eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania, wsparcia dla switchy oraz przedłużenie umów serwisowych i gwarancji dla MUP w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-28

Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania, wsparcia dla switchy oraz przedłużenie umów serwisowych i gwarancji dla MUP w Lublinie
Numer ogłoszenia: 163571 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126305 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania, wsparcia dla switchy oraz przedłużenie umów serwisowych i gwarancji dla MUP w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I zamówienia: Komputer stacjonarny typu all in one: ilość 16 sztuk. Część II zamówienia: Komputer stacjonarny typu all in one: ilość 4 sztuki. Część III zamówienia: Skaner A4: ilość 5 sztuk. Do każdego urządzenia należy dołączyć przewód zasilający, przewód USB do podłączenia skanera do komputera o długości co najmniej 1,5m, płytę CD ze sterownikami, jeśli są wymagane, do systemów Windows 2000) XP) Vista) 7, a także instrukcję w języku polskim. Część IV zamówienia: Akcesoria komputerowe: 1. Płyty DVD +R Double Layer: ilość 100 sztuk: Pojemność pojedynczej płytki: 8,5 GB, Prędkość zapisu danych co najmniej 8x; 2. Płyty DVD +R: ilość 200 sztuk: Pojemność pojedynczej płytki: 4,7 GB, Prędkość zapisu danych co najmniej 16x; 3. Płyty DVD RW: ilość 5 sztuk: Pojemność pojedynczej płytki: 4,7 GB, Prędkość zapisu danych co najmniej 4x; 4. Płyty Blu Ray: ilość 50 sztuk: Pojemność pojedynczej płytki: 50 GB, Prędkość zapisu danych co najmniej 6x; 5. Koperty na płyty DVD z okienkiem i klapką: ilość 300 szt; 6. Klawiatura komputerowa przewodowa: ilość 5 sztuk; 7. Mysz komputerowa przewodowa: ilość 10 sztuk; 8. Patchcordy RJ45 UTP kat. 6 o następujących wymiarach: 0,5m: ilość 50 szt., 1,0m: ilość 50 szt., 1,5m: ilość 100 szt., 2,0m: ilość 100 szt.; 9. Papier do drukarek termicznych - długość 80 m (całkowita średnica zewnętrzna rolki nie może być większa niż 120mm), średnica trzpienia środkowego - 12mm, szerokość rolki - 80mm, zwinięty powierzchnią termoczułą na zewnątrz rolki - 70 szt. Część V zamówienia Oprogramowanie pakiet biurowy Microsoft Office Professional 2013 PL lub równoważny: licencje na 42 stacje. Część VI zamówienia: Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET Endpoint Antywirus NOD32 dla stacji roboczych i serwerów plików dla 200 użytkowników oraz konsolę administracyjną na okres 1 roku od dnia 17.10.2014 r. Część VII zamówienia: Wsparcie dla switchy CISCO na poziomie 8x5xNBD na okres 1 roku dla następujących urządzeń: model WSC2960G48TCL numer seryjny FOC1236V179, model WSC2960G48TCL numer seryjny FOC1236V18J, model WSC2960G48TCL numer seryjny FOC1236V168, model WSC2960G48TCL numer seryjny FOC1335W1XP, model WSC2960S48TSL numer seryjny FOC1443X2AD, model WSC3560G48TS numer seryjny FOC1417Z0AE, model WSC3560G48TS numer seryjny FOC1229Y4WT, Switche WSC3560G48TS posiadają Standard Image. Część VIII zamówienia: Przedłużenie umowy serwisowej na UTM: 1. Aktualizacja licencji (FortiCare 8x5 Bundle Renewal) dla klastra 2 urządzeń FortuGate 200B o numerach seryjnych: FG200B3911600674 oraz FG200B3911600442 na okres 12 miesięcy od dnia 03.08.2014 r. obejmująca: Aktualizację oprogramowania systemowego oraz oprogramowania i sygnatur dla modułów antywirusowego, wykrywania i blokowania włamań (IPS), antyspamowego, filtracji stron WWW, Usługi wsparcia telefonicznego lub online świadczone w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy Urzędu wraz z dostępem do stron producenta, Gwarancję na urządzenia od dnia 03.08.2014 r. na okres minimum 12 miesięcy. 2. Aktualizacja licencji (8x5 Enhanced FortiCare) dla urządzenia FortiAnalyzer 100C o numerze seryjnym FL100C3911000433 na okres 12 miesięcy od dnia 22.11.2014 r. obejmująca: Aktualizację oprogramowania systemowego wraz z dostępem do stron producenta. Usługę wsparcia telefonicznego lub online świadczoną w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy Urzędu. Gwarancję na urządzenie od dnia 22.11.2014 r. na okres minimum 12 miesięcy. Część IX zamówienia: Przedłużenie gwarancji i umowy serwisowej na okres 12 miesięcy na serwery typu BLADE, półkę BLADE oraz switche SAN zgodnie z poniższymi P/N, datą obowiązywania umowy oraz S/N urządzenia dla którego jest przeznaczony: U0J46PE - 17.07.2014 (dla urządzenia o numerze seryjnym CZJ024006W), UE723PE - 28.12.2014 (dla urządzenia o numerze seryjnym CN8947A0A8), UE723PE - 28.12.2014 (dla urządzenia o numerze seryjnym CN8947A09K), UE492PE - 14.01.2015 (dla urządzenia o numerze seryjnym GB8950CE1N), U0J46PE - 14.01.2015 (dla urządzenia o numerze seryjnym GB8950CE23), U0J46PE - 14.01.2015 (dla urządzenia o numerze seryjnym GB8950CE2B).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.42.00 - Dyski optyczne 30.19.92.30 - Koperty 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 30.19.76.41 - Papier termograficzny 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Komputer stacjonarny typu all-in-one - ilość 16 sztuk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infomex Sp z.o.o., ul. Wesoła 19 B, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71080,64

  • Oferta z najniższą ceną: 71080,64 / Oferta z najwyższą ceną: 94464,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.