eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamocin › Wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościachNowy Dwór, Lipa, Swoboda, Jaktorowo, Szamoty

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-25

Szamocin: Wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach: Nowy Dwór, Lipa, Swoboda, Jaktorowo, Szamoty
Numer ogłoszenia: 164316 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70690 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szamocin, Pl. Wolności 19, 64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie, tel. 67 2848003, faks 67 2848065.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach: Nowy Dwór, Lipa, Swoboda, Jaktorowo, Szamoty.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach: Nowy Dwór, Lipa, Swoboda, Jaktorowo, Szamoty. Nazwa i kod zamówienia wg Wspólnego Słownika 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 2. Miejsce dostawy wyposażenia: - Jaktorowo 9a - działka: nr 47 obręb ewidencyjny gmina Szamocin - Lipa 33 - działka: nr 409/1 obręb ewidencyjny gmina Szamocin - Nowy Dwór 11a - działka: nr 79/6 obręb ewidencyjny gmina Szamocin - Swoboda 10 - działka: nr 249 obręb ewidencyjny gmina Szamocin - Szamoty 17 - działka: nr 10/1 obręb ewidencyjny gmina Szamocin Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na: 23.07.2013 r. 1. Celem opracowania jest wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach: Nowy Dwór, Lipa, Swoboda, Jaktorowo, Szamoty, w tym: Kuchnia narożnikowa - 2 x 5 m Kuchnia narożnikowa - 4 m Stoły - 45 szt. Krzesła - 234 szt. Ławki - 20 szt. Lodówko - zamrażarka - 4 szt. Lodówka - 1 szt. Kuchenka gazowo-elektryczna - 4 szt. Kuchenka mikrofalowa - 5 szt. Czajnik elektryczny - 4 szt. Zlew 2-komorowy - 1 szt. Gofrownica - 1szt. Frytkownica - 1szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ - Wyposażenie świetlic. 3. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Wyposażenie powinno zapewnić funkcjonalność i standard oraz tworzyć jednolitą stylistyczną całość, estetyczny wygląd wnętrza odpowiadającego jego i funkcji. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie niezbędne do prawidłowego użytkowania akcesoria. 4. Wymagany okres gwarancji minimum 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten winien być w języku polskim i określać okres gwarancji, warunki serwisowania gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek. 5. Wykonawca sporządza i załącza do oferty specyfikację techniczną oferowanego wyposażenia, przy czym parametry techniczne określone w załączniku nr 4 stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowane wyposażenie. W przypadku, gdy parametry oferowanego wyposażenia są tożsame z wymienionymi w załączniku nr 4 do SIWZ wówczas Wykonawca może załączyć do oferty podpisany załącznik nr 4. 6.Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia. Wykonawca dostarczy i zamontuje wyposażenie w każdej świetlicy wiejskiej. UWAGA: zaproponowane w ofercie elementy - materiały powinny być takie same lub równoważne i odpowiadać parametrom technicznym, funkcjonalnym i użytkowym narzuconym przez zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja będzie współfinansowana ze środków PROW na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ART-MEBEL Robert Michalewski, ul. Młyńska 3, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52715,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41111,58

  • Oferta z najniższą ceną: 41111,58 / Oferta z najwyższą ceną: 72880,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.