eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › przebudowa ulicy Kraszewskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-30

POZYCJA 16408

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pruszków: przebudowa ulicy Kraszewskiego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków, do kontaktów: Jolanta Kotlarek, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244, e-mail: bzp@miasto.pruszkow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski w Pruszkowie, Biuro Zamówień Publicznych, Jolanta Kotlarek, Aleksander Pepłoński, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 758 72 44; 022 758 79 63, fax 022 758 72 44; 022 758 79 63. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy Kraszewskiego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: a/ przebudowa nawierzchni asfaltowych: - jezdni, - chodników, - miejsc parkingowych na nawierzchnię z kostki betonowej - powierzchnia - 18 535,00m2 b/ przebudowa elementów odwodnienia, c/ przebudowa oświetlenia ulicznego, d/ przebudowa urządzeń elektroenergetycznych,e/ przebudowa linii monitoringu wizyjnego, f/ zagospodarowanie terenów zieleni, g/ budowa elementów małej architektury, h/ organizacja ruchu: - oznakowanie pionowe - oznakowanie poziome,i/ przebudowa nawierzchni peronu WKD wraz z elementami małej architektury. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Pruszków. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: a/przebudowa nawierzchni asfaltowych:jezdni,chodników,miejsc parkingowych na nawierzchnię z kostki betonowej,powierzchnia-18 535m2,b/przebudowa elementów odwodnienia, c/przebudowa oświetlenia ulicznego, d/przebudowa urządzeń elektroenergetycznych,e/przebudowa linii monitoringu wizyjnego, f/ zagospodarowanie terenów zieleni, g/budowa elementów małej architektury,h/ organizacja ruchu:oznakowanie pionowe,oznakowanie poziome,i/przebudowa nawierzchni peronu WKD wraz z elementami małej architektury. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 75 000,00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a/ wykażą się realizacją z należytą starannością w ostatnich 5 latach licząc od dnia składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 zamówienia (rozpoczęte i zakończone) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. prace polegające na kompleksowym wykonaniu budowy lub przebudowy drogi z kostki betonowej o wartości mnie mniejszej niż 2 miliony złotych. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.: - 2 osobami (Kierownik Budowy i Majster) posiadającymi uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg z 5 letnim stażem pracy na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót drogowych, wpisanymi na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - 1 osobą (Kierownik robót) posiadającą uprawnienia budowlano - wykonawcze w zakresie sieci sanitarnych, wpisaną na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - 1 osobą (Kierownik robót) posiadającą uprawnienia budowlano - wykonawcze w zakresie sieci elektroenergetycznych i posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania i eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV, wpisaną na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. - 1 osobą (Kierownik robót) posiadającą uprawnienia budowlano - wykonawcze w zakresie sieci telekomunikacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, Doświadczenie na stanowisku kierowniczym w danej branży minimum 2 lata. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a/ Wykonawca uzyskał w okresie ostatnich dwóch lat obrotowych (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres z uwzględnieniem wymaganego przychodu) średni roczny przychód netto ze sprzedaży robót budowlanych na podstawie rachunku zysków i strat, Pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Pozycja netto ze sprzedaży i zrównane z nimi lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego średni obrót roczny z okresu ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu w wysokości nie mniejszej niż 6 milionów złotych. b/ posiadają zdolność kredytową lub środki własne w wysokości min. 2 miliony złotych. c/ przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę gwarancyjną nie niższą jak 500 000,00zł. 4/ Udzielą, co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. 5/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów przewidzianych w Ustawie - prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministra z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2004r. Nr 71, poz. 645)

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.05.2006, cena - 675.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.05.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 13.07.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2006, godzina 12:00, Urząd Miejski w Pruszkowie, ul. Kraszewskiego 14/16, pok. 21.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.