Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-24
Lublin: Wymiana infrastruktury łączności radiowej
Numer ogłoszenia: 163168 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , ul. Spadochroniarzy 8, 20-043 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5337790, faks 081 5337800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana infrastruktury łączności radiowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego, telekomunikacyjnego cyfrowej łączności radiowej powiadamiania i alarmowania zespołów ratownictwa medycznego (ZRM) na potrzeby lubelskiego Rejonu operacyjnego 06-01 ( dla powiatów: lubelskiego, świdnickiego, kraśnickiego, łęczyńskiego, lubartowskiego, ryckiego, puławskiego, opolskiego) w następującym asortymencie i ilości dla poszczególnych Zamawiających zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ: I - Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe SP ZOZ w Lublinie: 1) Radioserwer - 1 szt. 2) Stanowisko zarządzania - 1 szt. 3) Stacja retransmisyjna - 4 szt. 4) Radiotelefon bazowy - 41szt. 5) Radiotelefon noszony - 28 szt. 6) System zabezpieczenia łączności - 1 szt. II - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie: 1) Stacja retransmisyjna - 2 szt. 2) Radiotelefon bazowy - 7 szt. 3) Radiotelefon noszony - 4 szt. III - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach: 1) Stacja retransmisyjna - 1 szt. 2) Radiotelefon bazowy - 3 szt. 3) Radiotelefon noszony - 2 szt. IV - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach: 1) Stacja retransmisyjna - 1 szt. 2) Radiotelefon bazowy - 9 szt. 3) Radiotelefon noszony - 5 szt. V - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Opolu Lubelskim: 1) Stacja retransmisyjna - 1 szt. 2) Radiotelefon bazowy - 4 szt. 3) Radiotelefon noszony - 2 szt. V I - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Bychawa: 1) Stacja retransmisyjna - 1 szt. 2) Radiotelefon bazowy - 3 szt. 3) Radiotelefon noszony - 1 szt. 1.Realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie w 2 etapach: 1.1. I etap - Dostawa, montaż (czas realizacji - 2 miesiące od daty podpisania umowy): 1) Wykonanie i dostarczenie projektu techniczno organizacyjnego sieci radiowej RRL. 2) Wykonanie założeń techniczno - organizacyjnych dla potrzeb uzyskania przydziału wszystkich potrzebnych częstotliwości w UKE (wykonanie obliczeń propagacyjnych, wykonanie map). 3) Przygotowanie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia radiowego na dodatkowe częstotliwości niezbędne do funkcjonowania modernizowanego systemu oraz wykonanie wymaganej dokumentacji do UKE. 4) Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 1.2. II etap - Uruchomienie systemu cyfrowej łączności na częstotliwościach uzyskanych z UKE oraz przeszkolenie użytkowników z dostarczonego przedmiotu zamówienia (obsługi systemu i dostarczonego sprzętu). 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2012, nieużywany i nieregenerowany, nienaprawiany, wolny od wad i usterek. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry, cechy, funkcjonalność oraz wyposażenia określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 5 i 5A do SIWZ. 5.1.6. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli min.24 m-cznego okresu gwarancji od chwili uruchomienia całego systemu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.57.00.00 - Urządzenia łączności 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 16 000, 00 zł ( słownie: szesnaście tysięcy 00/100 złotych) za przedmiot zamówienia. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku ING Bank Śląski S. A. O/Lublin nr 17 1050 1953 1000 0023 5137 8514
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia: w zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujace wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, 2. Formularz opis przedmiotu zamówienia - parametry techniczne, 3. Formularz cenowy - wycena przedmiotu zamówienia, 4. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80.00
- 2 - Gwarancja - 20.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: - zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w umowie z odpowiednim uwzględnieniem przepisów prawa wprowadzających zmianę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, w Lublinie ul. Spadochroniarzy 8, pok. 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, w Lublinie ul. Spadochroniarzy 8, pok. 207 - sala konferencyjna..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materiałów biurowych
- Okresowa, roczna i pięcioletnia, kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych garnizonu lubelskiego Policji
- Dostawa produktu leczniczego z substancją czynną Tralokinumabum w ramach Programu Lekowego
- Dostawa zestawu narzędzi i akcesorium do zabiegów histeroskopowych
- Usługi cateringowe, gastronomiczne i noclegowe na potrzeby organizacji 58. Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym ( zadania nierozstrzygnięte)
- Dostawa 2 szt. samochodów hybrydowych na potrzeby LUW w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa nadzoru autorskiego oprogramowania aplikacyjnego AMMS i INFOMEDICA w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki (2)
- "Usługa wdrożenia i utrzymania systemu contact centre Genesys Cloud lub systemu równoważnego dla NASK-PIB (dla projektu 116sos.pl")
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.