eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rokietnica › PRZEBUDOWA PRZEPOMPOWNI WODOCIĄGOWEJ PRZY UL. SZKOLNEJ W ROKIETNICY NA STACJĘ UZDATNIANIA WODY.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-02

Rokietnica: PRZEBUDOWA PRZEPOMPOWNI WODOCIĄGOWEJ PRZY UL. SZKOLNEJ W ROKIETNICY NA STACJĘ UZDATNIANIA WODY.
Numer ogłoszenia: 163416 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. , Bytkowo, ul. Topolowa 6, 62-090 Rokietnica, woj. wielkopolskie, tel. 61 814 57 43, faks 61 814 58 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA PRZEPOMPOWNI WODOCIĄGOWEJ PRZY UL. SZKOLNEJ W ROKIETNICY NA STACJĘ UZDATNIANIA WODY..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącej przepompowni wody na stację uzdatniania wody wraz z obiektami towarzyszącymi w celu poprawienia stanu zaopatrzenia w wodę mieszkańców Gminy Rokietnica. Oprócz zasilania SUW w wodę z istniejącej studni nadal będzie wspomagana stacja poprzez dostawę wody na zbiorniki retencyjne alternatywnie z SUW Napachanie i SUW Mrowino. I. Istniejący stan zagospodarowania działki: 1. Budynek przepompowni wody o powierzchni zabudowy 125,40 m2. 2. Zbiorniki retencyjne stalowe każdy o pojemności 100 m3. 3. Studnia głębinowa o głębokości 165 m. 4. Zbiornik bezodpływowy o pojemności 2 m3 5. Ogrodzenie z siatki stalowej na słupkach z rur stalowych wraz z bramą wjazdową. II. Zakres projektowanej inwestycji obejmuje następujące obiekty i urządzenia techniczne: 1. Przebudowa istniejącego budynku przepompowni wody w dostosowaniu do nowej funkcji SUW z odpowiednim wyposażeniem technologicznym t. j. - demontaż pomp typ PJM i trzech hydroforów 1800, i ich orurowania - montaż dwóch odżelaziaczy o średnicy 2,2 m, aeratora O 1800 i O 1000, oraz dwu zestawów pompowych w budynku pompowni wraz z przepustnicami, armaturą i rurociągami w stali kwasoodpornej, - demontaż i montaż instalacji wewnętrznej sprężonego powietrza i instalacji chlorowania wody wraz z montażem armatury. - montaż chloratora. - montaż dmuchawy, sprężarek i osuszaczy powietrza. - montaż sygnalizacji stanów awaryjnych wraz z monitoringiem automatycznej pracy SUW oraz przygotowanie systemu do zdalnego dostępu przez komputer. - roboty budowlano-remontowe i modernizacyjne budynku przepompowni. 2. Budowa żelbetowego retencyjnego zbiornika wody o pojemności V=300 m3. 3. Budowa żelbetowego zbiornika kontaktowego o pojemności 100m3. 4. Budowa żelbetowego zbiornika wód popłucznych o pojemności całkowitej 61,56 m3. 5. Budowa zbiornika - neutralizatora. 6. Budowa zbiornika bezodpływowego i ;likwidacja istniejącego 7. Wykonanie obudowy typu Lange wraz z fundamentem w istniejącej studni głębinowej oraz montażem pompy głębinowej 8. Budowa sieci technologicznych międzyobiektowych t.j. wodociągowych, kanalizacyjnych. 9. Budowa rozdzielni energetycznych oraz instalacji elektrycznych, kablowych zasilających i sterowniczych, oraz zakup przewoźnego agregatu prądotwórczego o parametrach: - moc, 160 KVA/128 kW, - napięcie 230/400 V, - częstotliwość 50 Hz, Agregat przewoźny w obudowie dźwiękochłonnej, na podwoziu jezdnym z dopuszczeniem do poruszania się w ruchu drogowym. Na elewacji obudowy agregatu wyprowadzić zaciski do podłączenia głównego zasilania oraz jedno gniazdo trójfazowe 63 A, jedno gniazdo trójfazowe 32 A i dwa gniazda jednofazowe 230 V. Z uwagi na brak precyzyjnej wiedzy na temat istniejącego uzbrojenia podziemnego zobowiązuje się wykonawcę do wykonania wykopów kontrolnych w celu uniknięcia ewentualnych kolizji. Prace przy przebudowie przepompowni należy zaplanować w ten sposób by do minimum ograniczyć czas wyłączenia przepompowni z eksploatacji. Wyłączenie jej z eksploatacji może nastąpić jedynie w porze jesiennej lub zimowej ze względu na mniejsze pobory wody w tych okresach. W związku z powyższym Wykonawca winien przewidzieć w harmonogramie robót w pierwszej kolejności wykonanie obiektów, które nie są związane z koniecznością wyłączenia z eksploatacji Przepompowni, a które winny być wykonane w warunkach dodatniej temperatury t. j. przede wszystkim zbiorników żelbetowych retencyjnego i kontaktowego, zbiornika wód popłucznych, robót budowlanych związanych z remontem budynku i innych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 41.00.00.00 - Woda zlewnicza i oczyszczona 41.11.00.00 - Woda pitna .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu wykonawcy zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości - 5.000 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 2010 r, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Nr rachunku: 85 9043 1041 2041 0023 9471 0001 z dopiskiem Wadium - przebudowa przepompowni wodociągowej przy ul. Szkolnej w Rokietnicy na stację uzdatniania wody w takim czasie, aby pieniądze znalazły się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, oryginał odpowiedniego dokumentu wraz z jego kopią (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) dołączony jest do oferty. Oryginał należy załączyć do oferty w taki sposób, aby umożliwić zamawiającemu jego wyjęcie i zwrot bez uszkadzania oferty. Z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 3. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie wykluczony z postępowania przetargowego. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców występujących wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo. 4 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 5 poniżej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie oraz uruchomieniu stacji uzdatniania wody o zdolności produkcyjnej nie mniejszej niż 50m3 /godzinę i o wartości nie mniejszej niż 1.300.000 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy. 2. Harmonogram rzeczowo-finansowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Okres gwarancji - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: a) warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, b) siły wyższej, c) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub robót zamiennych, d) przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów za których działania nie odpowiada Wykonawca, W powyższych przypadkach termin wykonania umowy może ulec odpowiedniej zmianie - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć takiej zmiany. 6. Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na o wyższych parametrach niż określone w dokumentacji technicznej i ofercie przetargowej Wykonawcy. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót. 7. Wszelkie zmiany Umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie osób i adresów w niej wskazanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Topolowa 6, Bytkowo, 62-090 Rokietnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2015 godzina 09:10, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Topolowa 6, 62-090 Rokietnica, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.