatrudnienia przy realizacji. 5.Dane personalne Kierownika budowy i ewentualnych Kierowników robót wraz z numerami uprawnień budowlanych 6.Aktualny odpis lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wskazujące osobę uprawnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert 7.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8.Potwierdzona kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w terminie wykonywania przedmiotu zamówienia. 9.Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej 10.Umowa (zał. nr 4)- rycztałtowa 11.Brak jakichkolwiek z w/w dokumentów lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nysa.samorzady.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM DZIECKA w Paczkowie, ul. Kopernika 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 09:00, miejsce: DOM DZIECKA w Paczkowie, ul. Kopernika 11 w gabinecie Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.