eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › Bieżący bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów, urządzeń i sprzętu budowlanego użytkowanego w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Gryficach, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Gryfice: Bieżący bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów, urządzeń i sprzętu budowlanego użytkowanego w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Gryficach, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
Numer ogłoszenia: 162760 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123588 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Zielona 5, Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842047, faks 091 3842214.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżący bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów, urządzeń i sprzętu budowlanego użytkowanego w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Gryficach, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw w m. Gryfice do pojazdów, urządzeń i sprzętu budowlanego użytkowanego w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Gryficach 2. Zamówienie obejmuje zakup paliw: - / ilości szacunkowe / * - oleju napędowego ON - 166.000 l * spełniających wymagania jakościowe normy PN- EN 590 : 2005 (U) lub Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dn. 19.10.2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z dnia 01.12.2005 r. nr 216, poz. 1825) PKWiU nr 23.20.15-00.10 - benzyny bezołowiowej Pb 95 - 9.500 l * spełniających wymagania jakościowe normy PN- EN 590 : 2005 (U) lub Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dn. 19.10.2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z dnia 01.12.2005 r. nr 216, poz. 1825) PKWiU nr 23.20.15-00.10 * podane ilości paliw są szacunkowe, niezbędne do ustalenia przez Dostawcę wielkości udzielanego rabatu - w rzeczywistości, ilości odebranych paliw mogą się nieznacznie różnić. Okres realizacji: - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania ilości zamówionego paliwa , lub do wykorzystania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. II. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Zapewnienie możliwości tankowania na terenie miasta Gryfice w co najmniej jednej stacji Dostawcy. 2. Paliwo będzie wydawane w ilościach żądanych przez kierowców. 3. Zapewnienie możliwości tankowania w dni powszednie jak również w dni wolne od pracy, niedziele i święta, w godzinach od 6:00 do 22:00. 4. Zapewnienie tankowania pojazdów, pobierania paliwa dla potrzeb ZGK w sposób ciągły i nie zakłócony ewentualnymi brakami paliwa na własnych stacjach. 5. Niezależnie od liczby innych klientów, każdy samochód Zamawiającego winien być zatankowany w czasie nie dłuższym niż 30 minut od zgłoszenia się kierowcy do pracownika stacji paliw. 6. Zapewnienie tankowania paliwa do beczki lub kanistrów tylko dla potrzeb urządzeń i sprzętu budowlanego będącego na wyposażeniu ZGK. 7. W przypadku, gdy Dostawca: 5.1. nie posiada wdrożonego elektronicznego systemu sprzedaży - zakupy paliw będą dokonywane bezgotówkowo, w formie papierowej, za pomocą dokumentów księgowych poprzez dowody WZ i faktury, 5..2.. posiada wdrożony elektroniczny system sprzedaży - zakupy paliw dokonywane będą za pomocą kart paliwowych: a) karty paliwowe będą wystawiane na numer rejestracyjny samochodu lub na wskazaną jednostkę organizacyjną zakładu, b) karty paliwowe muszą być zabezpieczone kodem typu PIN, c) nowe karty paliwowe winny zostać wydane Zamawiającemu bezpłatnie, d) ilość kart paliwowych dla ZGK ca 30 szt. e) rodzaj kart paliwowych oraz produktów nabywanych za ich pomocą określi Zamawiający po podpisaniu umowy, f) w przypadku utraty karty paliwowej Dostawca zapewni jej blokadę po zgłoszonym zdarzeniu i wyda nieodpłatnie kartę zamienną. 5. 3. Dostawca winien posiadać wirtualny system monitoringu bieżących zakupów / transakcji / z dostępem on - line dla Zamawiającego. 5. 4. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT: a) faktury VAT wystawiane będą w połowie i na koniec każdego miesiąca, b) do faktury Dostawca zobowiązany jest dołączyć załącznik z wykazem ilości wydanych paliw na poszczególne karty paliwowe, c) wymagany przez Zamawiającego termin płatności minimum 30 dni od daty wystawienia faktury VAT przez Dostawcę. W przypadku otrzymania faktury w terminie późniejszym niż 7 dni od daty jej wystawienia, płatność nastąpi w terminie 25 dni od daty jej otrzymania. 6. Dostawca zobowiązany jest do jednoznacznej identyfikacji terminu, ilości i rodzaju odebranego paliwa z pojazdem, na który zostało ono wydane, i przekazanie kierowcy wydruku zawierającego następujące dane identyfikacyjne: a) miejsce , data i godzina tankowania, b) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy lub numer karty paliwowej , c) rodzaj i ilość zatankowanego paliwa , d) stan licznika przy tankowaniu (jeśli karta paliwa wydana zostanie na pojazd) , e) cenę jednego litra paliwa i wartość paliwa po uwzględnieniu ofertowego rabatu. 7. Dostawca gwarantuje jakość paliwa zgodną z obowiązującymi normami. 8. Do składanej oferty Dostawca dołączy adres(y) posiadanej(ych) stacji paliw na terenie Gryfic..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 608875.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe Ad-Rem Wojciech Teszner, ul. Jagiellońska 39 b, 70-382 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 503176.23
  • Oferta z najniższą ceną: 503176.23 oferta z najwyższą ceną: 515889.34
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.