eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup asysty technicznej firmy ORACLE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-26

Łódź: Zakup asysty technicznej firmy ORACLE
Numer ogłoszenia: 162665 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134873 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. I.J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup asysty technicznej firmy ORACLE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup asysty technicznej firmy ORACLE.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Oracle Polska Sp. z o.o., ul. Przyokopowa 31, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 752319,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 872974,35

  • Oferta z najniższą ceną: 872974,35 / Oferta z najwyższą ceną: 872974,35

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych: usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Usługa asysty technicznej może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, gdyż Oracle Corporation do dostarczenia standardowej usługi przedmiotowej asysty technicznej do oprogramowania Oracle na terenie Polski upoważniło Oracle Polska Sp. z o. o. Wykonawca tj. Oracle Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest jedyną firmą świadczącą usługi, która z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, może zapewnić zgodnie z oczekiwaniami Miasta, świadczenie przedmiotowych usług. Okoliczności powyższe wypełniają znamiona przesłanki określonej w art.67 ust.1 pkt 1a) Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, co daje podstawę do udzielenia zamówienia z wolnej ręki. Na oprogramowaniu firmy Oracle, objętym usługą asysty technicznej, pracują w Urzędzie Miasta Łodzi między innymi następujące systemy: Ewidencja Ludności, System do obsługi USC, aplikacja Obiegu Spraw i Dokumentów, aplikacje Magistrat2000 (między innymi: system Finansowo - Księgowy, system Kadrowo-Płacowy, system Podatkowy). W większości przypadków, produkty firmy Oracle kupowane były w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską, zatem zgodnie z umową muszą być wykorzystywane w okresie co najmniej 5 lat od daty zakończenia projektu. W roku 2012/2013, dotyczy to 12 licencji RDBMS Oracle EE, a co za tym idzie wszystkich licencji bazodanowych. Asysta techniczna obejmuje dostęp za pośrednictwem Internetu do bazy wiedzy firmy Oracle, dostęp do nowych wersji oprogramowania i skryptów usuwających usterki, bez dodatkowych opłat, co powoduje, że zakupione produkty nie podlegają tzw. śmierci technicznej. Właściciel produktu ma zawsze prawo użytkowania najnowszej wersji oprogramowania dostępnej na rynku. Dodatkowo istnieje możliwość zgłaszania wszelkich problemów dotyczących instalacji, konfiguracji i działania produktów w systemie 24x7 za pośrednictwem Internetu, poczty elektronicznej i faxu oraz telefonicznie w godzinach pracy Działu Asysty Technicznej Oracle. Istnieje możliwość eskalowania problemu aż do czasu jego rozwiązania. Z uwagi na wysoki stopień zaawansowania technologii stosowanej w produktach firmy Oracle i złożoność systemu wykorzystywanego w UMŁ, istnieje konieczność wykorzystywania wsparcia Działu Asysty Technicznej Oracle co najmniej kilkadziesiąt razy w ciągu roku. Z uwagi na współpracę z rządowymi platformami wymiany danych, jak również szybki rozwój stosowanej technologii, co roku aktualizowane są poszczególne posiadane przez UMŁ produkty firmy Oracle. Brak wykupionej asysty technicznej w danym roku będzie skutkował, w przypadku wystąpienia problemów z działaniem któregokolwiek z produktów lub koniecznością podniesienia jego wersji, koniecznością wykupienia asysty dla wszystkich użytkowanych produktów również za okres zaległy w wysokości 150% wartości asysty technicznej lub zmianą technologii wykorzystywanych produktów. Rozwiązania zaproponowane przez firmę Oracle w pełni zaspakajają potrzeby Zamawiającego w zakresie ergonomii i funkcjonalności oprogramowania; dają najlepsze rozwiązania systemowe, gwarantują możliwość dalszego rozwoju i tylko ww. firma może udzielić dalszej asysty technicznej do swojego produktu. Brak możliwości pracy na nowych wersjach oprogramowania i niedostępność pomocy technicznej znacząco wpłynęłyby na utrudnienie pracy administratorów a nawet mogłyby ją uniemożliwić. W końcowym przypadku - wystąpienia awarii- mogłyby skutkować znacznym przedłużeniem czasu jej usunięcia. Niniejsze rozwiązania potwierdzają iż wydatek będzie dokonany w sposób celowy, oszczędny, z zachowaniem zasad uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów oraz optymalnego doboru metody i środków służących osiągnięciu założonych celów.(zgodnie z art. 44 ustawy o finansach publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.