eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania, wsparcia dla switchy oraz przedłużenie umów serwisowych i gwarancji dla MUP w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-11

Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania, wsparcia dla switchy oraz przedłużenie umów serwisowych i gwarancji dla MUP w Lublinie
Numer ogłoszenia: 126305 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie , ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mup.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania, wsparcia dla switchy oraz przedłużenie umów serwisowych i gwarancji dla MUP w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: Komputer stacjonarny typu all in one: ilość 16 sztuk. Część II zamówienia: Komputer stacjonarny typu all in one: ilość 4 sztuki. Część III zamówienia: Skaner A4: ilość 5 sztuk. Do każdego urządzenia należy dołączyć przewód zasilający, przewód USB do podłączenia skanera do komputera o długości co najmniej 1,5m, płytę CD ze sterownikami, jeśli są wymagane, do systemów Windows 2000) XP) Vista) 7, a także instrukcję w języku polskim. Część IV zamówienia: Akcesoria komputerowe: 1. Płyty DVD +R Double Layer: ilość 100 sztuk: Pojemność pojedynczej płytki: 8,5 GB, Prędkość zapisu danych co najmniej 8x; 2. Płyty DVD +R: ilość 200 sztuk: Pojemność pojedynczej płytki: 4,7 GB, Prędkość zapisu danych co najmniej 16x; 3. Płyty DVD RW: ilość 5 sztuk: Pojemność pojedynczej płytki: 4,7 GB, Prędkość zapisu danych co najmniej 4x; 4. Płyty Blu Ray: ilość 50 sztuk: Pojemność pojedynczej płytki: 50 GB, Prędkość zapisu danych co najmniej 6x; 5. Koperty na płyty DVD z okienkiem i klapką: ilość 300 szt; 6. Klawiatura komputerowa przewodowa: ilość 5 sztuk; 7. Mysz komputerowa przewodowa: ilość 10 sztuk; 8. Patchcordy RJ45 UTP kat. 6 o następujących wymiarach: 0,5m: ilość 50 szt., 1,0m: ilość 50 szt., 1,5m: ilość 100 szt., 2,0m: ilość 100 szt.; 9. Papier do drukarek termicznych: całkowita średnica zewnętrzna rolki 120mm (ok. 137 m długości), średnica trzpienia środkowego 12mm, szerokość rolki 80mm, zwinięty powierzchnią termoczułą na zewnątrz rolki: ilość 40szt. Część V zamówienia Oprogramowanie pakiet biurowy Microsoft Office Professional 2013 PL lub równoważny: licencje na 42 stacje. Część VI zamówienia: Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET Endpoint Antywirus NOD32 dla stacji roboczych i serwerów plików dla 200 użytkowników oraz konsolę administracyjną na okres 1 roku od dnia 17.10.2014 r. Część VII zamówienia: Wsparcie dla switchy CISCO na poziomie 8x5xNBD na okres 1 roku dla następujących urządzeń: model WSC2960G48TCL numer seryjny FOC1236V179, model WSC2960G48TCL numer seryjny FOC1236V18J, model WSC2960G48TCL numer seryjny FOC1236V168, model WSC2960G48TCL numer seryjny FOC1335W1XP, model WSC2960S48TSL numer seryjny FOC1443X2AD, model WSC3560G48TS numer seryjny FOC1417Z0AE, model WSC3560G48TS numer seryjny FOC1229Y4WT, Switche WSC3560G48TS posiadają Standard Image. Część VIII zamówienia: Przedłużenie umowy serwisowej na UTM: 1. Aktualizacja licencji (FortiCare 8x5 Bundle Renewal) dla klastra 2 urządzeń FortuGate 200B o numerach seryjnych: FG200B3911600674 oraz FG200B3911600442 na okres 12 miesięcy od dnia 03.08.2014 r. obejmująca: Aktualizację oprogramowania systemowego oraz oprogramowania i sygnatur dla modułów antywirusowego, wykrywania i blokowania włamań (IPS), antyspamowego, filtracji stron WWW, Usługi wsparcia telefonicznego lub online świadczone w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy Urzędu wraz z dostępem do stron producenta, Gwarancję na urządzenia od dnia 03.08.2014 r. na okres minimum 12 miesięcy. 2. Aktualizacja licencji (8x5 Enhanced FortiCare) dla urządzenia FortiAnalyzer 100C o numerze seryjnym FL100C3911000433 na okres 12 miesięcy od dnia 22.11.2014 r. obejmująca: Aktualizację oprogramowania systemowego wraz z dostępem do stron producenta. Usługę wsparcia telefonicznego lub online świadczoną w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy Urzędu. Gwarancję na urządzenie od dnia 22.11.2014 r. na okres minimum 12 miesięcy. Część IX zamówienia: Przedłużenie gwarancji i umowy serwisowej na okres 12 miesięcy na serwery typu BLADE, półkę BLADE, macierz dyskową EVA4400 oraz switche SAN zgodnie z poniższymi P)N, datą obowiązywania umowy oraz S)N urządzenia dla którego jest przeznaczony: U0J46PE 17.07.2014 (dla urządzenia o numerze seryjnym CZJ024006W), UQ350PE 08.09.2014 (dla urządzenia o numerze seryjnym SGA10800UL), UE723PE 28.12.2014 (dla urządzenia o numerze seryjnym CN8947A0A8), UE723PE 28.12.2014 (dla urządzenia o numerze seryjnym CN8947A09K), UE492PE 14.01.2015 (dla urządzenia o numerze seryjnym GB8950CE1N), U0J46PE 14.01.2015 (dla urządzenia o numerze seryjnym GB8950CE23), U0J46PE 14.01.2015 (dla urządzenia o numerze seryjnym GB8950CE2B), UQ350PE 31.03.2015 (dla urządzenia o numerze seryjnym SGA94402AP), UQ320PE 31.03.2015 (dla urządzenia o numerze seryjnym SGA93500F2)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.61.10-0, 30.23.42.00-0, 30.19.92.30-1, 30.23.74.60-1, 32.42.10.00-0, 30.19.76.41-1, 48.76.10.00-0, 48.00.00.00-8, 72.25.00.00-2, 30.23.74.10-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt III.3.1 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: posiada wiedzę i doświadczenie. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt III.3.2 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt III.3.3 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt III.3.4 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt III.3.5 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału. W przypadku składania dokumentów innych niż pisemne zobowiązanie Zamawiający dopuszcza złożenie niniejszych dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia: 2.1 Oświadczenie wymagane w pkt III.4.2 winien złożyć odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dopuszcza się złożenie oświadczenia podpisanego przez pełnomocnika działającego w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.2. Oświadczenie określone w pkt III.4.1 oraz Formularz Oferty są składane przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.3. Zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Poza dokumentami wymienionymi w punkcie III.4.1., III.4.2. i III.4.4 winni załączyć do oferty pełnomocnictwo. 2.4. Dokumenty wymagane w pkt III.4.4 winien złożyć odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w formie oryginału. 3. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć podpisaną przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy, powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.bip.lublin.eu w zakładce Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Urząd Pracy w Lublinie ul. Niecała 14, 20-080 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, pokój nr 101 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawaiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 2. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputer stacjonarny typu all-in-one - ilość 16 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny typu all-in-one - ilość 16 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputer stacjonarny typu all-in-one - ilość 4 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny typu all-in-one - ilość 4 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Skaner A4 - ilość 5 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner A4 - ilość 5 sztuk. Do każdego urządzenia należy dołączyć przewód zasilający, przewód USB do podłączenia skanera do komputera o długości co najmniej 1,5m, płytę CD ze sterownikami, jeśli są wymagane, do systemów Windows 2000) XP) Vista) 7, a także instrukcję w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV zamówienia: Akcesoria komputerowe: 1. Płyty DVD +R Double Layer: ilość 100 sztuk:Pojemność pojedynczej płytki: 8,5 GB, Prędkość zapisu danych co najmniej 8x; 2. Płyty DVD +R: ilość 200 sztuk: Pojemność pojedynczej płytki: 4,7 GB, Prędkość zapisu danych co najmniej 16x; 3. Płyty DVD RW: ilość 5 sztuk: Pojemność pojedynczej płytki: 4,7 GB, Prędkość zapisu danych co najmniej 4x; 4. Płyty Blu Ray: ilość 50 sztuk: Pojemność pojedynczej płytki: 50 GB, Prędkość zapisu danych co najmniej 6x; 5. Koperty na płyty DVD z okienkiem i klapką: ilość 300 szt; 6. Klawiatura komputerowa przewodowa: ilość 5 sztuk; 7. Mysz komputerowa przewodowa: ilość 10 sztuk; 8. Patchcordy RJ45 UTP kat. 6 o następujących wymiarach: 0,5m: ilość 50 szt., 1,0m: ilość 50 szt., 1,5m: ilość 100 szt., 2,0m: ilość 100 szt.; 9. Papier do drukarek termicznych: całkowita średnica zewnętrzna rolki 120mm (ok. 137 m długości), średnica trzpienia środkowego 12mm, szerokość rolki 80mm, zwinięty powierzchnią termoczułą na zewnątrz rolki: ilość 40szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.42.00-0, 30.19.92.30-1, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 32.42.10.00-0, 30.19.76.41-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oprogramowanie - pakiet biurowy Microsoft Office Professional 2013 PL lub równoważny -licencje na 42 stacje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie - pakiet biurowy Microsoft Office Professional 2013 PL lub równoważny -licencje na 42 stacje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET Endpoint Antywirus NOD32 dla stacji roboczych i serwerów plików dla 200 użytkowników oraz konsolę administracyjną na okres 1 roku od dnia 17.10.2014 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET Endpoint Antywirus NOD32 dla stacji roboczych i serwerów plików dla 200 użytkowników oraz konsolę administracyjną na okres 1 roku od dnia 17.10.2014 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wsparcie dla switchy CISCO na poziomie 8x5xNBD na okres 1 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wsparcie dla switchy CISCO na poziomie 8x5xNBD na okres 1 roku dla następujących urządzeń: model WSC2960G48TCL numer seryjny FOC1236V179, model WSC2960G48TCL numer seryjny FOC1236V18J, model WSC2960G48TCL numer seryjny FOC1236V168, model WSC2960G48TCL numer seryjny FOC1335W1XP, model WSC2960S48TSL numer seryjny FOC1443X2AD, model WSC3560G48TS numer seryjny FOC1417Z0AE, model WSC3560G48TS numer seryjny FOC1229Y4WT, Switche WSC3560G48TS posiadają Standard Image.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przedłużenie umowy serwisowej na UTM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużenie umowy serwisowej na UTM: 1. Aktualizacja licencji (FortiCare 8x5 Bundle Renewal) dla klastra 2 urządzeń FortuGate 200B o numerach seryjnych: FG200B3911600674 oraz FG200B3911600442 na okres 12 miesięcy od dnia 03.08.2014 r. obejmująca: Aktualizację oprogramowania systemowego oraz oprogramowania i sygnatur dla modułów antywirusowego, wykrywania i blokowania włamań (IPS), antyspamowego, filtracji stron WWW, Usługi wsparcia telefonicznego lub online świadczone w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy Urzędu wraz z dostępem do stron producenta, Gwarancję na urządzenia od dnia 03.08.2014 r. na okres minimum 12 miesięcy. 2. Aktualizacja licencji (8x5 Enhanced FortiCare) dla urządzenia FortiAnalyzer 100C o numerze seryjnym FL100C3911000433 na okres 12 miesięcy od dnia 22.11.2014 r. obejmująca: Aktualizację oprogramowania systemowego wraz z dostępem do stron producenta. Usługę wsparcia telefonicznego lub online świadczoną w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy Urzędu. Gwarancję na urządzenie od dnia 22.11.2014 r. na okres minimum 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przedłużenie gwarancji i umowy serwisowej na okres 12 miesięcy na serwery typu BLADE, półkę BLADE, macierz dyskową EVA4400 oraz switche SAN zgodnie z poniższymi P/N, datą obowiązywania umowy oraz S/N urządzenia dla którego jest przeznaczony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużenie gwarancji i umowy serwisowej na okres 12 miesięcy na serwery typu BLADE, półkę BLADE, macierz dyskową EVA4400 oraz switche SAN zgodnie z poniższymi P)N, datą obowiązywania umowy oraz S)N urządzenia dla którego jest przeznaczony: U0J46PE 17.07.2014 (dla urządzenia o numerze seryjnym CZJ024006W), UQ350PE 08.09.2014 (dla urządzenia o numerze seryjnym SGA10800UL), UE723PE 28.12.2014 (dla urządzenia o numerze seryjnym CN8947A0A8), UE723PE 28.12.2014 (dla urządzenia o numerze seryjnym CN8947A09K), UE492PE 14.01.2015 (dla urządzenia o numerze seryjnym GB8950CE1N), U0J46PE 14.01.2015 (dla urządzenia o numerze seryjnym GB8950CE23), U0J46PE 14.01.2015 (dla urządzenia o numerze seryjnym GB8950CE2B), UQ350PE 31.03.2015 (dla urządzenia o numerze seryjnym SGA94402AP), UQ320PE 31.03.2015 (dla urządzenia o numerze seryjnym SGA93500F2)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.